Käyn työssä terveysalalla samalla työnantajalla 4 eri toimipisteessä viikon aikana, 3 näistä sijaitsee kotipaikkakuntani naapurikunnassa. En pysty kulkea julkisilla kulkuneuvoilla työmatkojani, sillä työnkuvaani kuuluu myös isohkojen välineiden kuljettamista ja päivän aikana voi joutua siirtymään toimipisteestä toiseen ajoittain. Haenko siis matkakuluja verotuksesta suoraan oman auton käytön perusteella, kun minun ei ole työnkuvani vuoksi edes mahdollista käyttää työmatkoihin noita julkisia kulkuneuvoja?
Matkakulut
Autoileva
1
80
Vastaukset
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Ilmoita matkakulusi veroilmoituksen kohdassa 3.5. Matkakulut D. Toissijaisen työpaikan matkat. Selvitä matkakulut käyttämäsi kulkuneuvon mukaan (oma auto 0,25 e/km). Näin siis, jos työnantajasi ei ole korvannut sinulle matkoja. Tämän voit tehdä vaihtoehtoisesti netissä: vero.fi/veroilmoitus
Ystävällisin terveisin Aila Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154