Soini uhkaili Saarakkalaa!

Soininuhkaus

Heh, siinä se Persujen "ryhmäkuri". Persut myivät itsensä Saarakkalan mielestä.

15

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HitsariKolvi

      Onhan Saarakkala täysin siinä oikeassa siinä että persut Soinin johdolla myivät itsensä ja lupauksensa himorunkkari Sipilälle mutta Audin kyyti on komiaa.

      • OmaaPolitiikkaa

        No, mikä olisi muuttunut jos olisivat jääneet nyt oppositioon persut? Muutakuin se, että Saarakkala olisi tyytyväinen, ja tunkisi jollain muulla jutulla julkisuuteen. Kysehän on Saarakkalain omasta "IMAGONKOHOTUKSESTA".
        Mitä siis Saarakkala olisi tarjonnut äänestäjille selitykseksi, jos olisivat persut jääneet hallituksesta. Nyt siihen ei ollut oikein syytä !


      • Nojooo----
        OmaaPolitiikkaa kirjoitti:

        No, mikä olisi muuttunut jos olisivat jääneet nyt oppositioon persut? Muutakuin se, että Saarakkala olisi tyytyväinen, ja tunkisi jollain muulla jutulla julkisuuteen. Kysehän on Saarakkalain omasta "IMAGONKOHOTUKSESTA".
        Mitä siis Saarakkala olisi tarjonnut äänestäjille selitykseksi, jos olisivat persut jääneet hallituksesta. Nyt siihen ei ollut oikein syytä !

        .

        Kyllä nämä vaihtoehdot on olleet koko ajan kaikkien tiedettävissä turha tehdä omaa dramaturgiaa sillä

        .


      • Loppakorva
        OmaaPolitiikkaa kirjoitti:

        No, mikä olisi muuttunut jos olisivat jääneet nyt oppositioon persut? Muutakuin se, että Saarakkala olisi tyytyväinen, ja tunkisi jollain muulla jutulla julkisuuteen. Kysehän on Saarakkalain omasta "IMAGONKOHOTUKSESTA".
        Mitä siis Saarakkala olisi tarjonnut äänestäjille selitykseksi, jos olisivat persut jääneet hallituksesta. Nyt siihen ei ollut oikein syytä !

        Aivan, minä Saarakkalan äänestäjänä en olisi edes äänestänyt häntä jos olisin kuulut, että hän vastustaa hallitukseen menoa millään verukkeella.

        Aikoinaan en 2011 halunnun persujen menevän hallitukseen kreikalle maksuja maksamaan jne. mutta nyt oli aika ottaa vastuuta myös hallituksessa, tai ei sitten koskaan. Jostakin kuitenkin joudutaan antamaan periksi, jos sielä meinataan jotain saada aikaan, mutta aika hyvin on omaakin linjaa mukana.


      • OmaaPolitiikkaa kirjoitti:

        No, mikä olisi muuttunut jos olisivat jääneet nyt oppositioon persut? Muutakuin se, että Saarakkala olisi tyytyväinen, ja tunkisi jollain muulla jutulla julkisuuteen. Kysehän on Saarakkalain omasta "IMAGONKOHOTUKSESTA".
        Mitä siis Saarakkala olisi tarjonnut äänestäjille selitykseksi, jos olisivat persut jääneet hallituksesta. Nyt siihen ei ollut oikein syytä !

        ”jos olisivat persut jääneet hallituksesta. Nyt siihen ei ollut oikein syytä”

        Täysin sama tilanne kuin neljä vuotta sitten! Kreikan lisätuesta on tehtävä päätös, kunhan Kreikan kommunistihallitus nöyrtyy hyväksymään edes pienet uudistukset. Soini ja koko persupuolueen eliitti hyväksyi hallitukseen mennessään uudet Kreikka-tuet, vaikka ne olivat muka este hallitukseen menolle neljä vuotta sitten.

        Veikko Vennamo kasvatti kyyn povellaan, kun opetti seteliselkärankaiselle Soinille populistisen politiikanteon alkeet! Soini ei edes häpeä huijauksiaan!


    • olkaammeihmisiksi

      "Heh, siinä se Persujen "ryhmäkuri". Persut myivät itsensä Saarakkalan mielestä."

      Tuo oli mitä ilmeisimmin Soinin ohjaama näytös.

      Soini myi persettään päästäkseen hallitukseen. Mutta jotta puolue säilyttäisi edes hiukan naamansa hän pyysi Saarakkalaa vastustamaan hallitukseen menoa nimenomaan euorotukiasian takia. Ja sitten kun Saarakkala "huomaa" että hän jäi yksin, hän "rehdisti" ilmaisi että hän noudattaa enemmistön päätöstä.

    • Perpanssi

      Persufiileillä alkoi hirveä palstaraivo saarakkalaa kohtaan. Kyllä persu on persulle persu.

      • Ehkäpä persut tulevaisuudessa hajoavat omaan persuuteensa?


      • Perpanssi
        pepep kirjoitti:

        Ehkäpä persut tulevaisuudessa hajoavat omaan persuuteensa?

        Luultavasti. Soini kaukaa viisaana ajoi lex vennamon nurin. Nyt hän voi taas koplata rahat rauhassa säätiöön..


    • Persu_haisee_pahalle

      Saarakkala kirjoitti ennen viime kuntavaaleja persujen kulttuuripoliittisen ohjelman. Hyvin oli läksynsä lukenut: suurin osa oli kopiota tai mukaelmaa Hitlerin natsipuolueen ohjelmasta vuodelta 1920. Eipä tuota Soini eikä kukaan mukaan persu ole vastustanut.

    • Soinilla on mafiapomon otteet.

      Herra varjelkoon Suomen kansaa, ettei se hullu tuhoa meitä oman etunsa takia.

      • exxxx.persehinen

        Kun eliittipersut myyvät persettään, hei eivät häikäile minkäänlaista pelinpolitiikkaa. Ja köyhäkansa maksaa. Järjetöntä.


      • exxxx.persehinen kirjoitti:

        Kun eliittipersut myyvät persettään, hei eivät häikäile minkäänlaista pelinpolitiikkaa. Ja köyhäkansa maksaa. Järjetöntä.

        Soinihan sanoi antavansa velttoa persettään ilmaiseksi halukkaille, mutta eihän Suomen tulevaisuutta totta vie voida tuollaiselle politiikalle rakentaa.

        Menköön Soini kontalleen kaikkien edessä, mutta vähän pitäisi ajatella Suomeakin.


    • Rumpumaha2016

      Saarakkala on uusvattien luottomies. Joten uhkailut ovat taakse jäänyttä elämää.

    • GallupitHöPö

      Arvostan Saarakkalaa ja Simon Eloa, heillä on nousun avaimet taskussaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe