Miten poistan huolikurtut naamasta.

Potkukelkanjalakset

Naama on kuin propsinkolojalla, mielummin vaikka "mustan kissan paksut posket".

55

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-kk

Se on kuule semmonen juttu et ,älä poista vaan muuta ne.
      Ota uus tyyli ja lopeta murehtiminen ja ala riemuttema sit ne kaik kurtut onkin naururyppyi.
      Naururyppyi voi aina olla .

• vintagemummo

Minä nyt vaan toivotan mukavaa ja aurinkoista päivää.

• pus.si

Entäpä nämä hamsteripussit leukapielissä? Vaikka kuin harjoittelen peilin ääressä,pidä sitten suusi näin,eikös ne ole taas valahtaneet entiselleen.
      Harmillista,valuu ja valuu.
      Koko kroppa alkaa valumaan vaik kuis yrittäis skarpatta.

• Pallonaamanuorena

Täyteainetta, kerran vuodessa. Tepsii ainakin potkukelkanjalaksiin, eli niihin jotka tekevät vihasen näköiseksi.

• Heikunkeikku

Minä lähtisin hoitamaan tätä ongelmaa poistamalla ne huolet.
      Huoleton mieli ja kieli ja se on siinä sitte.
      Huolettomuuden sivutuotteena on naamasta loistava seesteisyys ja sen sivutuotteena taas on naamanahan rentous, jonka sivutuotteena propsikoloja aiheuttavat lihakset eivät ole aktiivisessa tilassa, jonka sivutuotteena naama siloittuu huomattavasti.
      Koti-kiusatun mainitsemat naururypyt tryykäävät huolettoman ihmisen naamalle välittömästi, kun huolet ovat veks. Naururyppynaamaa on ilo katsoa.

• Jos minä haluan nähdä kasvoni sileinä.
      Menen peilin eteen ja irvistän.
      Harmi että ei jaksa irvistää kuin vähän aikaa kerrallaan.

H.

• VilliVistarinen

Huolikurtut voi ottaa käyttöön niillä harjoittelemalla haitarinsoittoa. Äänilähde suu pidetään soukkana. Niinkuin O

• Korppis1

Olisiko apua joka aamuinen sadevesi- tai järvivesikasvohuuhtelu. Opin jo pienenä pesemään kasvoni aamulla kylmällä vedellä. Ei minulla ole pahoja uurteita. Helttaa löytyy leuvan alla, taitaa kuuluukin jo tälle iälle. Voisihan heltan sijalla olla kireät kaulasuonet jos vaikka paino sattuisi jostain syystä radikaalisti putoamaan. Olenkohan jotenkin outolintu kun naamani ei tuota minulle aloituksen arvoista ongelmaa.

• "Korppis1"

Älä valehtele.
        Iso ihminen...
        Jos et tuntisi ongelmaa olevan, et osaisi niistä kertoakaan.
        Ota rohkeasti oppini käyttöön.
        Sinulla kun on pari-suhdekin.
        Jos Petzen katse alkaa harhailla, ala irvistelemään. :)

H.

• Ei siinä heltat, tai hetulat haittaa, eikä ylipainotkaan, jos ihminen, jonka kanssa ELÄÄ, on muuten mukava ja luonnikas:)

• "KotkaofKolava"

Elävä pari-suhde ei oikein toimi, jos nainen on tehnyt kakskymmentä tenavaa ja
        pyykännyt naama irveessä.
        Ei auta makoisat taikinat, laatikot mehukkat uunista.
        Aamu-kahvi-pöydässä täytyy olla muutakin kaunista kuin pöytä-liina.
        Sievästä pennusta kasvanut Mopsi on tuhoon tuomittu.

H.

• ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

"KotkaofKolava"

H.

Mielipide tuokin, onneksi vain omansa. Sitten on todellakin myös niitä, jotka näkevät, ettei ihminen ole kuori.
        Minä luen kaupassa aina tuoteselostuksen, koska se on mielestäni tärkeämpää kuin pakkauksen ulkonäkö.

• hunksz kirjoitti:

"KotkaofKolava"

H.

Helppo sinun on sanoa, kun on kasvot kauniit ja vartalo kunnossa, et ole joutunut "rupsahtamaan" ko. syiden vuoksi.
        Muori on puskenut lapsia ja töitä raakasti nuoresta saakka, eikä osaa vieläkään hellittää vaikka käy vielä vaki työssä....rapsuttaa puolen hehtaarin puutarhaa kaikki vapaa-ajat, ja laajentaa sitä joka kesä jonkun verran.
        Kun on mieheltä nuoruuden haihattelut jääneet taakse, sovinnolla, niin osaa arvostaa mukavaa elämänkumppania vaikka olisi pari, kolme leukaa ja tissit roikkusi polvissa:)

• Kun-ehtisikin-kaikki

99% ihmisistä on niin kiireisiä, ettei ole aikaa lueskella aapisia, tuoteselosteita, joten eipä valtaosa ihmisistä tiedä, mitä suuhunsa laittaa.
        Mutta se on sitä nykyaikaa. Jota ei tarvitse etsiä. Se on päällä. Koko aika.

• ent.siivoojaparka
        Kun-ehtisikin-kaikki kirjoitti:

99% ihmisistä on niin kiireisiä, ettei ole aikaa lueskella aapisia, tuoteselosteita, joten eipä valtaosa ihmisistä tiedä, mitä suuhunsa laittaa.
        Mutta se on sitä nykyaikaa. Jota ei tarvitse etsiä. Se on päällä. Koko aika.

Minun on ollut pieni pakko varata aikaa tuoteselostuksiin, jopa silloin kun olin vielä työssäkäyvä yksinhuoltaja.
        Toisella lapsella kaikki maailman allergiat ja toisella laktoosi-intoleranssi. Opetella muistamaan vielä kaikki E sitä ja tätä, mitkä oli kiellettyjen listalla...
        Vaikka miten kaunis ja silmiä hivelevä pakkaus, niin sisäpuolella saattoi olla jotain piruuksia aiheuttavaa.
        Siitä lie jäänyt sekin, että paljon korkeammalle arvostan ihmisen sisäistä olemusta kuin ulkokuorta.
        Jos ei joku mies kestä nähdä vaimonsa ja lastensa äidin rupsahtanutta naamaa edessään aamiaispöydässä, niin laittakoon peilin siihen itsensä ja vastapäätä istuvan välille. Tuo nyt vinkkinä yliherkän esteettisen silmän saaneille.

• eräs.vaimo
        KotkaofKolava kirjoitti:

Helppo sinun on sanoa, kun on kasvot kauniit ja vartalo kunnossa, et ole joutunut "rupsahtamaan" ko. syiden vuoksi.
        Muori on puskenut lapsia ja töitä raakasti nuoresta saakka, eikä osaa vieläkään hellittää vaikka käy vielä vaki työssä....rapsuttaa puolen hehtaarin puutarhaa kaikki vapaa-ajat, ja laajentaa sitä joka kesä jonkun verran.
        Kun on mieheltä nuoruuden haihattelut jääneet taakse, sovinnolla, niin osaa arvostaa mukavaa elämänkumppania vaikka olisi pari, kolme leukaa ja tissit roikkusi polvissa:)

Mukava lukea mieheltä vaimoaan kunnioittavaa tekstiä, olet hyvä ja ymmärtäväinen puoliso.
        Nuo hunkszin kaltaiset joutoukot vaativat naiselta kauneutta, korkokenkiä ja alistuvuutta. Itseltään eivät mitään.

• niinpäniinjoopajoo
        hunksz kirjoitti:

"KotkaofKolava"

H.

Onhan se vaimo kuitenkin mukava ollut koska on ukkeli teettänyt sillä ne 20 tenavaa.

• uuttavaanettimään
        niinpäniinjoopajoo kirjoitti:

Onhan se vaimo kuitenkin mukava ollut koska on ukkeli teettänyt sillä ne 20 tenavaa.

Nii ja sen jälkeen ei enää kelpaakkaan kun on rupsahtanut.

• KotkaofKolava kirjoitti:

Kolavan kotkalle
        En sitten hetkeäkään usko et hunksi olis pienemmän takataskun välin omistaja jos minuun verrataan.
        Eli lonipakan miehiä kuten muutkin 60 .
        Tosta vaimosta niin kuten sinäkin en vaihtais ,on se sellanen taikinahavukka et alta pois.
        Aina voi mennä sen leviän selän taakse turvaan.

• pysyyjapitää
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kolavan kotkalle
        En sitten hetkeäkään usko et hunksi olis pienemmän takataskun välin omistaja jos minuun verrataan.
        Tosta vaimosta niin kuten sinäkin en vaihtais ,on se sellanen taikinahavukka et alta pois.

Taikinahavukka, kiva nimitys *..

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kolavan kotkalle

"koti-kiusattu"

Mites on toveri.
        Katsotaanko taka-taskujen olevan kaukana, jos housujen roikottajalla on leveä lompakko :)
        Minun mielestäni kokeneella kyntäjällä pitää olla ansaittu vako, uskottu uoma.
        Pyöräile edelleenkin innokkaasti.
        Ettei pääse taikinoitumaan :)

yst.

H.

• Viatonsivullinen
        KotkaofKolava kirjoitti:

Täytyy sanoa että onhan se vaikeaa miesparan kestää jos vaimolla on
        kolme leukaa ja tissit polvissa. Kaikenlaisiin valepukuihin elämä
        ihmisen pakottaa. Voihan se mieskin kasvattaa ison vatsan, ei nainen
        pääse lähelle, on sekin surullista.

• k-kk
        hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Mites on toveri.
        Katsotaanko taka-taskujen olevan kaukana, jos housujen roikottajalla on leveä lompakko :)
        Minun mielestäni kokeneella kyntäjällä pitää olla ansaittu vako, uskottu uoma.
        Pyöräile edelleenkin innokkaasti.
        Ettei pääse taikinoitumaan :)

yst.

H.

Voi veljeni hunksi.
        Kyl se on niin et tän ikäset äijät on jo sankaritekonsa suorittaneet, ei sitä noutajaa karkuun pääse ja tukka on suora ja vatta kihara.
        Vaikka poljen raivopäisesti niin siin tankolla se noutaja istuu ja varttuu omaansa,ompahan juttuseurana yksinäisillä lenkeillä.
        Jos oikein nopeesti vilkaset ajaessas sivulle niin näet sen harmaan varjon rellun etupenkillä,karttaakin pitää väärinpäin luisissa sormissaan.
        Ehkä me ollaan niit karpaasei jotka tunnustaa realiteetit ja elää sen mukaan.

• Viatonsivullinen
        k-kk kirjoitti:

Voi veljeni hunksi.
        Kyl se on niin et tän ikäset äijät on jo sankaritekonsa suorittaneet, ei sitä noutajaa karkuun pääse ja tukka on suora ja vatta kihara.
        Vaikka poljen raivopäisesti niin siin tankolla se noutaja istuu ja varttuu omaansa,ompahan juttuseurana yksinäisillä lenkeillä.
        Jos oikein nopeesti vilkaset ajaessas sivulle niin näet sen harmaan varjon rellun etupenkillä,karttaakin pitää väärinpäin luisissa sormissaan.

Älä hupsi, mikä ihmeen noutaja, nainen on Hunksin etupenkillä ja sullaki nainen tankolla, silmissäs vikaa:)

• mihinvienee
        Viatonsivullinen kirjoitti:

Älä hupsi, mikä ihmeen noutaja, nainen on Hunksin etupenkillä ja sullaki nainen tankolla, silmissäs vikaa:)

Voihan se noutaja olla nainenkin ;))

• Viatonsivullinen
        mihinvienee kirjoitti:

Voihan se noutaja olla nainenkin ;))

Voipa tietysti, mut toivottavasti se on miellyttävämpää:)

• siilimuori
        Viatonsivullinen kirjoitti:

Täytyy sanoa että onhan se vaikeaa miesparan kestää jos vaimolla on
        kolme leukaa ja tissit polvissa. Kaikenlaisiin valepukuihin elämä
        ihmisen pakottaa. Voihan se mieskin kasvattaa ison vatsan, ei nainen
        pääse lähelle, on sekin surullista.

No siinähän ne on somasti rinakkain, vitjakellit ja riipputissit. Yhdessä samaa tahjtia venyneet. Se on siyä eämän realityä se.

• k-kk kirjoitti:

Voi veljeni hunksi.

"k-kk"

Harmaita raitoja on istuimen kankaassa.
        En tullut ajatelleeksikaan että ne ovat luisen taka-puolen hinkkauksia. :)
        Hiljaa on harmaa ollut.
        Ilmeisesti olen liian raivokkaasti polkenut minäkin.
        Ralli-mies on liian ylväs, kova-pala-jarru noutajallekin, uskomma.

Joo, karpaasi kulkee aina juuri niin kovaa kuin polkee.
        Mitä tekisi noutaja miehillä, joilla on liian levottomat jalat?
        Arkussakin.

H.

• kesivä

Mä sitten rakastan koit k/k:ta ja nuppu-hunksia kun he sanailevat toisilleen.
        (Pitäis varmaan treffittää heidät.).
        Tää on sitten sydämellisesti sanottu ettäs tiedätte.

• k-kk
        kesivä kirjoitti:

Meinasiks sää pykivä et me hunksin kans treffattais vai niin et sää treffaisit meiät molemat?

• kesivä kirjoitti:

"kesivä"

Kookoolla on harvinainen, harvinaisen harvoin esiintyvä kyky.
        Tuo kyky on läheistä sukua minun älykkyydelleni.
        Siksi minäkin joskus kirjoittelen hänelle mielelläni.
        kk on uljas haalari-mies, joten olkoon hän sitten huppu-kk.
        Siinäpä se uusi, kuuluisa kansain-välinen Suomi-Nokia:
        Huppu-kookoo ja Nuppu-hunksi.
        Olishan se kiva jos me päästäsiin juontamaan jotain rock-konserttia.

Omituista että tuolla alempana joku jalka-puoli kommentoija ei tajunut kk:n ja
        minun vakojamme oikein :)

H.

• bessie-

Ilman kauneuskirurgiaa et millään. Mutta miksi sinun edes pitäisi poistaa ne? Aika epätodennäköistä, että satsaus poistaisi huoliasi tai mitenkään nostaisi elämänlaatuasi.

• ent.siivoojaparka

Mitä muuten aloittaja tarkoittaa niillä huolikurtuilla?
      Ettäkö huolista tulisi kurttuja naamaan? Mihin kohtaan ne siinä tapauksessa tulee?
      Vai tarkoittaako hän ehkä, että on huolissaan kurtuista naamassaan?

• 1eero

Tytär oli laittanu mun sotilaspassikuvan joitakin aikoja sitten facebookkiin, kyllä sieltä iätuomien kulmikkuuden juomujen takaa tunnistaa itsensä"kaihoten" ylimatruusi 1eeroksi hyh mitä se haittaa kun mieli onkuin nuorella orivarsalla kesälaitumella.

• 1eero

Toisaalta on mukava lukea näkemyksiänne ulkonäöstä, viis siitä riittää kun tunnistaa itsensä ettei toikkaroi etsintä kuulutuksen saattamana jossai umpi metässä.
        Joku väitti minua Gary Grantin näköseksi itse väitti olevansa viimeinen tsaari no pääasia että olemme olemassa.

• eräsjokuvaan

Mun likka oli laittanut mun nuoruudenkuvan jääkaapin oveen magneetilla kiinni. Sen kaveri oli kysynyt mun likalta, että koska toi sun kuva on otettu. Voi että, vähäks mun nisät heilahti ylöspäin :)

• 1eero
        eräsjokuvaan kirjoitti:

Mun likka oli laittanut mun nuoruudenkuvan jääkaapin oveen magneetilla kiinni. Sen kaveri oli kysynyt mun likalta, että koska toi sun kuva on otettu. Voi että, vähäks mun nisät heilahti ylöspäin :)

Herkisti mielesi niin, pakko se tunnustaa hymyssäsuin, joskus viisikymppisenä oli vielä jotennii menevän näköinen nyt on menevä askel jos sattuu olee kiirus muuteten vaa taaperrellaa iliman kiirettä, parempi o kun ei kuvia kumartele tyttö nuori.

• eräsjokuvaan
        1eero kirjoitti:

Herkisti mielesi niin, pakko se tunnustaa hymyssäsuin, joskus viisikymppisenä oli vielä jotennii menevän näköinen nyt on menevä askel jos sattuu olee kiirus muuteten vaa taaperrellaa iliman kiirettä, parempi o kun ei kuvia kumartele tyttö nuori.

Vieläkös sä pystyt knapsauttamaan kantapäät ilmassa yhteen?
        Joops, kyllä sitä näemmä muuttuu kymmenessäkin vuodessa. Tipahti yks päivä valokuva kirjan välistä. Muistelin hetken edesmennyttä koiraamme kunnes äkkäsin, että ite minähän siinä sen koiran vieressä. Mokomakin hupakko.

• 1eero
        eräsjokuvaan kirjoitti:

Vieläkös sä pystyt knapsauttamaan kantapäät ilmassa yhteen?
        Joops, kyllä sitä näemmä muuttuu kymmenessäkin vuodessa. Tipahti yks päivä valokuva kirjan välistä. Muistelin hetken edesmennyttä koiraamme kunnes äkkäsin, että ite minähän siinä sen koiran vieressä. Mokomakin hupakko.

Saattaa hätäsee kopsahtaa, pakko tunnustaa on ei paljo kirmailla mutta kun toteaa eteenpäin pääsee hiljemmikin jos o aikataulu lähee hiukkase aiemmin on perillä yhtä aikaa kui joku juosten.
        Tosiaan niiku myö ollaa, tulee tämä ikä mieleen se pakostakin mutta en pidä sitä nekatiivisena.

• Kauhee propleema kun en tiedä tuosta propsinkolojasta,
      mimmonen naamarustinki hänellä oikein on,
      googlettaakin yritin, vain jotain avaruusjuttuja ne siellä...

Tärkeintä se kait on olla sinut omien ruttujensa ja ryppyjensä kanssa, oli ne sitten peräisin ilosta tai surusta, huolista tai huolettomuudesta.

Aika mukavaa elellä jos unohtaa ruttuasiat kokonaan ja keskittyy vain ...
      no keskittyy nyt vaikka sydämeensä, tosin sieltäkin jotkut saavat niitä ruttuja...

Kaiken kaikkiaan, onneksi ihminen on aina niin kaunis, hyvä, hellä kokonaisuus

• Itte ymmärsin ton propsin koloojan parilla tavalla.
        Kuoritussa puussa on erilaisia työkalujen jälkiä ,koloja ja uurteita.
        Toisinaan kun puun kuorii niin parkin alta paljastuu matojen käytäviä semmosia uurteita ku naamaskin.
        Kun on päässyt korkeaan 60 ikään voi hellittää miettimästä mitä muut naamasta ajattelee.
        Jos näkisin ikäiseni naaman joka on kuin kananmuna se se vasta ajatuksia herättäis.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Itte ymmärsin ton propsin koloojan parilla tavalla.
        Kuoritussa puussa on erilaisia työkalujen jälkiä ,koloja ja uurteita.
        Toisinaan kun puun kuorii niin parkin alta paljastuu matojen käytäviä semmosia uurteita ku naamaskin.
        Kun on päässyt korkeaan 60 ikään voi hellittää miettimästä mitä muut naamasta ajattelee.
        Jos näkisin ikäiseni naaman joka on kuin kananmuna se se vasta ajatuksia herättäis.

Jes, tuli mieleen, että kuoritaankos propseja enää lainkaan,
        ennen niitä kuorittiin ja moni nuori on maaseudulla ensimmäisen kellonsa tai moponsa hankkinut juuri propsipinon kuorinnassa.
        Setelipainoon ne meni, nykyäänhän setelitkin painetaan mualimalla.

Joskus teeveessä niitä siloposkia saattaa nähdä. Toisaalta joskus tapaa ikäihmisen, jonka iho on ikäisesti uurrittunut ja jos vielä kasvoilta pilkistelee nauravat elämää nähneet viisaat silmät ja iloinen hymy. Hän on silloin kaunis.

• ei-huolta-huomisesta

En muuta mitään, olen luojani taideteos, ryppyni kannan pystyssä päin,
      -- kuten olette huomanneet,
      omenaki vanhemuute kuivuu ja kurtistuu viimmein homehtuu, sitten hitetään pois, niin käy ihmisellekki,
      olkaammme kärsivällisiä, kyllä luoja meistä huolta pitää,

• eräsjokuvaan

Noita propsinkolojalla minäkin mietin, aattelin, että jos sellaisella kassaralla vai mikä vuolija se olikaan veistellään sitä kuorta pois niin tulee sellainen raidallinen. Madonsyömä olen mä joskus niitä onkaloita nähnyt puissa. Jos otsanahkan oikein kurtistaa niin kyllä sinne jonkinlaisia onkaloita tulee. Olkoon vaan, saunassa kävi ja pehmenivät poimut ja jos huolia oli taisivat pudota lauteiden alle.
      Toivottavasti aloittajan rypyt vähän silenneet (silenneet?).

• eppu2

Minulla on sellainen aataminaikuinen kuorimarauta jossain varastossa,
        Käyrä ja puiset kahvat ja samanlailla hiottu terä, kun sirpissä.
        Naamakurttuja sillä ei kyllä voi oikoa.

• att2

Pyyhi oma perse ja kuivaa sillä naamasi!

• ent.siivoojaparka

Kokenut kaiken tietää?

• Pirrepäs

Eipä noita viiti lähteä millään silottelemaan, tämän loppuajan välttää tällä rusinanaamallakin, ketä ilettää kahtoa kohti, kattoo sit sivuun :)

P.s. Huolistako lie vai geeneissäkö miunki tuttuni..

• Pirrepäs

He..ruttuni..

• kr-ris-tii-na-23
        Pirrepäs kirjoitti:

He..ruttuni..

Näin on minunkin "ruttuni", mitään en aio tehdä niille enää.

Jotain joskus muistelen nuoruudessa käymästäni Margit Jaatisen (missi)"mannekiini koulusta, joka oli asuntoni vastapäätä. Kasvot pitää voidella leuasta ylöspäin? Oliko silloin ounastelu, että nämä liikkeet ehkäisevät ihon veltostumista ns. bulldogin naamaksi? En ole niitä noudattanut, koska,....mitä hiivatin väliä sillä on, miltä minä näytän??

Voihan noita botoksia ottaa, mutta onko se meidän ikäisille tarkoitettu? Samoin hurja laihdutus, jossa iho ei enää kiinteydy ja ne "vatsamakkarat" valahtavat alas, aiheuttaen erittäin hankalaa hoidettavaa, siis visvaista ihottumaa.

Siinä sitten kodinhoitajat ovat pulmassa, ainakin täällä päin, kuinka hoitaa? Uskon Pirren tunnistavan tämän asian, tai sitten ei? Ainakin hän taas tekee sitä "kutsumusammattia" huolehtien miehestään, johon minä en pystynyt.

ps. just joo. Näitä merkkejä ei sallita? Olisi ohje, minkä vuoksi? Taas menee numeroiksi.

• Viatonsivullinen

Nyt on niin, että jos kunnon kesää ei tule, niin minä alan kiukuiseksi.
      Kun tietäisin vaan kenelle. Alan kulkemaan naama myrtsinä, millaiset
      rypyt saan tämän kakkakesän tähden. En mitään, kylmä auttaa säilymään, säilyyhän ruokakin jääkaapissa paremmin. Aurinko ei kärvennä ihoa, viileällä jaksaa rehkiä töitä, pysyy kunto hyvänä.
      Toissapäivänä tein 6km metsätielenkin ja eilen kärräsin rakennusjätettä
      kottareilla, tulee hyvä juhannuskokko. Tänään on mentävä moneen paikkaan asioille, jostain pitäisi saada uusi ovenpäällä oleva lippa, peltinen, taotuin tu'in mieluusti koristeellisin.
      Rakennusmieskin jaksaa rehkiä kun on viileää, pellolta tuulee kyllä aina
      joten paikka on helteelläkin mukava.
      En ole pahemmin huolissani rypyistä olen hyväksynyt itseni ja pidän
      niiltäosin huolen mihin voin vaikuttaa.
      Kuljen tuolla ihmisten joukossa ryhdikkäänä, pää pystyssä. Olen itsevarma. Itsevarmuuteni tulee jo ns. "selkärangasta"

• Kolmijalkainen

Kotikiusatulle sanon:

Kunnon mies ei vakoa valitse. Mua ei rypyt haittaa, aina kehun naisia kauniiksi ja nuoren näköiseksi, siksi olen päässyt peittoa heiluttelemaan , ilman ei ole tarvinnut olla koskaan.

• k-kk

Nää on noita poikamiehen valveunia, jos kunnon mies on kerenny papin eressä luvata ,kenen puutarhassa ne kynnöt tehrään niin se on sitten sillä sovittu.

• tildanen

Olisipa niitä kunnon miehiä enemmän. Itse sain karvaasti kokea, miltä tuntuu kun mies pettää. No, erohan siitä tuli. Mies tahtoi takaisin, mutta en huolinut. Sai, mitä pyysi. Murheellista neljän lapseni kannalta vaan.

• sileänaama

Tiedän miten rypyt katoaa ja ihminen pysyy terveenä. Itselläni toimii erinomaisesti. Asiasta vain pitää olla hiljaa näin julkisesti, ettei terv.viranomaiset saa vihiä. Kyllä muuten mielelläni kertoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe