skitsofreninen paranoija
Silti tein työni akateemisessa ammatissa.
No tosi on, pillereitä piti ottaa, mutta hyvin meni.
Nyt on julumettu eläke, että siltappaa mulkerot.
Minulla on ollut nuoresta asti diagnoosi
14
50
Vastaukset
- ent.siivoojaparka
Mitä siitä sit?
Minä siivosin ilman diagnoosia ja pillereitäkin. - mikämilloikin
En kyllä epäile yhtään, skitsoilusi alkaa olla sitä luokkaa, ja alkaa aina jo 16 vuotiaiden ikäpalstalta . Lopeta jo pelleilysi.
- paloletkupete
Minulla on nuorena todettu kasvuhäiriö. Pieneksi jäi eläkekin, mutta minulla on julumettu kyrpä.
- hansolsennnn
He he hee, vai on riemukeppi iso :)
- Se-näkyy-koko-aika
Hällä on julmettu k*rpä. Se on se julmettu ja ruma möykky heti siinä olkapäiden välissä, yläpuolella.
- tyhjäätäynnä
piikkiö kirjoitti:
Large mut löysä?
XXXL ;)
- Julli-Jorma
Se-näkyy-koko-aika kirjoitti:
Hällä on julmettu k*rpä. Se on se julmettu ja ruma möykky heti siinä olkapäiden välissä, yläpuolella.
Ja nimi on Jorma.
- ö-Öö
Pitänyt miettiä hetki.
Kun aloituksen voi ottaa hauskana viikonlopputrollina, tai vakavasti. Sitä siis piti miettiä, miten kommentoisi, kun aihe sinällään kiinnosti. Noh, ois voinut vitsin heittää keveän, mutta ajattelin ottaa asiallisemman katsantokannan-
Mielenteveysongelmat ei ole harvinaisia, turha niistä on pilkkaa ja huulta heittaa. Skitsoilu ei ole ollenkaan harvinaista, siihen käsittääkseni jokainen törmännyt joskus, jos ei itsessään, tutuissa sitten. Suomessa muuten yleisin sairaus on muuten myös mielenterveyteen liittyvä. Puolet kansasta ja kansalaisista on vajakkeja. Elikkäs älykkyysosamäärä on pienenpi, kuin täysipäsillä. Se on vakava ongelma. Ja ongelmahan on ratkaisematon, koska keskiarvo on aina sama......
Itsellä diagnimisoituminen aspergerin oireyhtymä. Aiis ei ole diagnoosia, koska sillä ei mitään tee, ei siihen ole mitään lääkkeitä, ei se ole kuin luonteenpiirre. Olen pikkasen erilainen, kuin jotkin muut. Tämän kanssa pärjäilee, kun oppinut välttelemää jonkin sorttisia ihmisiä. Typeryksien välttäminen kaikista tärkeintä.
Mä en itse suhtaudu skitsofreniaan sen kummemmin, Joillain joskus johtauspäällä. Mutta vavastti otettava asia se on, ei siitä pitåis laskea leikkiä. Met aspergerit ollaan ikäänkuin huomaamattomasti muun porukan mukana elämässä- Ihan kuin vajakitkin., Sen takia ja siitä johtuen en voi mitenkään, enkä millään tasolla hyväksyhä sktsioferiaan saitastuneitten ihmisten pilkkaamista. Niillä oikeasti sairaus. Aloitus mielestäni täyttä isiotismia ja erittäin hysä osoitus siitä, että puolet suomenkin kanslaista kärsii mielenterveyssairauksesta, elikkäs vajaaälyisyydestä.
=DW=- ö-Öö
Nittaminax kirjoitti:
Hienoa että tunnustit olevasi vajaaälyinen jonka kaikki on jo muutenkin tienneet.
Asiallinen katsantokanta vajakilta?
=DW= - jauhojoki
Nittaminax kirjoitti:
Hienoa että tunnustit olevasi vajaaälyinen jonka kaikki on jo muutenkin tienneet.
Niittamiksillä on kuulemma myös vähän "liiketoimia".
- ö-Öö
jauhojoki kirjoitti:
Niittamiksillä on kuulemma myös vähän "liiketoimia".
Hahaha
Väärennetyillä muumimukeilla taitaa "liiketoimet" olla aika vähäisiä.
=DW= - Muumimukisiemennys
ö-Öö kirjoitti:
Hahaha
Väärennetyillä muumimukeilla taitaa "liiketoimet" olla aika vähäisiä.
=DW=Mistäs tiedät, kun niitä lepsojakin on niin paljon, ja tarvivat noita muumimukeja kun haluavat perheenlisäystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568