Yleensä Seksi-Sulon saattoreissut menevät "aivan putkeen", mutta on hänelläkin joskus epäonnea, mikäli sattuu jäämään kahden naisen loukkuun.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042419574262_uu.shtml
Seksi-Sulolla epäonnea?
9
56
Vastaukset
- siilimuori
Voi hyvänen aika sentäs. Olisi vaan vaihtanut lukot omaan asuntoonsa tuo nainen.
Turhaa touhua
Lukkojen vaihtaminen asuntoon olisi ollut aivan turhaa touhua, sillä vauhkoontunut väkivaltainen nainen tuli sisään rikotusta ikkunasta. Kyllä Seksi-Sulo on puoleensa vetävä mies, koska neitoset hänestä noin kovasti taistelevat.- siilimuori
Yleismies kirjoitti:
Turhaa touhua
Lukkojen vaihtaminen asuntoon olisi ollut aivan turhaa touhua, sillä vauhkoontunut väkivaltainen nainen tuli sisään rikotusta ikkunasta. Kyllä Seksi-Sulo on puoleensa vetävä mies, koska neitoset hänestä noin kovasti taistelevat.Hulluja on monenlaisia, naisissakin. Ehkä kuitenkin lukkojen vaihtamisella tarkoitin noin niin kuin kuvannollisessa mielessä et miksi ihmeessä hakee porsaan väkisin kotiin, ois jättänyt sinne ja sanonu et takaisin ei ole tulemista. Ja ollu hyvillään kun pääsi eroon :).
- samat.sanat
Juuri noin. Pysyköön siellä missä oli, eikä takaisin tulemista mokomalla pukilla.
- siilimuori
samat.sanat kirjoitti:
Juuri noin. Pysyköön siellä missä oli, eikä takaisin tulemista mokomalla pukilla.
Emme me voi tuomita jos emme asioiden oikeaa laitaa tiedä, mitä missä milloin ja miksi.
Väkisin ei kuitenkaan ketään voi pitää. Sulo ei ole pukki?
Ei yksikään ihminen voi nimittää Seksi-Suloa pukiksi, sillä ei hän koskaan yritä päästä asiaan itsekkäistä syistä. Sulo on oikeastaan vain niin kiltti, ettei hän uskalla sanoa EI himokkaille neitosille, jotka melkein puoliväkisin tuppautuvat hänen miehiseen seuraansa. Tämäkin uutinen vain vahvistaa sen, että liian kiltit ja hövelit miehet saattavat joutua ihan tahtomattaankin itsetietoisten feministineitosten kanssa ikäviin tilanteisiin.- siilimuori
Yleismies kirjoitti:
Sulo ei ole pukki?
Ei yksikään ihminen voi nimittää Seksi-Suloa pukiksi, sillä ei hän koskaan yritä päästä asiaan itsekkäistä syistä. Sulo on oikeastaan vain niin kiltti, ettei hän uskalla sanoa EI himokkaille neitosille, jotka melkein puoliväkisin tuppautuvat hänen miehiseen seuraansa. Tämäkin uutinen vain vahvistaa sen, että liian kiltit ja hövelit miehet saattavat joutua ihan tahtomattaankin itsetietoisten feministineitosten kanssa ikäviin tilanteisiin.Sulo on siis nyhverö. Pelosta jakaa itseään itsetietoisille feministinaisille. Ressukka.
siilimuori kirjoitti:
Sulo on siis nyhverö. Pelosta jakaa itseään itsetietoisille feministinaisille. Ressukka.
Ei kaipaa sääliä
Ei Seksi-Sulo sääliä kaipaa, sillä eivät kaikki simpsakat feninistinaisetkaan ole väkivaltaisia. Useat feministit ovat hyvinkin muodokkaita ja reheviä, ja juuri tämä seikka on Sulon mieleen. Useimmissa tapauksissa Sulo osaakin ottaa "keskustelutuokiosta" näiden feministien kanssa täyden nautinnon irti, ja vain äärimmäisen harvoin tulee tukkapöllyä.- silimuori
Yleismies kirjoitti:
Ei kaipaa sääliä
Ei Seksi-Sulo sääliä kaipaa, sillä eivät kaikki simpsakat feninistinaisetkaan ole väkivaltaisia. Useat feministit ovat hyvinkin muodokkaita ja reheviä, ja juuri tämä seikka on Sulon mieleen. Useimmissa tapauksissa Sulo osaakin ottaa "keskustelutuokiosta" näiden feministien kanssa täyden nautinnon irti, ja vain äärimmäisen harvoin tulee tukkapöllyä.Itse sanoit näin:
"Sulo on oikeastaan vain niin kiltti, ettei hän uskalla sanoa EI himokkaille neitosille, jotka melkein puoliväkisin tuppautuvat hänen miehiseen seuraansa. Tämäkin uutinen vain vahvistaa sen, että liian kiltit ja hövelit miehet saattavat joutua ihan tahtomattaankin itsetietoisten feministineitosten kanssa ikäviin tilanteisiin."
Siis nyhverö mikä nyhverö, tai sitten leikkii uhria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654