rauhallisin asuinalue

tuleva-veronmaksaja

Olen muuttamassa Sotkamoon lähi-aikoina ja kyselen, että missä alueella kuntaa on rauhallisin asuin alue, sekä siisteimmät vuokra-asunnot.
Onko kenties jokin alue sellainen, jossa on levotonta ja vuokra-asunnot jopa homeloukkuja tms.
Asiallisia kommentteja kiitos.

11

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki3467

      Älä muuta ainakaan vuokattiin, täällä humalaiset ajelee autoilla, ihmiset poltaa roskia pihalla, koirat haukkuu ja moottorisaha laulaa aamuyöllä. POLIISEJA ei tietenkään näy ikinä!

    • pashapera

      Ja Talvivaaran elätit sotkee kaikki vesistön Kainuusta ja Savosta.Ei kannata muuttaa tänne enää.

    • Muuttaja--

      eli siis yhteenvetona
      Vuokatissa on elämää, mutta sieltä kuri puuttuu, eikä tunneta kelloa, klo 22-6 on yleinen hiljaisuus.

    • vuokattilainen

      Kyllä meillä on suht rauhallista ympäri pitäjän, turhaan säikytteellevät ;)
      Riippuu mistä päin suomea olet muuttamassa, että tuntuuko rauhalliselta vai ei?
      Vuokatissa nukun yöni hyvin, ei hauku koirat tai ajele autot yötä läppeensä.

      Tässä sinulle asiallinen vastaus, auttoiko?

    • PuhdasJaHyvä

      Suosittelelen lämpimästi Naapurinvaaraa. Upeat maisemat.
      Ei ole turhaa hälinää, Napis ja kaupat siedettävan matkan päässä. Toisin kun Vuokatissa täällä ei slobot pyöri nurkissa molottamassa ryssänkieltä.

    • Muuttaja--

      Kiitos asiallisista kommenteista. Elämää pitää ja kuuluu olla, siis juuri sitä ns.tavallista elämää, en haluakaan mihinkään huopatossutehtaalle muuttaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....

    • syynääjä

      Varsitiellä on parhaat kemut vuokraluukuissa.

    • Meillä mökki kesäasuntona jäätiön lahdella Katinkullan vastapäätä, elämää riittää mutta ei haittaa kun siihen on tottunut. kaikki palvelut on lähellä, lähikauppa 1,5 km. Terve tuloa Sotkamoon, katsokaa tarkkaan paikka johon olette tulossa ettei tule pettymystä myöhemmin. Terv. J & H

    • Uuuno

      Suosittelen Tuhkakylää!

    • 1212111

      Viihtyisä kunta on Sotkamo.

    • Napikselle

      Naapurinvaara on paras, jos suhtkoht lähellä kylää haluaa asua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe