Miten se evokki löytää itselleen sopivan puolison?

Jyrrisss

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1425004333624.html

Pitääkö tulevaisuudessa jokaisen ilmaista sukupuolensa valikoimalla joku noista kymmenistä sukupuolivaihtoehdoista ja merkitsemällä sitten numero otsaan, sillä mistä sitä muuten tietää että minkälainen sekasikiö sieltä iltamista seuraan valikoituu?

Miten me ennen pärjäsimmekään lavatansseissa kun nuo otsanumerot puuttuivat?

Kuka vielä sanoo että evoluutioteoriassa on jotain mieltä?

68

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkea-esitys

Mitä tekemistä naamakirjan säännöillä sukupuolen ilmoittamisesta on evoluutioteorian kanssa? Juttusi on kuin parodia vanhasta kommunistilehdestä: "Salama tappoi köyhän lesken ainoan lehmän. Eivätkö porvarien hirmuteot milloinkaan lopu?"

• >Miten me ennen pärjäsimmekään lavatansseissa kun nuo otsanumerot puuttuivat?
      Sanopa muuta! Eikö olekin ihmeellistä, että ihmisestä pystyy naamatusten päättelemään asioita joita ei-naamatusten ei voi päätellä? Tuo on melkein yhtä ihmeellistä kuin se, että korkeasta iästäsi huolimatta et vielä tiennyt asiaa. No, koko elämä on oppimista...

• Jyrris

Johtuikohan se pikemminkin siitä että ennen ei homoja juurikaan ollut ja vielä vähemmän lesboja.

Nykyinen moraaliltaan täysin kieroutunutta viihdettä joka tuutista tarjoileva media ja homoevoluution opetus noita sukupuolestaan epäselviä sekasikiöitä synnyttää kun raukkojen päät ovat ihan pyörällä.

Mutta kun Kinseyn asteikossa on 59 rastittavaa numeroa umpiheteron nollasta umpihomon 59:iin, niin minkä numeron Repe katsoisi kuvaavan itseään?

Minä olen umpihetero.

• jyriii
        Jyrris kirjoitti:

Johtuikohan se pikemminkin siitä että ennen ei homoja juurikaan ollut ja vielä vähemmän lesboja.

Nykyinen moraaliltaan täysin kieroutunutta viihdettä joka tuutista tarjoileva media ja homoevoluution opetus noita sukupuolestaan epäselviä sekasikiöitä synnyttää kun raukkojen päät ovat ihan pyörällä.

Mutta kun Kinseyn asteikossa on 59 rastittavaa numeroa umpiheteron nollasta umpihomon 59:iin, niin minkä numeron Repe katsoisi kuvaavan itseään?

Minä olen umpihetero.

Ups, tuo oli facebookin lista, Kinseyn listassa oli vain 6 vaihtoehtoa.

• Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

>Johtuikohan se pikemminkin siitä että ennen ei homoja juurikaan ollut ja vielä vähemmän lesboja.
        Kuitenkin raamatun mukaan kaikki Sodoman asukkaat halusivat homostella. Käsittääkseni tuo tapahtui "ennen".
        Jos lähemmästä historiasta puhutaan, homouden salaaminen oli "kirjan uskontojen" piirissä jokseenkin pakollista jos meinasi pitää päänsä harteillaan. Kaapista ei ollut mahdollista ulostautua.
        Vain idiootti kuvittelee, että historiassa yleensä vihatun ja vainotun taipumuksen näkyminen julkisuudessa on suoraan verrannollinen taipumuksen todelliseen yleisyyteen. Kiihkouskovaiset tietysti tuumaavat näin, he kun laskevat kaikkien pahojen juttujen määrän suoraan niistä kirjoitetuista uutisista kykenemättä asian tiimoilta varsinaiseen ajattelutoimintaan.

• Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

>Mutta kun Kinseyn asteikossa on 59 rastittavaa numeroa umpiheteron nollasta umpihomon 59:iin, niin minkä numeron Repe katsoisi kuvaavan itseään?
        Tuollaisella asteikolla, olipa se sitten Kinseyn, Facebookin tai Männistön muorin, varmaan jotain miinus yksi. (Tiedän toki että on aivan yhdentekevää mitä sulle kukaan vastaa koska uskonnollisena fanaatikkona tiedät aina toisten asiat paremmin kuin he itse, mutta olen tänään kohteliaalla tuulella.)

• havupuujalkavitsiniekka
        Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

"Minä olen umpihetero."
        Kukaan umpihetero ei ole niin kiinnostunut homoista kuin sinä.

• Noloajyrille
        Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

Jokainen yli kahdenkymmenen kilometrin päähän Perähikiältä uskaltautunut tietenkin tiesi jo ennenmuinoin,että osa lajitovereista viihtyy paremmin saman sukupuolen seurassa.
        He vain eivät nähneet mitään syytä mainita asiasta auskutoivalle kyläidiootille Jyrrille...

• Homon_erectus
        Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

"Minä olen umpihetero."

Kun olet noin varma umpiheteroudestasi ja toisaalta väität homoutta/lesboutta valinnaiseksi johon yhä useampi nuori pyrkii, niin voit tehdä pienen testin kuinka helppoa itsellesi on muuttua homoksi.

Voit aloittaa menemällä homo-baariin ja annat jonkun homon iskeä sinut, Älä pidä ekakerralla rimaa kovin korkealla, sitähän voi nostaa seuraavalla kerralla. Kun olet päässyt homoksi muuttumisessa näinkin pitkälle, tulet rohkeammaksi ja alat tuntea fyysistä vetovoimaa johonkin baaritiskillä nojailevaan adonikseen. Mene vain reippaasti hänen luokseen ja koskettelet hänen etumustaan ja ehdottelet yhteistä hetkeä lakanoiden välissä.

Vaikka oletkin umpihetero sinun kannattaa kokeilla tämäkin sillä siinä samalla kaksinkertaistat mahdollisuutesi pysyvään parisuhteeseen ja voit alkaa unelmoida kirkkohäistä.

Mikäli kuitenkaan et onnistu tulemaan homoksi vaikka se on sinunkin mielestä maailman helpoin asia niin sinussa on jokin heteroksi jämähdyttävä vika, se voi olla geeneissä oleva pieni virhe joka estää niinkin yksinkertaisen asian kuin homoksi muuntumisen

• jyrrissss
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Johtuikohan se pikemminkin siitä että ennen ei homoja juurikaan ollut ja vielä vähemmän lesboja.
        Kuitenkin raamatun mukaan kaikki Sodoman asukkaat halusivat homostella. Käsittääkseni tuo tapahtui "ennen".
        Jos lähemmästä historiasta puhutaan, homouden salaaminen oli "kirjan uskontojen" piirissä jokseenkin pakollista jos meinasi pitää päänsä harteillaan. Kaapista ei ollut mahdollista ulostautua.
        Vain idiootti kuvittelee, että historiassa yleensä vihatun ja vainotun taipumuksen näkyminen julkisuudessa on suoraan verrannollinen taipumuksen todelliseen yleisyyteen. Kiihkouskovaiset tietysti tuumaavat näin, he kun laskevat kaikkien pahojen juttujen määrän suoraan niistä kirjoitetuista uutisista kykenemättä asian tiimoilta varsinaiseen ajattelutoimintaan.

Niih, ja sitten Sodoman koko kaupunki poltettiin tuhkaksi homojen takia. JOTEN Mäkinen on oikeassa siinä että kyllä Jumala rakastaa homoja.

............Ja mäkinen aivopierun hajua.

• jooppajoo
        jyrrissss kirjoitti:

Niih, ja sitten Sodoman koko kaupunki poltettiin tuhkaksi homojen takia. JOTEN Mäkinen on oikeassa siinä että kyllä Jumala rakastaa homoja.

............Ja mäkinen aivopierun hajua.

Ja kas, taas Jyrbä on puhunut itsensä pussiin.

• jooppajoo kirjoitti:

Ja kas, taas Jyrbä on puhunut itsensä pussiin.

Ei suinkaan! Hänhän vetosi taitavasti juutalaiseen satuun.

• Taikauskonnoton
        Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

"Johtuikohan se pikemminkin siitä että ennen ei homoja juurikaan ollut ja vielä vähemmän lesboja."

Jos näin olisi, Raamatussa ei olisi mitään homouteen viittaavaa. Tai sitten tarkoitit sanalla "ennen" aikaa paljon ennen Raamatun satujen kirjaamista.

• Reddington
        Jyrris kirjoitti:

Minä olen umpihetero.

Eli kaappihomo...

• viksumpihei
        Noloajyrille kirjoitti:

Jokainen yli kahdenkymmenen kilometrin päähän Perähikiältä uskaltautunut tietenkin tiesi jo ennenmuinoin,että osa lajitovereista viihtyy paremmin saman sukupuolen seurassa.
        He vain eivät nähneet mitään syytä mainita asiasta auskutoivalle kyläidiootille Jyrrille...

Täällä terveeellisessä maalaisympäristössä Kauhavalla on viimeksi nähty himo 50 v sitten. Ja sama on tilanne muualllakin maaseudula joten se kansan homoväestönosa asuileekin siellä epäterveessä cityevokkiympäristössä

• viksumpihei kirjoitti:

Täällä terveeellisessä maalaisympäristössä Kauhavalla on viimeksi nähty himo 50 v sitten. Ja sama on tilanne muualllakin maaseudula joten se kansan homoväestönosa asuileekin siellä epäterveessä cityevokkiympäristössä

>Täällä terveeellisessä maalaisympäristössä Kauhavalla on viimeksi nähty himo 50 v sitten.
        Kuolkaa sitten sukupuuttoon, jos ei himoa ole edes näkynyt (saati tuntunut) puoleen vuosisataan. :D

• selvä_juttu

Evokeilta menee mahdollisuus puolisoon (ja paritteluun) kokonaan. Evoluutioteorian mukaan ihminenkin on vain yksi eläinlaji ja nyt ollaan kieltämässä eläinten kanssa parittelua. Tässä paljastuu evoluutioteorian viisaus, ihmiskunta tai pitäisikö sanoa kädellisten (apinoiden) eläinkunta tulee kuolemaan sukupuuttoon.
      Näin vähän evokit tuntevat lisääntymisbiologiaa.
      Onhan se selvää ettei ihminen ole mikään eläinlaji evoluution sukupuussa. Ihmiskunnalla ja eläinkunnalla on selvä ero ja molemmat jatkakoon omaa lisääntymistään omassa (siis omassa!) joukossaan sekoittumatta toisiinsa.

• "Onhan se selvää ettei ihminen ole mikään eläinlaji evoluution sukupuussa."
        Selvästikin on selvää, mutta vain häviävälle uskonnollisten hourailijoitten kaatuilijajoukkiolle.

• jooppajoo

Se on selvä juttu että selvä_juttu on keksinyt ihan oman evoluutioteoriansa jota nyt julkitoitottaa. Näin vähän selvä_juttu tuntee evoluutioteoriaa ja vielä vähemmän "lisääntymisbiologiaa".

Kuten tästäkin selvä_juttu - hemmon sepustuksesta nähdään, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvitttelemaan omiaan, pitämään kuvitelmiaan tosiasioina, kieltämään todellisuuden ja puhumaan läpiä päähänsä.

• tsyrppis
        jooppajoo kirjoitti:

Se on selvä juttu että selvä_juttu on keksinyt ihan oman evoluutioteoriansa jota nyt julkitoitottaa. Näin vähän selvä_juttu tuntee evoluutioteoriaa ja vielä vähemmän "lisääntymisbiologiaa".

Kuten tästäkin selvä_juttu - hemmon sepustuksesta nähdään, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvitttelemaan omiaan, pitämään kuvitelmiaan tosiasioina, kieltämään todellisuuden ja puhumaan läpiä päähänsä.

Hikitissitarinako on sitten faktaa, heheh, tyhmä.

• jooppajoo
        tsyrppis kirjoitti:

Hikitissitarinako on sitten faktaa, heheh, tyhmä.

Jyrbäle on taas kerran enemmän sekaisin kuin käkikello. Jyrbä on pahemman kerran päästään vialla, jos ymmärtää tuon nisän evoluutioselityksen faktaksi.

Mutta kuten jälleen kerran Jyrbän esimerkistä huomaamme, niin kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa piehtaroimaan ymmärtämättömyydessään, kuvittelemaan omiaa, uskomaan kuvitelmiinsa tosiasioina, kieltämään todellisuuden ja saattamaan itsensä naurunalaiseksi.

• Taikauskonnoton

En minä ainakaan lähtisi etsimään puolisoa Facebookista, mutta ilmeisesti kreationistit haluaisivat näin tehdä. Ongelmaksi heille onkin sitten näköjään nyt muodostunut se, etteivät osaa määritellä sukupuoltaan.

Evoluutioteoriaanhan tämä ei kuitenkaan liity.

• Jyrrisss

Totta puhut, ei homous kuulu minkään asteisena evoluutioon vaan kyseessä on viiraus pään sisällä.

• Taikauskonnoton
        Jyrrisss kirjoitti:

Totta puhut, ei homous kuulu minkään asteisena evoluutioon vaan kyseessä on viiraus pään sisällä.

Kuten vasenkätisyyskin?

• jooppajoo
        Jyrrisss kirjoitti:

Jyrbähän uo pään sisäiset viiraukset tutaa ihan omalla kohdallaan. Jyrbällä kun viiraa pään sisällä että myös ulkona.

• Reddington

Jyri itse löytää kumppanin siten että mene lammasaitauksen vierelle ja huutaa: "kuka haluaa panna?" ja kohta kuuluukin "määääää"....

• Jyribäbä

Jyrin mieli-iskelmä on kuulemma se,jossa lauletaan:"Mua miellyttää,mieltä kiihottaa,yksi herttainen kiharabää.."

• Jyribäbä kirjoitti:

Jyrin mieli-iskelmä on kuulemma se,jossa lauletaan:"Mua miellyttää,mieltä kiihottaa,yksi herttainen kiharabää.."

Tarkoitat Olavi Virran sävellystä "Valkovillaiselle uuhelleni".

• Jyrinääs

Tarkoitat Olavi Virran sävellystä "Valkovillaiselle uuhelleni".

Näin saattaisi olla.
        Virta oli ainutlaatuinen lahjakkuus,kuten Jyrbäkin,lahjakkuus possuljettuna.

• Jyrrisss

Raamattu ja Kristinusko, on ollut yhtä vaikerointia ja nyyhkytystä ajanjaksosta toiseen. Kertojaäänen paatoksellisuudesta nyt puhumattakaan...

• Sivulaukaus

Tätä ketjua kasellessani tuli mieleeni kysymys että ovatko kaikki evolutionistit tosiaankin sitä mieltä että homous on periytyvää?

Miten se voi olla periytyvää ilman että homo saa jälkeläisiä?

Ovatko kaikki palstan evolutionistit ihan pöpejä?

• Jyrbä voisi lopultakin tutustua Mendelin lakeihin ja muuhun perinnöllisyydestä tietämäämme, vai eikö aika anna myöten, kun pitää noita pilailunimimerkkejäkin keksiä päivittäin useita?

• tieteenharrastaja

Sivuun meni sivulaukauksesi:

"Miten se voi olla periytyvää ilman että homo saa jälkeläisiä?"

Ensinnäkään homous ei estä jälkeläisten saantia. Toiseksi tuon taipumuksen geneettinen pohja voi mainosti muodostua myös hereroiden jälkeläisille vanhempien geenien sopivana yhdistelmänä. Kolmanneksi, homoushan ei ole itsessään periytyvää, vaan taipumus siihen näyttäisi olevan.

• jyrpäles

Jyrbä voisi lopultakin tutustua Mendelin lakeihin ja muuhun perinnöllisyydestä tietämäämme, vai eikö aika anna myöten, kun pitää noita pilailunimimerkkejäkin keksiä päivittäin useita?

Medellin aivopirut ovat aivan liian läpinäkyvää tsekeksittyä satua ansaitakseen nykyään keneltäkään yhtään mitään huomiota eivätkä tämän päivän evolutionistit tyypille juurikaan pisteitä jakele.

Mendelistä puhutaan varhaisena evoluutiopohdiskelun yhden oppisuunnan isänä jonka opetukset ovat ajat sitten vanhentuneet.
        Lut Repe kellastunutta kirjaa.
        Edes Wiki ei ota tyyppiä vakavasti.

• jyrpäles kirjoitti:

Medellin aivopirut ovat aivan liian läpinäkyvää tsekeksittyä satua ansaitakseen nykyään keneltäkään yhtään mitään huomiota eivätkä tämän päivän evolutionistit tyypille juurikaan pisteitä jakele.

Mendelistä puhutaan varhaisena evoluutiopohdiskelun yhden oppisuunnan isänä jonka opetukset ovat ajat sitten vanhentuneet.
        Lut Repe kellastunutta kirjaa.
        Edes Wiki ei ota tyyppiä vakavasti.

Hehe, että pilailua taas jyrbältä! :D
        http://ikronholm.net/2013/07/07/mendelin-lait-ja-niiden-seuraukset-populaatiotasolla/
        http://opinnot.internetix.fi/fi/muikku2materiaalit/lukio/bi/bi5/2_solun_perinnollinen_toiminta/2.1_nukleiinihappomolekyylit_dna_ja_rna_ovat_perinnollisyyden_perusta/2.1.8_mendelin_saannot?C:D=hNcG.gWyZ&m:selres=hNcG.gWyZ

• jyrrisss
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Ensinnäkään homous ei estä jälkeläisten saantia. Toiseksi tuon taipumuksen geneettinen pohja voi mainosti muodostua myös hereroiden jälkeläisille vanhempien geenien sopivana yhdistelmänä. Kolmanneksi, homoushan ei ole itsessään periytyvää, vaan taipumus siihen näyttäisi olevan.

Tuon totaalisen aivopierun olen kuullut ennenkin, siis pelkkää tyhjää pään löpinää jota ei ole mitenkään kyetty todentamaan.

Mutta jotain hyvää tuossa väitteessä on, se nimittäin paljastaa evoluutioteorian pseudotieteeksi.

Jos tuo väite ihmisen genomissa piilevästä loishomogeenistä pitäisi paikkansa niin toki sen pitäisi näkyä jo lapsivedestä, ja se pitäisi löytyä jokaisesta homosta, vaan kun ei löydy niin niin nyt onkin keksitty ylityperä väite siitä että homoudella on muka kaksi muodostajaa, geneettinen josta se näyttö siis puuttuu, ja se toinen olisi elinolosuhteet, ja nyt siis kukaan ei muka tiedä että kummasta syystä hänen homoutensa johtuu....ja näinollen hän saaa itse valita homudelleen syyn joka hänen omaatuntoaan parhaiten rauhoittaa. Ja lähes aina syyksi valikoituu tuo mystinen geenisyy, hehe.

Siis niin pseudoa niin pseudoa että ihan naurattaa.

• Taikauskonnoton
        jyrrisss kirjoitti:

Tuon totaalisen aivopierun olen kuullut ennenkin, siis pelkkää tyhjää pään löpinää jota ei ole mitenkään kyetty todentamaan.

Mutta jotain hyvää tuossa väitteessä on, se nimittäin paljastaa evoluutioteorian pseudotieteeksi.

Jos tuo väite ihmisen genomissa piilevästä loishomogeenistä pitäisi paikkansa niin toki sen pitäisi näkyä jo lapsivedestä, ja se pitäisi löytyä jokaisesta homosta, vaan kun ei löydy niin niin nyt onkin keksitty ylityperä väite siitä että homoudella on muka kaksi muodostajaa, geneettinen josta se näyttö siis puuttuu, ja se toinen olisi elinolosuhteet, ja nyt siis kukaan ei muka tiedä että kummasta syystä hänen homoutensa johtuu....ja näinollen hän saaa itse valita homudelleen syyn joka hänen omaatuntoaan parhaiten rauhoittaa. Ja lähes aina syyksi valikoituu tuo mystinen geenisyy, hehe.

Siis niin pseudoa niin pseudoa että ihan naurattaa.

Mikä tieteenharrastajan kommentissa oli aivopierua ja mikä muka siinä paljasti evoluutioteorian pseudotieteeksi?

"homoushan ei ole itsessään periytyvää, vaan taipumus siihen näyttäisi olevan" (tieteenharrastaja)

Ja jyrrintyperys ei ymmärrä mitä taipumus tarkoittaa. Monelle sairaudellekin on löydetty altistavia geenejä, muttei ne välttämättä itsessään aiheuta sairautta. Tekijöitä on kuitenkin niin paljon.

"Siis niin pseudoa niin pseudoa että ihan naurattaa."

Kerro sinä sitten jotain tieteellistä aiheesta, jooko.

• jyrrisss

• japashatnoitahomoja
        Taikauskonnoton kirjoitti:

Mikä tieteenharrastajan kommentissa oli aivopierua ja mikä muka siinä paljasti evoluutioteorian pseudotieteeksi?

"homoushan ei ole itsessään periytyvää, vaan taipumus siihen näyttäisi olevan" (tieteenharrastaja)

Ja jyrrintyperys ei ymmärrä mitä taipumus tarkoittaa. Monelle sairaudellekin on löydetty altistavia geenejä, muttei ne välttämättä itsessään aiheuta sairautta. Tekijöitä on kuitenkin niin paljon.

No kas kun ei ole havaittu edes homoustaipumuksen periytymistä niin miksi pitää väittää uskonvaraisesti että se periytyy?
        Ainut havaittu periytyminen on tapahtunut enolta poikalapselle mutta se onkin sitten ihan jotakin muuta kuin geneettistä laatua.

• jyrrisss kirjoitti:

Siis tuo homouden periytymisen selittäminen Mendellin laeilla on höpöhöpöä.
        Muutenhan tuo on ihan normibilsaa.

Äskenhän se Mendel oli joka suhteessa opeiltaan täysin vanhentunut tapaus, mutta nyt ei siis enää olekaan vaan edustaa "normibilsaa". Tuuliviiri-jyrbä taas pilailee meille.

• tyhhhhhhmääää

Jahas, ja minkäs tekniikan mukaan homot ovat saaneet jälkeläisiä? Luulen että ne saavat korkeintaan pas.kapäitä.

• Taikauskonnoton
        tyhhhhhhmääää kirjoitti:

Jahas, ja minkäs tekniikan mukaan homot ovat saaneet jälkeläisiä? Luulen että ne saavat korkeintaan pas.kapäitä.

Homot voivat saada jälkeläisiä ihan samalla tekniikalla kuin kuka tahan muukin.

• jooppajoo
        jyrrisss kirjoitti:

Siis tuo homouden periytymisen selittäminen Mendellin laeilla on höpöhöpöä.
        Muutenhan tuo on ihan normibilsaa.

Kaikki geenit periytyvät Mendelin lakien mukaisesti. Ei homouteen liittyvät geenit tee tästä poikkeusta.

Jyrbäle kertakaikkiaan ei osaa eikä ymmärrä.

Kuten näemme, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvittelemaan omiaan, uskomaan kuvitelmiinsa (eli harhaluuloihinsa), kieltämään todellisuuden ja puhumaan läpiä päähänsä.

• Taikauskonnoton kirjoitti:

Jyrbä on muistaakseni "viisastellut" että homoilla ei ole sellaisia sukupuolielimiä joilla kykenisi lisääntymään. Että tuolta tasolta sitten "keskustelua" rakentelemaan.

• Jyrrisss

Tässä tieteelinen kumoamaton fakta: Geeneistä ei ole löydetty homoutta eikä tulla löytämäänkään koska se ei ole periytyvää. Sitä ei löydy edes pseudogeeneistä.

Niin ja homoilla ei ole sellaisia sukupuolielimiä että ne voisivat lisääntyä. Mm. kohtu puuttuu ja on aina puuttunut kun vuosimiljardinen evoluutio ei ole onnistunut nappaamaan mutaatiovaraston hyllyltä sellaista mutaatiota joka miehelle kohdun kasvattaisi.

Että tältä pohjalta mennään bg-typerys. Tilausta kyllä olisi sillä betonierämaacityevokeissa näkyy homoja riittävän.

• tieteenharrastaja
        Jyrrisss kirjoitti:

Tässä tieteelinen kumoamaton fakta: Geeneistä ei ole löydetty homoutta eikä tulla löytämäänkään koska se ei ole periytyvää. Sitä ei löydy edes pseudogeeneistä.

Niin ja homoilla ei ole sellaisia sukupuolielimiä että ne voisivat lisääntyä. Mm. kohtu puuttuu ja on aina puuttunut kun vuosimiljardinen evoluutio ei ole onnistunut nappaamaan mutaatiovaraston hyllyltä sellaista mutaatiota joka miehelle kohdun kasvattaisi.

Että tältä pohjalta mennään bg-typerys. Tilausta kyllä olisi sillä betonierämaacityevokeissa näkyy homoja riittävän.

Kannaltasi valitettavasti myös naiset voivat olla homoseksuaalisia, vaikka tarkempi nimitys onkin silloin lesbo. Homoseksuaalit voivat siis lisääntyä keskenään, ja tietenkin myös heteroiden kanssa. koska seksuaalinen suuntautuminen ja lisääntyminen ovat toisistaan riippumattomia.

Eivätkä vain voi lisääntyä, vaan sellaista on tapahtunut Suomessakin ihan merkittävässä määrin.

• jooppajoo
        Jyrrisss kirjoitti:

Jyrbä elää ihan jossain omassa fantasiamaailmassaan, ei kukaan normaaliälyinen, täysi-ikäinen ja koulujakäynyt voi olla noin pihalla niin biologiasta, evoluutiosta kuin evoluutioteoriastakaan. Jyrbä taiteilee "tieteellisen kumoamattoman faktan"kin joksikin ihan kosmiseksi aivopieruksi.

Nyt siellä vanhainkodissa on tainnut vaipat mennä väärään päähän, kun Jyrbä tuollaisen aivoihmepläjäyksen julki on saattanut. Jyrbä on jo unohtanut kokonaan, kuinka sitä lisäännytään, jos kohta on koskaan naisen kanssa sillai päässyt edes yrittämään.

Mutta kuten Jyrbän esimerkistä taas kerran näemme, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvittelemaan iham omituisia, pitämään kuvitelmiaan totuuksina, kieltämään todellisuuden ja puhumaan aivan naurettavia höpöjä.

• Jyrrisss kirjoitti:

"Tässä tieteelinen kumoamaton fakta: Geeneistä ei ole löydetty homoutta eikä tulla löytämäänkään koska se ei ole periytyvää. Sitä ei löydy edes pseudogeeneistä."

Homouden ilmenemiseen vaikuttavatkin epigeneettiset tekijät. Sivistä itseäsi asiasta, niin ehkäpä sitten palaamme asiaan. Homouden on havaittu periytyvän sukupolvien ylitse, siksi se ei karsiudu evoluution myötä pois populaatiossa koska sille ei piilevänä ole valintapainetta.

Tuosta alkuun asiasta _oikeasti tieteellisiä_ artikkeleita eikä mitään kuvitteellisia MTK-julkaisuja:

http://scholar.google.fi/scholar?q=homosexuality epigenetics&hl=fi&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart&sa=X&ei=SDk-VZKJBuLIyAPxx4HYDw&ved=0CBwQgQMwAA

"Niin ja homoilla ei ole sellaisia sukupuolielimiä että ne voisivat lisääntyä. Mm. kohtu puuttuu ja on aina puuttunut kun vuosimiljardinen evoluutio ei ole onnistunut nappaamaan mutaatiovaraston hyllyltä sellaista mutaatiota joka miehelle kohdun kasvattaisi."

Tuolle nauroin jo ääneen. Oletko Jyrbä kuullut joskus sanan lesbo? Se tarkoittaa naispuolista homoseksuaalia ihmistä.

Heteroseksuaali nainen voi synnyttää mieshomoparille näistä toisen (siis miespuolisen homon) antamien siittiöiden alulle laittamana.

Homoseksuaalinen nainen (eli lesbo) voi synnyttää nainen-nainen -homoliittoon lapsen, jonka on laittanut alulle heteroseksuaalin miehen luovuttamilla siittiöillä.

Oliko riittävän paksua rautalankaa, vai pitääkä vääntää vielä karkeammasta materiaalista että ymmärrät?

"Että tältä pohjalta mennään bg-typerys."

Nimenomaan, Jyrbä, nimenomaan. Olet paljon tietämättömämpi tampio kuin uskalsin edes arvata.

• jyrrrrrss

Ja mikähän tekniikka se mahtaa olla?

Onko Mendel keksinyt salaisen keinon jolla urokset saavat keskenään jälkeläisiä?

Aivopierutkaan eivät nyt auta.

• jyrriss

Kannaltasi valitettavasti myös naiset voivat olla homoseksuaalisia, vaikka tarkempi nimitys onkin silloin lesbo. Homoseksuaalit voivat siis lisääntyä keskenään, ja tietenkin myös heteroiden kanssa. koska seksuaalinen suuntautuminen ja lisääntyminen ovat toisistaan riippumattomia.

Eivätkä vain voi lisääntyä, vaan sellaista on tapahtunut Suomessakin ihan merkittävässä määrin.

Näytä minulle lesbopari jolla on yhteinen lapsi, tyhmä.

Kyllä nyt alkaa jo evokkien aivopiereminen olla huipussaan.

• jyrrrsss
        jooppajoo kirjoitti:

Jyrbä elää ihan jossain omassa fantasiamaailmassaan, ei kukaan normaaliälyinen, täysi-ikäinen ja koulujakäynyt voi olla noin pihalla niin biologiasta, evoluutiosta kuin evoluutioteoriastakaan. Jyrbä taiteilee "tieteellisen kumoamattoman faktan"kin joksikin ihan kosmiseksi aivopieruksi.

Nyt siellä vanhainkodissa on tainnut vaipat mennä väärään päähän, kun Jyrbä tuollaisen aivoihmepläjäyksen julki on saattanut. Jyrbä on jo unohtanut kokonaan, kuinka sitä lisäännytään, jos kohta on koskaan naisen kanssa sillai päässyt edes yrittämään.

Mutta kuten Jyrbän esimerkistä taas kerran näemme, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvittelemaan iham omituisia, pitämään kuvitelmiaan totuuksina, kieltämään todellisuuden ja puhumaan aivan naurettavia höpöjä.

Jahas, koska selitystä sille että miten kaksi urosta voisi saada yhteisen lapsen ei tule, niin sitten onkin aivopieraistava homma niin että pannaan se toinen uros pökkäämään naarasta ja väitetään ja evouskouskotaan että syntyvä kakara on noiden urosten yhteinen jälkeläinen. Kumpikohan äijistä sen mahtaa imettää, hehe.

• jyrrissss
        bg-ope kirjoitti:

"Tässä tieteelinen kumoamaton fakta: Geeneistä ei ole löydetty homoutta eikä tulla löytämäänkään koska se ei ole periytyvää. Sitä ei löydy edes pseudogeeneistä."

Homouden ilmenemiseen vaikuttavatkin epigeneettiset tekijät. Sivistä itseäsi asiasta, niin ehkäpä sitten palaamme asiaan. Homouden on havaittu periytyvän sukupolvien ylitse, siksi se ei karsiudu evoluution myötä pois populaatiossa koska sille ei piilevänä ole valintapainetta.

Tuosta alkuun asiasta _oikeasti tieteellisiä_ artikkeleita eikä mitään kuvitteellisia MTK-julkaisuja:

http://scholar.google.fi/scholar?q=homosexuality epigenetics&hl=fi&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart&sa=X&ei=SDk-VZKJBuLIyAPxx4HYDw&ved=0CBwQgQMwAA

"Niin ja homoilla ei ole sellaisia sukupuolielimiä että ne voisivat lisääntyä. Mm. kohtu puuttuu ja on aina puuttunut kun vuosimiljardinen evoluutio ei ole onnistunut nappaamaan mutaatiovaraston hyllyltä sellaista mutaatiota joka miehelle kohdun kasvattaisi."

Tuolle nauroin jo ääneen. Oletko Jyrbä kuullut joskus sanan lesbo? Se tarkoittaa naispuolista homoseksuaalia ihmistä.

Heteroseksuaali nainen voi synnyttää mieshomoparille näistä toisen (siis miespuolisen homon) antamien siittiöiden alulle laittamana.

Homoseksuaalinen nainen (eli lesbo) voi synnyttää nainen-nainen -homoliittoon lapsen, jonka on laittanut alulle heteroseksuaalin miehen luovuttamilla siittiöillä.

Oliko riittävän paksua rautalankaa, vai pitääkä vääntää vielä karkeammasta materiaalista että ymmärrät?

"Että tältä pohjalta mennään bg-typerys."

Nimenomaan, Jyrbä, nimenomaan. Olet paljon tietämättömämpi tampio kuin uskalsin edes arvata.

Selitähän nyt idiootti että miten tuo homous periytyi ennenkuin nykytekniikka mahdollisti siittiöiden siirron ilman yhdyntää keinosiemennyksellä tai koeputkitekniikalla?

Meinaatkos että homoäijät kiksautteli lapsentarpeessa heteroakkoja kaikkina menneinä vuosituhansina ja pitivät syntyneen lapsen itsellään ? Hehe.
        Kummallista että minkään valtakunnan historia ei tiedä kertoa tuollaisesta yhtään mitään.

Tästä pääsemmekin siihen että homous ei tosiaankaan periydy ääliöevokkien aivopieru-uskomuksista huolimatta.

• jyrrissss kirjoitti:

Selitähän nyt idiootti että miten tuo homous periytyi ennenkuin nykytekniikka mahdollisti siittiöiden siirron ilman yhdyntää keinosiemennyksellä tai koeputkitekniikalla?

Meinaatkos että homoäijät kiksautteli lapsentarpeessa heteroakkoja kaikkina menneinä vuosituhansina ja pitivät syntyneen lapsen itsellään ? Hehe.
        Kummallista että minkään valtakunnan historia ei tiedä kertoa tuollaisesta yhtään mitään.

Tästä pääsemmekin siihen että homous ei tosiaankaan periydy ääliöevokkien aivopieru-uskomuksista huolimatta.

Ei jumalauta että sinä Jyrbä olet tyhmä. Siis oikeasti. Nyt tuli viimeistään todistettua ettei sinulla kapasiteetti riitä edes yksinkertaisen asian ymmärtämiseen.

• Taikauskonnoton
        jyrrrrrss kirjoitti:

Ja mikähän tekniikka se mahtaa olla?

Onko Mendel keksinyt salaisen keinon jolla urokset saavat keskenään jälkeläisiä?

Aivopierutkaan eivät nyt auta.

»Ja mikähän tekniikka se mahtaa olla?

Aivopierutkaan eivät nyt auta.»

Homomiehet voivat siittää lapsia olemalla yhdynnässä naisen kanssa. Homonainen taas voi tulla raskaaksi ollessaan yhdynnässä miehen kanssa.
        Ja tietysti homonaiset voivat saada lapsia myös hedelmöityshoidolla ja homomiehet luovuttamalla spermaansa.

Onko tämä mielestäsi jotenkin omituista?

On se kumma, että kreationisteille pitää vielä 2000-luvulla kertoa miten lapsia tehdään.

• tieteenharrastaja
        jyrriss kirjoitti:

Näytä minulle lesbopari jolla on yhteinen lapsi, tyhmä.

Kyllä nyt alkaa jo evokkien aivopiereminen olla huipussaan.

Siirsit maalitolppaa. Tähän asti väitit, ettei noita lapsia voi olla ollenkaan. Nyt joudut myöntämään senkin, että (mies)homolla ja lesbolla voi olla jopa yhteinen lapsi.

• jooppajoo

»Ja mikähän tekniikka se mahtaa olla?

Aivopierutkaan eivät nyt auta.»

Homomiehet voivat siittää lapsia olemalla yhdynnässä naisen kanssa. Homonainen taas voi tulla raskaaksi ollessaan yhdynnässä miehen kanssa.
        Ja tietysti homonaiset voivat saada lapsia myös hedelmöityshoidolla ja homomiehet luovuttamalla spermaansa.

Onko tämä mielestäsi jotenkin omituista?

On se kumma, että kreationisteille pitää vielä 2000-luvulla kertoa miten lapsia tehdään.

Jyrbäle on niin seniili jo, että on tainnut kokonaan unohtaa miten niitä lapsia oikeasti tehdään. Taitaa Jyrbällä olla vehkeet vain leikkikaluna kun pitää koko ajan onanoida näillä homoasioilla.

Kiitos kun jaksat muistuttaa Jyrbälettä, miten niitä lapsia vielä 2000-luvullakin tehdään. Jyrbä kun on mädättänyt kreationismilla aivonsa aivan totaalisesti.

• Jyrithepyko

Jenner parka kuvitteli olevansa nainen mutta ei hän nainen ollut vaan selvä homo.

• Sivulaukaus
        Jyrithepyko kirjoitti:

Jenner parka kuvitteli olevansa nainen mutta ei hän nainen ollut vaan selvä homo.

Homompi kuin Jeesus 12 miehen keskellä junassa Öljymäellä luikastui ja tuli perään
        -ajo

• Jyrithepyko kirjoitti:

Minähän sanoin, että jyrbä tietää jopa ventovieraiden ihmisten asiat paljon paremmin kuin nämä itse. Se on lahja Jehovalta, sillä ihmisestä tuollainen kyky ei voi olla.

• Jyrifan

Minähän sanoin, että jyrbä tietää jopa ventovieraiden ihmisten asiat paljon paremmin kuin nämä itse. Se on lahja Jehovalta, sillä ihmisestä tuollainen kyky ei voi olla.

Taas otti bi-Repeä pannuun kun tuli paljastetuksi, heh.

• jooppajoo
        Jyrifan kirjoitti:

Jyrbä paljastelee vaan ihan rauhassa, kyllä me Jyrbän tunnemme.

Kuten tiedämme, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvittelemaan olemattomia, uskomaan kuvitelmiinsa, kieltämään todellisuuden ja puhumaan puutaheinää.

• Jyrifyfan
        Jyrifan kirjoitti:

Jeesuksen armosota (siis armosta, typo anteeksi)
        Jyrifan puhuu Kristittynä Pelkkää ylämiddle-honotusta, eikä heleydestä tietoakaan. Se sopii pelkästään p.aykko Kristitylle lapsennussijalle!

• vitsimkäääliö
        jooppajoo kirjoitti:

Jyrbä paljastelee vaan ihan rauhassa, kyllä me Jyrbän tunnemme.

Kuten tiedämme, kreationismi mädättää aivot: se saa kannattajansa kuvittelemaan olemattomia, uskomaan kuvitelmiinsa, kieltämään todellisuuden ja puhumaan puutaheinää.

Taisimme todistaa Jennerin tapauksessa evoluutiotapahtuman kun monen lapsen isä päättää vanhoilla päivillää tulla homoksi niin eikö se ole selvä ajantasainen evoluutiotapaus.

• jooppajoo
        vitsimkäääliö kirjoitti:

Taisimme todistaa Jennerin tapauksessa evoluutiotapahtuman kun monen lapsen isä päättää vanhoilla päivillää tulla homoksi niin eikö se ole selvä ajantasainen evoluutiotapaus.

Olet aivan nikkisi arvoinen. Olet käsittänyt evoluution ihan päin honkia.

• jooppajoo kirjoitti:

Olet aivan nikkisi arvoinen. Olet käsittänyt evoluution ihan päin honkia.

Jyrbä se taas pelleilee.

• jooppajoo

Jyrbä se taas pelleilee.

Pieni elimesi keritään tavittavasta osasta , lähtee edullisesti ennen kuin paalataan. KOKO VÄRKKI tyhmä heh heh hikitissi evokki

• Jyrifan

Lapsen/Lampaan nähdessään Krisityillä: valo vilkkuu, rele napsahtaa ja yrittää lähteä päälle mutta sammuu heti kun ns."Paimensauva" "tuli" paljastetuksi, heh
      Ei k

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10189
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      230
      5888
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      90
      5003
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      16
      3290
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2662
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2562
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2394
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2204
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2171
    Aihe