Olisiko Rodoksen kaupungista ehdotuksia viisikymppisille kuhertelijoille sopivista illanviettopaikoista. Kaikki kansallisuudet käyvät, siis asiakaspuolella. Jos härmäläisten örveltäjien erikoispaikkoja on, ne saatamme jättää väliin. Sivistyneesti käyttäytyvät kotimaiset turistit eivät haittaa.
Hyviä baareja?
12
435
Vastaukset
- JASKA1234
Bar Albatros eli Alba on meidän mieleinen paikka.
- Uusi_kohde
En tunne Rodosta. Karttaa olen silmäillyt. Onko Albatros lähellä niemenkärkeä, satamaa, vanhaa kaupunkia tai jotakin muuta paikkaa, jonka avulla sinne osaa suunnistaa?
- JASKA1234
Uusi_kohde kirjoitti:
En tunne Rodosta. Karttaa olen silmäillyt. Onko Albatros lähellä niemenkärkeä, satamaa, vanhaa kaupunkia tai jotakin muuta paikkaa, jonka avulla sinne osaa suunnistaa?
Saaren pohjoispäässä poikittainen katu palmuaukion etelä puolella Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla.En nyt muista kadun nimeä.
- Uusi_kohde
JASKA1234 kirjoitti:
Saaren pohjoispäässä poikittainen katu palmuaukion etelä puolella Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla.En nyt muista kadun nimeä.
Oukei. Eiköhän se löydy. Kiitos vihjeestä!
- Veto
VETO BAR tuulisen rannan läheisyydessä. Facessa löytyy sivut tällä baarilla, mistä saa myös tarkemman osoitteen.
- Uusi_kohde
Tämäkin täytyy "tarkastaa"! Kiitos!
- Pitäävälttää
"Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla"
Tästä löytyi arvioita englanninkielisiltäkin matkailusivustoilta:
"Have you ever had a feeling when you sit in a restaurant that the owner just woke up with an idea in his head that it would be fun to open a finnish restaurant? Well, this is exactly what it is.
The waiter-invitor showed us very nice huge shrimps that looked delicious enough to order but when we they came it was deep fried squid and one tiny octopus. The steak was definitely beef, most likely pork but honestly we do not want to know. Fanta looked like it was seperate water and some yellow colour on top, tasted like everything else but not fanta.
This bar is definitely created for finnish tourists as few waiters were of finnish origin, also menu was in finnish, and tv was showing local finnish track-and-field event.
The place is not bad to have a beer and relax a little bit but avoid eating there." - nelikymppiset
Tivoli on yksi suosikeistamme https://www.facebook.com/pages/Tivoli-Bar/105650766205817
sekä myöskin Veto https://www.facebook.com/pages/VETO-BAR-Rhodos/505853512790893- triantaeksi
Tivoli on myös mun suosikki. Jokunen suomalainen sinne aina eksyy mutta pääasiassa asiakkaat brittejä ja keskieurooppalaisia. Mike ja Anna aivan mahtavia ihmisiä :)
Suomibaareja ja suomiräkälä karaokepaikkoja löytyy suomestaki. Ei tartte Rodokselle mennä niitä katoon.
No saahan sieltä Juhla Mokkaa Jalostajan hernekeittoa ja lauantaisin karjalanpaistia.- arska9v
mitä ihmettä!
- jookyllä
Restaurant Cocktail Bar 2004. Toissa vuonna olin ensimmäistä kertaa Rodoksella ja tuolla baarissa kävin ensimmäisenä iltana, eikä sitten oikein tullutkaan muissa paikoissa drinkillä käytyä. Erittäin mukava henkilökunta ja asiallinen palvelu. Baarin omistaja tosi mukava vanha mies. Nyt syksyllä taas menossa Rodokselle ja 2004 on kyllä yksi varmoista paikoista joissa pitää käydä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483