Hyviä baareja?

Uusi_kohde

Olisiko Rodoksen kaupungista ehdotuksia viisikymppisille kuhertelijoille sopivista illanviettopaikoista. Kaikki kansallisuudet käyvät, siis asiakaspuolella. Jos härmäläisten örveltäjien erikoispaikkoja on, ne saatamme jättää väliin. Sivistyneesti käyttäytyvät kotimaiset turistit eivät haittaa.

12

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JASKA1234

      Bar Albatros eli Alba on meidän mieleinen paikka.

      • Uusi_kohde

        En tunne Rodosta. Karttaa olen silmäillyt. Onko Albatros lähellä niemenkärkeä, satamaa, vanhaa kaupunkia tai jotakin muuta paikkaa, jonka avulla sinne osaa suunnistaa?


      • JASKA1234
        Uusi_kohde kirjoitti:

        En tunne Rodosta. Karttaa olen silmäillyt. Onko Albatros lähellä niemenkärkeä, satamaa, vanhaa kaupunkia tai jotakin muuta paikkaa, jonka avulla sinne osaa suunnistaa?

        Saaren pohjoispäässä poikittainen katu palmuaukion etelä puolella Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla.En nyt muista kadun nimeä.


      • Uusi_kohde
        JASKA1234 kirjoitti:

        Saaren pohjoispäässä poikittainen katu palmuaukion etelä puolella Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla.En nyt muista kadun nimeä.

        Oukei. Eiköhän se löydy. Kiitos vihjeestä!


    • Veto

      VETO BAR tuulisen rannan läheisyydessä. Facessa löytyy sivut tällä baarilla, mistä saa myös tarkemman osoitteen.

      • Uusi_kohde

        Tämäkin täytyy "tarkastaa"! Kiitos!


    • Pitäävälttää

      "Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla"
      Tästä löytyi arvioita englanninkielisiltäkin matkailusivustoilta:
      "Have you ever had a feeling when you sit in a restaurant that the owner just woke up with an idea in his head that it would be fun to open a finnish restaurant? Well, this is exactly what it is.
      The waiter-invitor showed us very nice huge shrimps that looked delicious enough to order but when we they came it was deep fried squid and one tiny octopus. The steak was definitely beef, most likely pork but honestly we do not want to know. Fanta looked like it was seperate water and some yellow colour on top, tasted like everything else but not fanta.

      This bar is definitely created for finnish tourists as few waiters were of finnish origin, also menu was in finnish, and tv was showing local finnish track-and-field event.

      The place is not bad to have a beer and relax a little bit but avoid eating there."

    • nelikymppiset
      • triantaeksi

        Tivoli on myös mun suosikki. Jokunen suomalainen sinne aina eksyy mutta pääasiassa asiakkaat brittejä ja keskieurooppalaisia. Mike ja Anna aivan mahtavia ihmisiä :)


    • Suomibaareja ja suomiräkälä karaokepaikkoja löytyy suomestaki. Ei tartte Rodokselle mennä niitä katoon.
      No saahan sieltä Juhla Mokkaa Jalostajan hernekeittoa ja lauantaisin karjalanpaistia.

    • arska9v

      mitä ihmettä!

    • jookyllä

      Restaurant Cocktail Bar 2004. Toissa vuonna olin ensimmäistä kertaa Rodoksella ja tuolla baarissa kävin ensimmäisenä iltana, eikä sitten oikein tullutkaan muissa paikoissa drinkillä käytyä. Erittäin mukava henkilökunta ja asiallinen palvelu. Baarin omistaja tosi mukava vanha mies. Nyt syksyllä taas menossa Rodokselle ja 2004 on kyllä yksi varmoista paikoista joissa pitää käydä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe