Onko virsikirjat ja raamattu otettu esille jo? Tunnin kuluttua alkaa kirkonmenot.
Neljän minuutin kuluttua alkaa formulat.
Syntisenä miehenä katson ensin ne. Juon kahvia ja polttelen tupakin.
Neljän minuutin kuluttua alkaa formulat.
Syntisenä miehenä katson ensin ne. Juon kahvia ja polttelen tupakin.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Eipä tässä vielä ole virsikirjaa haettu. Radio on ollut auki klo 6;sta lähtien että eiköpähän Jumalanpalvelus sieltä kuulune ajallaan.
Minun kirkonmenoni tänä aamuna löytyivät luonnosta lenkkipolulta. Ihana hiljaisuus ja hartaus. Kyllä nyt kelpaa.
Oikeassa olet. Kirkoista paras on luonto, ihan oma Eden.
Harvinaisen monella lenkkeilijällä on kyllä korvanapit. Kuunteleekohan ne virsiä?
Luonnossa minäkin kuuntelin luonnon ääniä, rauhaa ja hiljaisuutta.
Minä en koskaan pilaa luonnon rauhaa lenkillä kuuntelemalla korbanapeilla mitään. Melusaastetta on muutoinkin liikaa.
Onks toi korbanappi venäläinen keksintö?
En edes omista korvanappeja. Joten ei niitä ole koskaan mukanakaan.
Korbanappi on se kuuluisa Gorbatsov salakuuntelunappi ja myös korvakuuloke, onhan Gorballa hieman heikko kuulo. Mutta eikös se ollut itse Gorba kun soitti maailman ensimmäisen NMT puhelun Harri Hölkerin kaa sillä jumalattomalla piimäpurkilla, minkä motorola (Nokia) oli väsännyt.
Korpahan se soitteli ja oli siin herrojen ilmeet maireat, ajatteles millainen matka on ollut sentraali santroista nykysiin puhelimiin ja me ollaan se kaikki omaksuttu?
:D, juu, ne on sellaiset salakuuntelunapit.
Minulla on esillä laskutikku ,aion laskea levolle luojani.
Se on sitten vähennyslaskua.
Jos lasket lampaita muista plussata.
Mikäli laskee laulellen vesiä se on jakolaskua.
Jos laskee alleen, se on kuinka monta kertaa se olikin. Kertolasku.
Eipä laskutikkukaan olisi auttanut. Pyöriskelin aikani sängyssä, ei tullut unta. Tässä aikaani kulutan.
Selitä samalla murtoluku ja supistus
pitää kysyä murtovarkailta lukuja.
maallikko ei osaa.