Mukaan tulo

ruunemanni

Täytän kohta 80v ja lienen kuin pakotettu tulemaan tänne.

Toivottavasti puolueet aavat sovittua yhteisen päämäärän ja Suomi saadaan nousuun. Muuta päämärää ei ole!

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ullaeirekattuna

Ei ne ikänumerot ole niin tarpeellisia ollenkaan .
      Itsekkin olen " hyppinyt" aina joskus.
      Seuraan ihmisten juttuja , käyn jopa nuorisonkin sivuilla ,kullähän se elämänkypsymisen huomaa .
      Koitan kyllä olla vaan sivusta seuraajana -- nuorten jutut on aivan eri luokkaa -- Mutta on heissäkin niitä hyviäkirjoittajia.
      Kiva kun tulet tännekkin kirjoitteleen -- moni pelkää sanoa muutenkin ikäänsä -- Onhan ikärasistia paljon .ehkä siksi
      UM

• fiiuli

Hei,
      Miksi oot nikkisi vaihtanut?
      Ei sen väliä, ihmettelen itekseni vain.
      Kiva se on kun tulet tänne puolelle, saadaan vähän useammanlaista kirjoittelua.

Minä olen vanha fiiuliin ja tulin takaisin kun nikittömänä oli niin tyhjä olo.
      En muuten muista merkkipäiväsi päivää, mutta onnittelen nyt etukäteen.

Olen alkanut unohtaa asioita kuin asioita , joskus mietin jotain asiaa monta päivää, saamatta selkoa, ja sitten yks kaks , siinähän se sana on kuin tarjolle tuotuna.

• FIIULI -- me ollaan sellasia , jotka on elämä hionut kovaksi -- minä olen kun Kelopuu --mitä vanhempaa --sitä kovempaa -- ja se ontaas näyttänyt toteenkin - n,3 kk sitten olin kuolemaa lähellä , mutta selvisin hyvällä lääkke-kuurilla. 10 päivän päästä olin taasen elämmässä kiinni .
        Mutta Jerryä ei ollut enään -- ja se oli kanssa jo vanha koira -- helpotti "häntä" että pääsi pois täältä kitumasta .
        Eutanasia kun on eläimille sallittu . -
        Nyt olen kuntouttanut itseäni ja lääkärikin Määräsi Ulkoilua - (ei sentään enään 4kerteepäivässä niinkun ennen sairastumistani)
        Tuntuu taas elämäkin hymyilev'än -- kun ei valita :=) (Hymy)
        Voimia sinullekkin ja meille 80 kirjoittajille <3 (Sydän hyymiö )

• Ei ole Ruunemannia näkyny -- laita aloituksia vaan --sinä olet " kantava voima"
      Katsotaan niin ne muutkin ikä ihmiset 80 tulee perässä .

• fiiuli

Oletan että hän vain halusi ilmoittaa synttäristään 80 vuotiaillekin.

• itse.pian.83v

Aikaisempina vuosina vihjaisit r helmikuussa, että niitä synttrionnitteluja vois palstalle laittaa. Nytkö se onkin siirtynyt.
      Tuo nimim. vm-39 on myös hileman eli r-koneelta lähteneitä.

• Niin turha meille on enään Onnea toivottaa !
        Siltä ainakin minä sain kokea -- Vaikka ihan Kakkukaville kutsuin ( Vitsi)

• itse-pian.83v
        ullamirjami kirjoitti:

Niin turha meille on enään Onnea toivottaa !
        Siltä ainakin minä sain kokea -- Vaikka ihan Kakkukaville kutsuin ( Vitsi)

UM. sopii mielestäni kaikille S-24 palstoille hyvän asenteensa puolesta ja takia. Malmön seudulla kesä on Suomen etelään verrattuna 2 viikkoo edellä. Nääs.

• siältämääkimistäsääki
        itse-pian.83v kirjoitti:

UM. sopii mielestäni kaikille S-24 palstoille hyvän asenteensa puolesta ja takia. Malmön seudulla kesä on Suomen etelään verrattuna 2 viikkoo edellä. Nääs.

Oksääkin siältä mistä määkin lähtösin . itse-pian .38v
        i

Ja kiitos vaan kiämää itteni tunneen ihaku lapseks joskus . Nääs kuh en aattele sitäikää.,muakiinnostaa tääpäivä enemmäku eiline.
        Kyä se lämmin tännekkintulee -- vaikka ,onse kylmää pitäny .
        Luanto näyttää tykkäävä .. Nääs.

• Synttäri onnittelut sinulle ruunemanni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      238
      5440
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      57
      4761
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      13
      3591
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      288
      3306
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      19
      3275
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3189
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2850
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      65