Onko virsikirjat ja raamattu otettu esille jo? Tunnin kuluttua alkaa kirkonmenot.
Neljän minuutin kuluttua alkaa formulat.
Syntisenä miehenä katson ensin ne. Juon kahvia ja polttelen tupakin.
Hyvää huomenta.
15
<50
Vastaukset
- kaunista.sunnuntaita
Eipä tässä vielä ole virsikirjaa haettu. Radio on ollut auki klo 6;sta lähtien että eiköpähän Jumalanpalvelus sieltä kuulune ajallaan.
- siilimuori
Minun kirkonmenoni tänä aamuna löytyivät luonnosta lenkkipolulta. Ihana hiljaisuus ja hartaus. Kyllä nyt kelpaa.
- Ensaarnaile
Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä? - kaunista.sunnuntaita
Ensaarnaile kirjoitti:
Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä?Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.
- siilimuori
kaunista.sunnuntaita kirjoitti:
Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.
Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.
- k-kk
siilimuori kirjoitti:
Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.
Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?
- kaunista.sunnuntaita
siilimuori kirjoitti:
Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.
En edes omista korvanappeja. Joten ei niitä ole koskaan mukanakaan.
- PutinPlayOff
k-kk kirjoitti:
Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?
Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.
PutinPlayOff kirjoitti:
Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.
Korpahan se soitteli ja oli siin herrojen ilmeet maireat, ajatteles millainen matka on ollut sentraali santroista nykysiin puhelimiin ja me ollaan se kaikki omaksuttu?
- siilimuori
k-kk kirjoitti:
Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?
:D, juu, ne on sellaiset salakuuntelunapit.
Minulla on esillä laskutikku ,aion laskea levolle luojani.
- Laskujamonenlaisia
Se on sitten vähennyslaskua.
Jos lasket lampaita muista plussata.
Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku. - ajankuluksi
Eipä laskutikkukaan olisi auttanut. Pyöriskelin aikani sängyssä, ei tullut unta. Tässä aikaani kulutan.
- k-kkpiikkiö
Laskujamonenlaisia kirjoitti:
Se on sitten vähennyslaskua.
Jos lasket lampaita muista plussata.
Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku.Selitä samalla murtoluku ja supistus
- vaikeitamatikkoja
pitää kysyä murtovarkailta lukuja.
maallikko ei osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519