tiiä mitä Tää On ku kutisee vähä ja tällai. On ollu jo muutamia päiviä. En oo harrastanut seksii oon vasta 12v. Voisko joku auttaa pliide...
emätintulehdusko? ?? apuaa
huolestunutt
4
<50
Vastaukset
tyttö nyt rauhotut ja menet koulun terkalle ja se kattoo mikä sulla mahollisesti on :)
- veio
Olen alan asiantuntija, voit luottaa minuun. Et maininnut oletko tyttö vai poika, jotta voimme löytää syyn.
- huolestunutt
Oon tyttö
- 8465
Voihan se tietysti olla tulehduskin (esim. hiivatulehdus), mutta ei välttämättä. Yliherkkyys pesuaineille, hygienian puutteesta johtuvaa, sheivauksen jälkeisiä ongelmia, liian pienet ja hankaavat alusvaatteet... esimerkiksi nämä voivat aiheuttaa kutinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890