Rokotus ei aiheuta AIDSia

surullista

"Miksi meidän tiedemiehemme eivät käsitä, että elohopeamyrkytys alentaa immuunivastetta ja siten monet uudet taudit pääsevät jylläämään vapaasti, esim. HIV ja AIDS jne."

Tällaista settiä löytyy niiden kansalaisten ajatuksenjuoksusta, jotka käyttävät aikaansa rokotusten kritisointiin ja onnistuvat pahimmillaan tuottamaan epävarmoissa vanhemmissa ns. rokotusvarautuneisuutta, joka taas näkyy vakavien lastensairauksien yleistymisenä.

Rokotukset eivät aiheuta AIDSia. Vaihtoehtoiset hiv-uskomukset ovat olleet aiheuttamassa pelkästään Etelä-Afrikassa satojen tuhansien ihmisten kuolemat. Vaikka politiikka on jo muuttunut, kun ruumiit on laskettu, salaliittoihin taipuvaisia ihmisiä faktat eivät häiritse.

16

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elohopeasta
      • kryptistä

        Haluatko avata ajatuksenjuoksuasi hieman täsmällisemmin. Viestissäsi oli vain linkki wiipediaan.


      • lumimiesmies

        Niin sinullahan on jo immuunikato aivoissa, joten et ymmärrä enää mitään.


    • immuunikato

      ROKOTUS AIHEUTTAA AINA AIDSIA , HIVIA JA KAIKENLAOSIA ELOHOPEAMYRKYTYKSESTÄ JOHTUVIA IM,UUNIKATO SAIRAUKSIA.

      • mitenkäs

        Voisikohan olla, että ongelmiesi taustalla ovat ihan muut syyt?


      • diagnoosisi
        mitenkäs kirjoitti:

        Voisikohan olla, että ongelmiesi taustalla ovat ihan muut syyt?

        Sinun tautisi on näköjään krooninen nettiriippuvuus suuresti vihaamallasi palstalla. Olet siis psyykkisesti erittäin sairas ja välittömän hoidon tarpeessa, ettet ryhtyisi hirmutekoihin kuten Breivik.
        Sinulla on suuri vaara tehdä Breiviikit.


    • elohopeeonmyrkky

      Elohopea rokotteessa aiheuttaa aina immuunivasteen heikkenemistä ja mitä useampi rokotus, niin sitä heikompi immuunivaste eli silloin voi mikä tahansa tauti tappaa, kun immuunivaste ei ole kunnossa!
      Heikolla immuunivasteella voit kuolla jo ihan tavalliseen flunssaan!
      ELOHOPEA ON ENSIMMÄISEN ASTEEN HERMOMYRKKY, JOTA IHMISEN EI TULISI NAUTTIA MISSÄÄN MUODOSSA !!!

      • <<< ELOHOPEA ON ENSIMMÄISEN ASTEEN HERMOMYRKKY >>>

        Myös kofeiini on hermomyrkky, neiti hyvä. Miljoonat suomalaiset nauttivat sitä päivittäin. Miten he voivat olla hengissä?

        Paracelsus havaitsi jo 500 vuotta sitten, että on typerää jakaa aineita myrkyllisiin ja myrkyttömiin, koska ei myrkyllisyys ole aineen ominaisuus. Se on annoksen ominaisuus. Riippuu annoksen suuruudesta, tuleeko myrkytys vai ei. Palstamme vaihtoehtoilijoiden tietämys ei kuitenkaan näytä olevan vielä saavuttanut keskiaikaista sivistystasoa..


      • fdsag
        Vanellus kirjoitti:

        <<< ELOHOPEA ON ENSIMMÄISEN ASTEEN HERMOMYRKKY >>>

        Myös kofeiini on hermomyrkky, neiti hyvä. Miljoonat suomalaiset nauttivat sitä päivittäin. Miten he voivat olla hengissä?

        Paracelsus havaitsi jo 500 vuotta sitten, että on typerää jakaa aineita myrkyllisiin ja myrkyttömiin, koska ei myrkyllisyys ole aineen ominaisuus. Se on annoksen ominaisuus. Riippuu annoksen suuruudesta, tuleeko myrkytys vai ei. Palstamme vaihtoehtoilijoiden tietämys ei kuitenkaan näytä olevan vielä saavuttanut keskiaikaista sivistystasoa..

        Vanellus on kitannu kaffetta rokotusten lisäks jo niin paljon, että Vanelluksen aivot ovat täysin hermomyrkkyjen vaurioittamat ja toimivat tuskin lainkaan!
        Näkeehän tuon jo Vanelluksen kirjoituksistaki, että Vanelkuksen aivot ovat täysin hermomyrkkyjen vaurioittamat.


    • Kalaruoka-annoksen syömisestä voi saada kymmeniä tai jopa satoja kertoja sen määrän elohopeaa, mitä rokotteesta saa. Lisäksi elohopea on kalassa vieläpä vaarallisemmassa, elimistöön kertyvässä muodossa metyylielohopeana. Jos siis kauhistelee rokotteita niiden elohopean vuoksi, pitäisi pelätä kuollakseen kalan syöntiä.

      • Merkitys

        Sillähän ei tietenkään ole mitään merkitystä saadaanko annos syömällä, vai piikillä suoraan lihakseen pistettynä?


      • kerropatosiaan

        No entä onko sillä merkitystä, sisältääkö rokote oikeasti elohopeaa vai ei?


      • Merkitys kirjoitti:

        Sillähän ei tietenkään ole mitään merkitystä saadaanko annos syömällä, vai piikillä suoraan lihakseen pistettynä?

        Hei nimimerkki "Merkitys" ja tervetuloa uutena palstalle.

        Elohopeayhdisteen annostelutavalla ei mielestäni tässä tapauksessa ole mitään merkitystä. Korjaa toki, mikäli olen väärässä.

        Merkitystä on annoksen koolla ja sillä, onko elohopea elimistöön varastoituvassa muodossa. Rokotteessa on olemattoman pieni määrä etyylielohopeaa, joka ei kerry elimistöön. Kalassa on tähän verrattuna valtava määrä metyylielohopeaa, joka ei elimistöstä poistu lainkaan yhtä nopeasti.

        Jos olet kerrankin elämässäsi syönyt kalaa, olet saanut todennäköisesti suuremman elohopea-altistuksen kuin mitä rokotteista voi ihmiselämän aikana saada yhteensä. Elohopeaa on myös ilmassa, joten suosittelen olemaan hengittämättä.


      • lgyliugligl
        Vanellus kirjoitti:

        Hei nimimerkki "Merkitys" ja tervetuloa uutena palstalle.

        Elohopeayhdisteen annostelutavalla ei mielestäni tässä tapauksessa ole mitään merkitystä. Korjaa toki, mikäli olen väärässä.

        Merkitystä on annoksen koolla ja sillä, onko elohopea elimistöön varastoituvassa muodossa. Rokotteessa on olemattoman pieni määrä etyylielohopeaa, joka ei kerry elimistöön. Kalassa on tähän verrattuna valtava määrä metyylielohopeaa, joka ei elimistöstä poistu lainkaan yhtä nopeasti.

        Jos olet kerrankin elämässäsi syönyt kalaa, olet saanut todennäköisesti suuremman elohopea-altistuksen kuin mitä rokotteista voi ihmiselämän aikana saada yhteensä. Elohopeaa on myös ilmassa, joten suosittelen olemaan hengittämättä.

        Tuolla joku jo aikaisemmin kertoi, että kuulut valehtelijoiden klubiin!
        Se selittääkin kaikki kirjoituksesi palstalla!


      • kjiähkjiäh

        Ahaa! Sä Vanellus oot siis sylny kalaakin niin paljon, että viimeinenkin älykäs toiminta on aivoistasi tyystin lippunut.
        Sen kyllä huomaa kirjoituksistakin, että olet täysin hetmomyrkkyjen vaurioittama vajakki ja älykääpiö!


    • Vanelluss

      Sain aidsin rokotteesta, vaikka olen lettutieteen vihtori.

      Vanellus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe