Basisti huomasi olevansa helvetissä. Aluksi hän ihmetteli ihmismäärää mutta jonkin ajan kuluttua hän kuuli musiikkia soitettavan. basisti lähti väentungoksessa kävelemään ääntä kohden ja huomasi että siellä soittaa bik bänd. Kuunneltuaan musiikkia hän havaitsi että soittajathan olivat erittäin korkeatasosia musisoijia. Basisti eteni lähemmäksi soittajia ja katseli innostuneena heidän jammailujaan. Taisipa siinä vanhan basistin jalkakin jo lyödä tahtia. Jonkin aikaa siinä kuunnellessaan basisti havaitsi lattialla basson. Kiinnostuneena hän meni soittimen luo ja kokeili sitä. Basisti huomasi että bassohan oli hyvässä vireessä ja alkoi sillä jammailla muiden mukana. Toiset soittajat olivat hyvillään kun saatiin vahvistusta. Noin viiden tunnin jammailun ja puhkumisen jälkeen basisti sanoi vieressään olevalle saksofonin soittajalle että on tosi mahtavat jamit. Hetken päästä basisti kysyi vieressään olevalta saksofonin soittajalta että kauanko he vielä soittavat ? Tähän saksofonin soittaja sanoi että miten niin ?
Vastaukset 2
- enema_Ruth
Se oli muille helvetti, kun basisti oli siellä.
Paras basistivitsi, minkä olen ikinä kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta472279- 911071
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300962Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii314908Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O54869Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77843- 69714
- 90685
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63678- 33633