Neuvoton auttakaa..

Toivonsamenettänyt

Mulla on semmonen tilanne päällä että mulla oli juttua yhen jäbän kanssa tosi kauankin ja tää jätkä on siis 17v ja ite oon 16v. Tää jätkä on viimekesästä asti jankannut että aletaan seurustelemaan. Meillä oli semmonen yhtenen kaveri joka mustamaalas tätä jätkää mulle koko ajan ja en halunnut ruveta seurustelemaan tämän jätkän kanssa koska uskoin parasta kaveriani mielummin ku tätä jätkää joka oli myös yksi parhaista kavereistani. Ajattelin että nyt laitan välit poikki tähän jätkään ja se jätkä jakso jankata varmaan syyskuuhun asti että se rakastaa mua ja ollaan sielunkumppaneita että nyt ruvetaan seurustelemaan että annan mulle mahdollisuus. Tyhmänä uskoin edelleen parasta kaveriani ja pistin välit poikki tähän jätkään. Kaverini jaksoi uskotella mulle että tää jätkä on kusipää pettäjä ja kaksinaamainen. Myöhemmin sain tietää että tää jätkä oli antanu parhaalle kaverilleni pakit ja siksi kaverini halusi kostaa jollain tapaa. Kun kuulin tästä ajattelin ei hyvää päivää minkä virheen oon menny tekemään..ja ei vitsi rakastan tätä jätkää. Katoin seuraavana tän jätkän faceboon tilan parisuhteessa.. Maailmani romahti täysin. Vasta 2vk sitten jätkä otti muhun yhteyttä ja sanoi haluavansa olla kaveri koska ei halua menettää mua ja haluaa osallistua mun elämään jollain tapaa. En tiedä mitä mun pitäis tehä haluaisin kertoa välittäväni ja rakastavani tätä jätkää mutta kun se seurustelee ja on kuulemma onnellinen tällä hetkellä. En pysty sekottaa niitten välejä. Mitä teen? En pysty elämään ilman tätä jätkää rakastan sitä eniten täs maailmas❤️

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivonsamenettänyt

      Pahoittelut kirjoitusvirheistä jos sielä on nyt joku tarkka jonka silmään pistää..!

    • Jäbä on jatkanu elämässä eteen päin ja seurustelee nyt, jatka säkin. Sulla on vielä elämä eessä, koko maailma avoinna :) älä tee samaa virhettä kun kaveris ja riko ihastukses onnea

      • Toivonsamenettänyt

        Tuntuu että en voi aintaa itelleni anteeks sitä että en uskonu jäbää jota rakastan. Oon aika epäileväinen uusia ihmisiä kohtaan. Yks kaveri sano että kerro sille. En sitte tiiä en halua rikkoa sen jäbän onnea mutta rikon itteni ku en oo onnellinen. Se tässä se vaikeus onki. Ku ei tää elämä muutenkaa ruusuilla tanssimista oo. En vaa voi olla välittämättä tästä jätkästä. Yks kaveri sanoo mulle tänään että tää jätkä oli kyselly kauheesti musta, et mitä mulle kuuluu yms


      • Toivonsamenettänyt

        Ja myöntäny välittävänsä musta vielä.


    • gghkkkggg

      Kerro sille ihmeessä, muuten voit tulla katumaan myöhemmin. Tuskin tyypin nykyinen suhde kovin vankalla pohjalla on, jos pari viikkoa seurustellut.

    • HangInThrere

      No kerro silke suoraan että du kavrri mustamaalas sen ja eläkää elämänne iloisina loppuun saakka

    • Jos kaveri on kyselly sun perään vielä aloittaja, nii ehkä mäki kertoisin sille tunteistani.
      Mä kyllä sanoin että jatka elämääs, ja se on ihan totta että ei pitäis mennä toisten väliin, mutta jos sillä on vähäki tunteita sua kohtaan vielä nii kattosin vielä sen kortin.
      Jos ei natsaa jatkat elämääs eikö? :)

    • kokemustaon

      Odota että tää jätkä ja nainen eroo ja sitten kerro tuntees:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe