Postissa ei näy millä nimimerkillä kirjautunut

postipaten.postitoimisto

Minulla on neljä postiosoitetta Suomi24:ssa. Tekee käytön hankalaksi kun ei helposti näe millä tunnuksella kirjautuneena. Ainoa tapa on avata asetukset ja sieltä tarkistaa. Mennyt vielä hullummaksi kun einole enää selvyyttä siitä kuinka pitkään istunto kestää. Välillä istunto postissa aktiivinen jopa tuntikausia, niinkuin toki pitääkin. Jos käy Suomi24 keksusteluissa tai Treffeissä, istunto katkeaakin kuin kananlento.

4

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just. Pitää aukaista joku viesti tai asetuksista 'Omat yhteystietoni' ja tarkistaa. Aivan järjetöntä ettei tunnusta näy vaikkapa samaan tapaan kuin keskusteluissa. Muutoinkin eri palveluiden ulkonäkö ja sisältö kuin eri vuiosikymmeniltä - ei mitään järkeä.

• Onneksi suomi24:n sähköposti toimii nykyjään myös sähköpostiohjelmilla...

Mikä ongelma siis?

• Pakettiautomaatti kirjoitti:

Onneksi suomi24:n sähköposti toimii nykyjään myös sähköpostiohjelmilla...

Mikä ongelma siis?

Tosin itse käytän maksullista sähköpostia "ykkösosoitteena" taitaa maksaa jotain tyyliin 20€ vuosi, mutta mulla on siis osoite tyyliin [email protected] ja voi käyttää vaikka 5 eri koneen sähköpostiohjelmalla, ja kaikissa samat viestit

• Myy.ja.osta.uusi.vaan

Todellinen sotku koko suoli24 posti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      409
      2418
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      16
      2159
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1565
    4. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      43
      1227
    5. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      76
      1086
    6. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      50
      1034
    7. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      46
      1014
    8. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      157
      983
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      10
      964
    10. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      49
      934
    Aihe