Hyvää huomenta.

Syntinenmies

Onko virsikirjat ja raamattu otettu esille jo? Tunnin kuluttua alkaa kirkonmenot.
Neljän minuutin kuluttua alkaa formulat.
Syntisenä miehenä katson ensin ne. Juon kahvia ja polttelen tupakin.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunista.sunnuntaita

      Eipä tässä vielä ole virsikirjaa haettu. Radio on ollut auki klo 6;sta lähtien että eiköpähän Jumalanpalvelus sieltä kuulune ajallaan.

    • siilimuori

      Minun kirkonmenoni tänä aamuna löytyivät luonnosta lenkkipolulta. Ihana hiljaisuus ja hartaus. Kyllä nyt kelpaa.

      • Ensaarnaile

        Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
        Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä?


      • kaunista.sunnuntaita
        Ensaarnaile kirjoitti:

        Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
        Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä?

        Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.


      • siilimuori
        kaunista.sunnuntaita kirjoitti:

        Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.

        Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.


      • k-kk
        siilimuori kirjoitti:

        Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.

        Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?


      • kaunista.sunnuntaita
        siilimuori kirjoitti:

        Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.

        En edes omista korvanappeja. Joten ei niitä ole koskaan mukanakaan.


      • PutinPlayOff
        k-kk kirjoitti:

        Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?

        Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.


      • PutinPlayOff kirjoitti:

        Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.

        Korpahan se soitteli ja oli siin herrojen ilmeet maireat, ajatteles millainen matka on ollut sentraali santroista nykysiin puhelimiin ja me ollaan se kaikki omaksuttu?


      • siilimuori
        k-kk kirjoitti:

        Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?

        :D, juu, ne on sellaiset salakuuntelunapit.


    • Minulla on esillä laskutikku ,aion laskea levolle luojani.

      • Laskujamonenlaisia

        Se on sitten vähennyslaskua.
        Jos lasket lampaita muista plussata.
        Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
        Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku.


      • ajankuluksi

        Eipä laskutikkukaan olisi auttanut. Pyöriskelin aikani sängyssä, ei tullut unta. Tässä aikaani kulutan.


      • k-kkpiikkiö
        Laskujamonenlaisia kirjoitti:

        Se on sitten vähennyslaskua.
        Jos lasket lampaita muista plussata.
        Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
        Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku.

        Selitä samalla murtoluku ja supistus


      • vaikeitamatikkoja

        pitää kysyä murtovarkailta lukuja.
        maallikko ei osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe