Mitä mieltä olette yleisesti majavan metsästyksestä?
Majavan metsästys
2
<50
Vastaukset
- HawkStephensfink
Olen kahta mieltä:
1) Todella mukava seurata sen puuhia järvimaisemissa, eikä haittaa vaikka vähän säikyttääkin läiskäyttäessään varoitukset ihan veneen vieressä. Hieno villieläin, joka aikanaan metsästettin olemattomiin Suomessa. Jotenkin sympaattisen näköinen veijari.
2) Aika paskiainen kaataessaan mökkirannasta juuri ne puut, jotka aikoinaan itse istutin ja joita on siellä katseltu pitkän aikaa. Melkoinen riiviö, jos innostuu patoamaan joen vikapaikassa, sillä isomman padon murtuessa voi alajuoksulla olla omaisuus tai hetken aikaa jopa henki vaarassa. Näistä syistä kantaa ei mielestäni pidä päästää kovin suureksi. Ei metsänomistajakaan katso hyvällä, jos palsta muuttuu suoksi majavien toimesta.
Anteeksi sekava ja hiukan humoristinenkin selostus, mutta tuommoiset nyt tuli mieleen. (Kirjekaveri rapakon takana pitää majavaa täytenä tuholaisena ja pyytää siellä raudoilla heti kun huomaa maillaan.)
Kohteliaimmin HawkStephensfink Niin kauan ku kanadanmajavia pyydät niin ammu vaikka kaikki mutta eurooppalaisiin et koske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753