Minulla on ollut nuoresta asti diagnoosi

jahvettihorttanainenn

skitsofreninen paranoija

Silti tein työni akateemisessa ammatissa.

No tosi on, pillereitä piti ottaa, mutta hyvin meni.

Nyt on julumettu eläke, että siltappaa mulkerot.

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Mitä siitä sit?
      Minä siivosin ilman diagnoosia ja pillereitäkin.

    • mikämilloikin

      En kyllä epäile yhtään, skitsoilusi alkaa olla sitä luokkaa, ja alkaa aina jo 16 vuotiaiden ikäpalstalta . Lopeta jo pelleilysi.

    • paloletkupete

      Minulla on nuorena todettu kasvuhäiriö. Pieneksi jäi eläkekin, mutta minulla on julumettu kyrpä.

      • hansolsennnn

        He he hee, vai on riemukeppi iso :)


      • Se-näkyy-koko-aika

        Hällä on julmettu k*rpä. Se on se julmettu ja ruma möykky heti siinä olkapäiden välissä, yläpuolella.


      • Large mut löysä?


      • tyhjäätäynnä
        piikkiö kirjoitti:

        Large mut löysä?

        XXXL ;)


      • Julli-Jorma
        Se-näkyy-koko-aika kirjoitti:

        Hällä on julmettu k*rpä. Se on se julmettu ja ruma möykky heti siinä olkapäiden välissä, yläpuolella.

        Ja nimi on Jorma.


    • ö-Öö

      Pitänyt miettiä hetki.

      Kun aloituksen voi ottaa hauskana viikonlopputrollina, tai vakavasti. Sitä siis piti miettiä, miten kommentoisi, kun aihe sinällään kiinnosti. Noh, ois voinut vitsin heittää keveän, mutta ajattelin ottaa asiallisemman katsantokannan-

      Mielenteveysongelmat ei ole harvinaisia, turha niistä on pilkkaa ja huulta heittaa. Skitsoilu ei ole ollenkaan harvinaista, siihen käsittääkseni jokainen törmännyt joskus, jos ei itsessään, tutuissa sitten. Suomessa muuten yleisin sairaus on muuten myös mielenterveyteen liittyvä. Puolet kansasta ja kansalaisista on vajakkeja. Elikkäs älykkyysosamäärä on pienenpi, kuin täysipäsillä. Se on vakava ongelma. Ja ongelmahan on ratkaisematon, koska keskiarvo on aina sama......

      Itsellä diagnimisoituminen aspergerin oireyhtymä. Aiis ei ole diagnoosia, koska sillä ei mitään tee, ei siihen ole mitään lääkkeitä, ei se ole kuin luonteenpiirre. Olen pikkasen erilainen, kuin jotkin muut. Tämän kanssa pärjäilee, kun oppinut välttelemää jonkin sorttisia ihmisiä. Typeryksien välttäminen kaikista tärkeintä.

      Mä en itse suhtaudu skitsofreniaan sen kummemmin, Joillain joskus johtauspäällä. Mutta vavastti otettava asia se on, ei siitä pitåis laskea leikkiä. Met aspergerit ollaan ikäänkuin huomaamattomasti muun porukan mukana elämässä- Ihan kuin vajakitkin., Sen takia ja siitä johtuen en voi mitenkään, enkä millään tasolla hyväksyhä sktsioferiaan saitastuneitten ihmisten pilkkaamista. Niillä oikeasti sairaus. Aloitus mielestäni täyttä isiotismia ja erittäin hysä osoitus siitä, että puolet suomenkin kanslaista kärsii mielenterveyssairauksesta, elikkäs vajaaälyisyydestä.


      =DW=

      • Hienoa että tunnustit olevasi vajaaälyinen jonka kaikki on jo muutenkin tienneet.


      • ö-Öö
        Nittaminax kirjoitti:

        Hienoa että tunnustit olevasi vajaaälyinen jonka kaikki on jo muutenkin tienneet.

        Asiallinen katsantokanta vajakilta?

        =DW=


      • jauhojoki
        Nittaminax kirjoitti:

        Hienoa että tunnustit olevasi vajaaälyinen jonka kaikki on jo muutenkin tienneet.

        Niittamiksillä on kuulemma myös vähän "liiketoimia".


      • ö-Öö
        jauhojoki kirjoitti:

        Niittamiksillä on kuulemma myös vähän "liiketoimia".

        Hahaha

        Väärennetyillä muumimukeilla taitaa "liiketoimet" olla aika vähäisiä.

        =DW=


      • Muumimukisiemennys
        ö-Öö kirjoitti:

        Hahaha

        Väärennetyillä muumimukeilla taitaa "liiketoimet" olla aika vähäisiä.

        =DW=

        Mistäs tiedät, kun niitä lepsojakin on niin paljon, ja tarvivat noita muumimukeja kun haluavat perheenlisäystä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe