JUPITER SAFIR HARRASTAJAT

jupitersafir

Hei olen entisoimässä juoiter safir vm1970 mopoa kertokaa jokin muu osien ostopaikka kun VOIMAKONE. hei auttakaa asialla olisi kiire

10

4428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelppoHomma

      Koska näyttää että tietokone löytyy ja Lontoon murrekkin jotenkuten taittuupi,niin ja luottokortti lompsasta niin Ebaystahan nuo osat löytyy.
      Ellei just Jupiter nimellä niin moottori tuossa on joku yleismerkki kuten muutkin nippelit ynnä kahvat jne suurilta alihankkijoilta.
      Saattaa olla että löytyy ihan Jupiter nimelläkin mutta maailmalla takuulla myyty samaa mopoa eri nimisinä.
      Varsinkin Saksasta tuntuu löytyvän valtavasti "mofa"osia.
      Toivottavasti tästä apua=)

      • Sachs tuossa oli moottorina, mopo taas oli oikeasti Öglaend, Jupiter nimenä oli vain suomalaista keksintöä.


      • HelppoHomma

        Niinkuin tuossa arvelinkin jo ja sieltähän joku viisaampi sitten kertokin että Öglärihän tuo lienee "suuressa maailmassa"ollut ja Sachs kuuluu sarjaan helppo nakki.
        Ebay pelastaa ja kaikki löytyy mitä tarviit,toki ehkei just tänään mutta osavalikoima elää jatkuvasti ja jos minäkin sain hommattua osat ammoin jossain muuttokuormassa tulleeseen vanhaan epäkuntoiseen automaatti Italomopoon joita ei ikinä ole Suomeen virallisesti tullut ja tämä 99%tod näk ainut täällä niin mikset sinäkin.
        Osia on tullut Italiasta,Hollannista,Saksasta ja USA:sta joko Ebay tai Ebay.it kautta.
        Italialaisten kanssa piisasi kielivaikeuksia,ei ne osaa yleensä muita kieliä,vaan selvittiin=)
        Nyt mopo ajokunnossa ja tekniikka ok,vain maalaus uudet tarrat ja uusia peltiosia siinä yhteydessä(löytyi tehdasuusia!!)
        Hyvin kulkee ja kunhan saan nuo lopputyöt mitä vailla=MR.
        Mopo kumminkin jo 41v vanha ja on sitten muuten persoonallinen=)


    • Jupitersport

      Nythän se on kaiken lisäks suljettu se voimakone. Että semmonen yritys.

    • jupiteRakastansafir

      Nyt se on kunnossa hieno peli.

    • Ögland

      Muita paikkoja?

    • hannuboy

      hei
      minulla olisi kyseisen mopon osat renkaita ja moottoria vaille muut melkeen, vaijerit ja jotain muuta puuttuu... kuvia voin laittaa jne...
      voit vaikka soitella 0442599772 -hannu-

      • Milokeränen

        Mistä lyötää jupiter swing vaijereita


      • Anonyymi
        Milokeränen kirjoitti:

        Mistä lyötää jupiter swing vaijereita

        Tee itse. Minäkin tein 60 v vanhaan Mobyletteen.
        Varoitus tuosta eBaystä: Se mainostaa, että rahat takaisin jos ei toimitusta tule. Niitä rahoja on turha karhuta, ne on menneet eikä takaisin tule. Tyypillistä jenkkihuijausta, omalla vastuullasi kokeile jos haluat. Sinua on varoitettu.


    • Anonyymi

      MC Scatter myy myös osia vanhoihin mopoihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe