Mulla on semmonen tilanne päällä että mulla oli juttua yhen jäbän kanssa tosi kauankin ja tää jätkä on siis 17v ja ite oon 16v. Tää jätkä on viimekesästä asti jankannut että aletaan seurustelemaan. Meillä oli semmonen yhtenen kaveri joka mustamaalas tätä jätkää mulle koko ajan ja en halunnut ruveta seurustelemaan tämän jätkän kanssa koska uskoin parasta kaveriani mielummin ku tätä jätkää joka oli myös yksi parhaista kavereistani. Ajattelin että nyt laitan välit poikki tähän jätkään ja se jätkä jakso jankata varmaan syyskuuhun asti että se rakastaa mua ja ollaan sielunkumppaneita että nyt ruvetaan seurustelemaan että annan mulle mahdollisuus. Tyhmänä uskoin edelleen parasta kaveriani ja pistin välit poikki tähän jätkään. Kaverini jaksoi uskotella mulle että tää jätkä on kusipää pettäjä ja kaksinaamainen. Myöhemmin sain tietää että tää jätkä oli antanu parhaalle kaverilleni pakit ja siksi kaverini halusi kostaa jollain tapaa. Kun kuulin tästä ajattelin ei hyvää päivää minkä virheen oon menny tekemään..ja ei vitsi rakastan tätä jätkää. Katoin seuraavana tän jätkän faceboon tilan parisuhteessa.. Maailmani romahti täysin. Vasta 2vk sitten jätkä otti muhun yhteyttä ja sanoi haluavansa olla kaveri koska ei halua menettää mua ja haluaa osallistua mun elämään jollain tapaa. En tiedä mitä mun pitäis tehä haluaisin kertoa välittäväni ja rakastavani tätä jätkää mutta kun se seurustelee ja on kuulemma onnellinen tällä hetkellä. En pysty sekottaa niitten välejä. Mitä teen? En pysty elämään ilman tätä jätkää rakastan sitä eniten täs maailmas❤️
Neuvoton auttakaa..
8
63
Vastaukset
- Toivonsamenettänyt
Pahoittelut kirjoitusvirheistä jos sielä on nyt joku tarkka jonka silmään pistää..!
Jäbä on jatkanu elämässä eteen päin ja seurustelee nyt, jatka säkin. Sulla on vielä elämä eessä, koko maailma avoinna :) älä tee samaa virhettä kun kaveris ja riko ihastukses onnea
- Toivonsamenettänyt
Tuntuu että en voi aintaa itelleni anteeks sitä että en uskonu jäbää jota rakastan. Oon aika epäileväinen uusia ihmisiä kohtaan. Yks kaveri sano että kerro sille. En sitte tiiä en halua rikkoa sen jäbän onnea mutta rikon itteni ku en oo onnellinen. Se tässä se vaikeus onki. Ku ei tää elämä muutenkaa ruusuilla tanssimista oo. En vaa voi olla välittämättä tästä jätkästä. Yks kaveri sanoo mulle tänään että tää jätkä oli kyselly kauheesti musta, et mitä mulle kuuluu yms
- Toivonsamenettänyt
Ja myöntäny välittävänsä musta vielä.
- gghkkkggg
Kerro sille ihmeessä, muuten voit tulla katumaan myöhemmin. Tuskin tyypin nykyinen suhde kovin vankalla pohjalla on, jos pari viikkoa seurustellut.
- HangInThrere
No kerro silke suoraan että du kavrri mustamaalas sen ja eläkää elämänne iloisina loppuun saakka
Jos kaveri on kyselly sun perään vielä aloittaja, nii ehkä mäki kertoisin sille tunteistani.
Mä kyllä sanoin että jatka elämääs, ja se on ihan totta että ei pitäis mennä toisten väliin, mutta jos sillä on vähäki tunteita sua kohtaan vielä nii kattosin vielä sen kortin.
Jos ei natsaa jatkat elämääs eikö? :)- kokemustaon
Odota että tää jätkä ja nainen eroo ja sitten kerro tuntees:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592