Miten vois satuttaa ittesä niin pahast et joutus esim sairaalaa? En vaa jaksas näyttää naamani enää missään.
Hetkeks pois kaikesta
11
115
Vastaukset
Hei! Ei sinun kannata satuttaa itseäsi. Olisiko mieluummin ketään kenelle voisit puhua tuntemuksistasi? Jokaisella on oma persoonallinen ulkonäkönsä ja jokainen on kaunis tavallaan - älä siis missään nimessä häpeä naamaasi. :) -NettiSaappaasta Marja & Mirka
- proteiinirahkaooo
Älä satuta itseäsi,se on kaikkein huonoin ratkaisu mihinkään.
- hetkilyö
Heh se rentouttaa ja rauhoittaa eli auttaa ja se on mun ratkaisu ehkä ei sun mutta mun on
- hetkilyö
Mä vedin puoli purkkia lääkeitä ja kyl taju lähti nyt mä oon vähä onnelisempi ku en muista mitään 10-12 tunnista ja otan pia uudelleen ku sossut ei oo enää peräs ....
- Crushedd
Kävikö yhtään mielessä että tietenkin lääkkeistä riippuen puoli purkkia lääkkeitä voi jo helposti tappaa?
- hetkilyö
Ei käyny ja ei mua ois haitannu enemmän mua ny harmittaa ku en kuollu
- Anm04
Mulle sä voit puhuu just toi on mun erkois-alaa siis se et mä ymmärrän sua oon itekki kokenu ihan saman et jos haluut ni voidaa jutella jossai
- dbs
Narkkaaminen olisi hyvä ratkaisu ongelmaasi. Siirry kadulle ja kysy vastaantulijoilta, löytyisikö keneltäkään subua.
- hetkilyö
Tätä mäki voisin kokeilla:)
- AladeenMatafaka
Mä oon jo sortunu tohon älä satuts itseäs. Viiltelin koulussa itteäni saksilla ja kotona veitsellä puututtiinhan siihen. Olu kädessä jo paljon syviä viiltoja, saairaalaan mentiin ja helvettiä oli. Älä sorru samaan
- Alottaja
Oon viillelly, mut lopetin sen jo aika alkumetreille. Se teki entist ahdistuneemma olon ku piti naaman ja paskan lisäks piilotella niit arpii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416