Onko kamala Jos jätän kevät juhliin menemättä..kysyn todistuksen aijemmin.Oon 9luokal
kevät juhliin menemättä
11
218
Vastaukset
- SnägäriFägä
Miks jättäisit menemättä?
Ja ei kai siinä mitään jos on hyvä syy. - tyrhjzsghbsr
Ei meillä ysillä mitään juhlia järjestetty. Heti aamusta tungettiin ruokalaan, jaettiin toikkarit ja juotiin kakkukahvit ja sen jälkeen lähdettiin pois.
Hei,
Sinun kannattaisi mennä kevätjuhlaan mukaan. Itse olin vuosi sitten läsnä oman nuoreni peruskoulun päätösjuhlassa ja se oli tärkeä hetki vanhemmille, mutta vielä enemmän nuorelle itselle.
Siitä oli tehty ysiluokkaisten päivä kukituksineen kaikkineen. Ja sinä päivänä näet viimeisen kerran kaikki luokkatoverisi yhdessä.
Tsemiä sinulle ja aurinkoisia kesäpäiviä! Ja onnea tuleviin jatko-opintoihisi!
T: Nettisaapas Jyväskylästä- phily
turpa kiinni kusi homo :-D
- Poika16v
Meidän kevätjuhlissa aina ryypätään
- gfjhdgkhj
Jos jää päätöjuhlast pois käytös numero laskee vähintään 6
- tatuoitutäti
Ja Kuningatar Elisabeth esiintyy salanimellä hevirockbändin solistina... höpöhöpö.
- Pkjhfif
Miten voi viimeisenä päivänä laskea numero :DDDDDD
- tatuoitutäti
Jos sinulla on hyvä syy, kannattaa puhua asiasta luokanvalvojan kanssa etukäteen. Mikäli luokanvalvojan kanssa ei voi puhua, esim. rehtorin puoleen voi kääntyä. Ilmoittamatta pois jääminen on moukkamaista, ja aiheuttaa turhaa huolta (esim. luokanvalvojasi voi ajatella sinun joutuneen onnettomuuteen matkalla).
Olen nyt 50 v. Olin aikoinaan pois 9. luokan kevätretkeltä, koska minulla ei ollut luokalla kavereita ja retki olisi tiennyt yksinäistä päivää. Opettajat suhtautuivat asiaan varsin neutraalisti. Myöhemmin olen ollut pois teknillisen oppilaitoksen (nykyisin amk) päätöstilaisuudesta, koska olin työkomennuksella toisella paikkakunnalla. Ilmoitin asiasta etukäteen, jolloin linjanjohtaja (vastaa johtajaopettajaa) haukkui minut ja pilkkasi työpaikkaani. Sain todistukseni postitse. - koululainen113
Ja muistakkin mennä ryyppään
Minä ainakin otan kaljaa - 244544
Jääkää vain pois sieltä juhlasta. Ne aina on lähettänyt mulle todistuksen postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664