Seksi-Sulolla epäonnea?

Yleismies

9

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilimuori

      Voi hyvänen aika sentäs. Olisi vaan vaihtanut lukot omaan asuntoonsa tuo nainen.

      • Turhaa touhua

        Lukkojen vaihtaminen asuntoon olisi ollut aivan turhaa touhua, sillä vauhkoontunut väkivaltainen nainen tuli sisään rikotusta ikkunasta. Kyllä Seksi-Sulo on puoleensa vetävä mies, koska neitoset hänestä noin kovasti taistelevat.


      • siilimuori
        Yleismies kirjoitti:

        Turhaa touhua

        Lukkojen vaihtaminen asuntoon olisi ollut aivan turhaa touhua, sillä vauhkoontunut väkivaltainen nainen tuli sisään rikotusta ikkunasta. Kyllä Seksi-Sulo on puoleensa vetävä mies, koska neitoset hänestä noin kovasti taistelevat.

        Hulluja on monenlaisia, naisissakin. Ehkä kuitenkin lukkojen vaihtamisella tarkoitin noin niin kuin kuvannollisessa mielessä et miksi ihmeessä hakee porsaan väkisin kotiin, ois jättänyt sinne ja sanonu et takaisin ei ole tulemista. Ja ollu hyvillään kun pääsi eroon :).


      • samat.sanat

        Juuri noin. Pysyköön siellä missä oli, eikä takaisin tulemista mokomalla pukilla.


      • siilimuori
        samat.sanat kirjoitti:

        Juuri noin. Pysyköön siellä missä oli, eikä takaisin tulemista mokomalla pukilla.

        Emme me voi tuomita jos emme asioiden oikeaa laitaa tiedä, mitä missä milloin ja miksi.
        Väkisin ei kuitenkaan ketään voi pitää.


      • Sulo ei ole pukki?

        Ei yksikään ihminen voi nimittää Seksi-Suloa pukiksi, sillä ei hän koskaan yritä päästä asiaan itsekkäistä syistä. Sulo on oikeastaan vain niin kiltti, ettei hän uskalla sanoa EI himokkaille neitosille, jotka melkein puoliväkisin tuppautuvat hänen miehiseen seuraansa. Tämäkin uutinen vain vahvistaa sen, että liian kiltit ja hövelit miehet saattavat joutua ihan tahtomattaankin itsetietoisten feministineitosten kanssa ikäviin tilanteisiin.


      • siilimuori
        Yleismies kirjoitti:

        Sulo ei ole pukki?

        Ei yksikään ihminen voi nimittää Seksi-Suloa pukiksi, sillä ei hän koskaan yritä päästä asiaan itsekkäistä syistä. Sulo on oikeastaan vain niin kiltti, ettei hän uskalla sanoa EI himokkaille neitosille, jotka melkein puoliväkisin tuppautuvat hänen miehiseen seuraansa. Tämäkin uutinen vain vahvistaa sen, että liian kiltit ja hövelit miehet saattavat joutua ihan tahtomattaankin itsetietoisten feministineitosten kanssa ikäviin tilanteisiin.

        Sulo on siis nyhverö. Pelosta jakaa itseään itsetietoisille feministinaisille. Ressukka.


      • siilimuori kirjoitti:

        Sulo on siis nyhverö. Pelosta jakaa itseään itsetietoisille feministinaisille. Ressukka.

        Ei kaipaa sääliä

        Ei Seksi-Sulo sääliä kaipaa, sillä eivät kaikki simpsakat feninistinaisetkaan ole väkivaltaisia. Useat feministit ovat hyvinkin muodokkaita ja reheviä, ja juuri tämä seikka on Sulon mieleen. Useimmissa tapauksissa Sulo osaakin ottaa "keskustelutuokiosta" näiden feministien kanssa täyden nautinnon irti, ja vain äärimmäisen harvoin tulee tukkapöllyä.


      • silimuori
        Yleismies kirjoitti:

        Ei kaipaa sääliä

        Ei Seksi-Sulo sääliä kaipaa, sillä eivät kaikki simpsakat feninistinaisetkaan ole väkivaltaisia. Useat feministit ovat hyvinkin muodokkaita ja reheviä, ja juuri tämä seikka on Sulon mieleen. Useimmissa tapauksissa Sulo osaakin ottaa "keskustelutuokiosta" näiden feministien kanssa täyden nautinnon irti, ja vain äärimmäisen harvoin tulee tukkapöllyä.

        Itse sanoit näin:

        "Sulo on oikeastaan vain niin kiltti, ettei hän uskalla sanoa EI himokkaille neitosille, jotka melkein puoliväkisin tuppautuvat hänen miehiseen seuraansa. Tämäkin uutinen vain vahvistaa sen, että liian kiltit ja hövelit miehet saattavat joutua ihan tahtomattaankin itsetietoisten feministineitosten kanssa ikäviin tilanteisiin."

        Siis nyhverö mikä nyhverö, tai sitten leikkii uhria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe