Onko virsikirjat ja raamattu otettu esille jo? Tunnin kuluttua alkaa kirkonmenot.
Neljän minuutin kuluttua alkaa formulat.
Syntisenä miehenä katson ensin ne. Juon kahvia ja polttelen tupakin.
Hyvää huomenta.
15
<50
Vastaukset
- kaunista.sunnuntaita
Eipä tässä vielä ole virsikirjaa haettu. Radio on ollut auki klo 6;sta lähtien että eiköpähän Jumalanpalvelus sieltä kuulune ajallaan.
- siilimuori
Minun kirkonmenoni tänä aamuna löytyivät luonnosta lenkkipolulta. Ihana hiljaisuus ja hartaus. Kyllä nyt kelpaa.
- Ensaarnaile
Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä? - kaunista.sunnuntaita
Ensaarnaile kirjoitti:
Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä?Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.
- siilimuori
kaunista.sunnuntaita kirjoitti:
Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.
Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.
- k-kk
siilimuori kirjoitti:
Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.
Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?
- kaunista.sunnuntaita
siilimuori kirjoitti:
En edes omista korvanappeja. Joten ei niitä ole koskaan mukanakaan.
- PutinPlayOff
k-kk kirjoitti:
Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.
PutinPlayOff kirjoitti:
Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.
Korpahan se soitteli ja oli siin herrojen ilmeet maireat, ajatteles millainen matka on ollut sentraali santroista nykysiin puhelimiin ja me ollaan se kaikki omaksuttu?
- siilimuori
k-kk kirjoitti:
:D, juu, ne on sellaiset salakuuntelunapit.
Minulla on esillä laskutikku ,aion laskea levolle luojani.
- Laskujamonenlaisia
Se on sitten vähennyslaskua.
Jos lasket lampaita muista plussata.
Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku. - ajankuluksi
Eipä laskutikkukaan olisi auttanut. Pyöriskelin aikani sängyssä, ei tullut unta. Tässä aikaani kulutan.
- k-kkpiikkiö
Laskujamonenlaisia kirjoitti:
Se on sitten vähennyslaskua.
Jos lasket lampaita muista plussata.
Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku.Selitä samalla murtoluku ja supistus
- vaikeitamatikkoja
pitää kysyä murtovarkailta lukuja.
maallikko ei osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917505- 373987
- 453530
- 2372852
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322421
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292319Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212314- 451982