Päivitin CWShredderin ja skannaus pysähtyy kesken ja näyttöön pomppaa ikkuna:
Järjestelmän sammutus. Järjestelmä sammutetaan.NT-hallinta system\C:\ windows\
system services.exe loppui PP600CDSP1- 12345678.
Järjestelmä sammutetaan ja ajan laskenta alkaa nyt.
Kysymyksessä XP-Home.SP2 asennettiin heti kun sen sai.Ei ongelmia.
Kaikki päivitykset suoritettu. Norman-Anti Vir.Sygate-firewall. Spywareblaster.
Spywareguard.Giant AntiSpyware. Spybot.Ad-Aware.Easy-Cleaner joka puolestaan
lakkasi päivittämästä joskus elokuussa.Päivitysyritys kaataa koneen.
Ohjelmien päivitykset ajetaan säännöllisesti. Ongelmia ei muutoin ole esiintynyt.
Kotisivukaapparia ei ole,niin että CWShredderin skannaus ei ollut tarpeellinen,
mutta pitihän sen toimivuus testata.Ei vain käy.
Missä mahtaa mättää? Nauvoista olisin kovin kiitollinen.
CWShredder-ongelma
10
1092
Vastaukset
- jupiiiiiiiiiiiiiiiiiii
olla Blasteri koneella , käväse sivuilla
http://www.tietoturvaopas.fi/kysytietoturvasta_kysymys.aspx?id=51- EOA
Kiitos vinkistä! Ei tosin auttanut. Koneelle on ladattu ikäänkuin "hätävaraksi" mm. tämä lovsan.exe.
Ajoin sen läpi,samoin pari muutakin extra-ohjelmaa. Ei vaikutusta. Itse ongelmasta vielä:
Se ilmenee ainoastaan tämän uuden CWShredderin skannauksen yhteydessä. Ei muuten.
Aiempien CWSredder-versioiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Palutuspistekin on poistettu,
bootattu ja tehty uusi palautuspiste. Ei auta. Ja anteeksi viiveellä tuleva vastaukseni;en ole
päässyt koneelle aiemmin.
Kuten jo mainitsin SP2 on koneella ja automaattipäivitys päällä. Norman,Sygate Firewall,Ad-Aware,
Spybot,Giant AntiSpyware,Pest Patrol,Spyware Guard,Spywareblaster,Easy Cleaner,Reg Cleaner,
jv16 PowerTools,Spy Sweeper,Scan Spyware,a2,mrublaster,brb,clear_ie_history,ilSystem Wiper,
oletusselain on Opera.Joskus käytän Firefoxia,IE:tä en laisinkaan.Mikkiksen päivitykset tietty.
Kaikki ohjelmat ovat päivitetty ja skannataan vuorotellen pari päivää kohti.Siinä se aika
kuluukin. Mikä lie mättää? - CrackerZ
EOA kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Ei tosin auttanut. Koneelle on ladattu ikäänkuin "hätävaraksi" mm. tämä lovsan.exe.
Ajoin sen läpi,samoin pari muutakin extra-ohjelmaa. Ei vaikutusta. Itse ongelmasta vielä:
Se ilmenee ainoastaan tämän uuden CWShredderin skannauksen yhteydessä. Ei muuten.
Aiempien CWSredder-versioiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Palutuspistekin on poistettu,
bootattu ja tehty uusi palautuspiste. Ei auta. Ja anteeksi viiveellä tuleva vastaukseni;en ole
päässyt koneelle aiemmin.
Kuten jo mainitsin SP2 on koneella ja automaattipäivitys päällä. Norman,Sygate Firewall,Ad-Aware,
Spybot,Giant AntiSpyware,Pest Patrol,Spyware Guard,Spywareblaster,Easy Cleaner,Reg Cleaner,
jv16 PowerTools,Spy Sweeper,Scan Spyware,a2,mrublaster,brb,clear_ie_history,ilSystem Wiper,
oletusselain on Opera.Joskus käytän Firefoxia,IE:tä en laisinkaan.Mikkiksen päivitykset tietty.
Kaikki ohjelmat ovat päivitetty ja skannataan vuorotellen pari päivää kohti.Siinä se aika
kuluukin. Mikä lie mättää?Saman teki meikäläisenkin koneelle toi uus CWShredder. Aika takuuvarma olen kuitenkin siitä, että kone on pöpöistä puhdas. Toi ilmoituskin koskee
Win32\services.exe tiedostosta. Ei siis sama, kuin toi Lovsan RPC ilmo. - EOA
CrackerZ kirjoitti:
Saman teki meikäläisenkin koneelle toi uus CWShredder. Aika takuuvarma olen kuitenkin siitä, että kone on pöpöistä puhdas. Toi ilmoituskin koskee
Win32\services.exe tiedostosta. Ei siis sama, kuin toi Lovsan RPC ilmo.Kiitos vastauksestasi."Hauska kuulla että...." ei taida olla aivan oikea ilmaisu,mutta omalta kannaltani kyllä toimiva! Hyvää Joulunalusaikaa Sinulle!
- CrackerZ
EOA kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi."Hauska kuulla että...." ei taida olla aivan oikea ilmaisu,mutta omalta kannaltani kyllä toimiva! Hyvää Joulunalusaikaa Sinulle!
Kiitokset ja kuin myös.
- CrackerZ
CrackerZ kirjoitti:
Saman teki meikäläisenkin koneelle toi uus CWShredder. Aika takuuvarma olen kuitenkin siitä, että kone on pöpöistä puhdas. Toi ilmoituskin koskee
Win32\services.exe tiedostosta. Ei siis sama, kuin toi Lovsan RPC ilmo.Vahvistusta löytyikin tohon olettamukseen. Vaan eipä tunnu pelittävän ihan viellä.
CWShredder 1.49.0001
* Fixed a bug where SERVICES.EXE would be closed down when scanning CWS.Yexe.I’m REALLY sorry, my bad !
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/cwshredder_p%E4ivitys_info.htm EOA kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Ei tosin auttanut. Koneelle on ladattu ikäänkuin "hätävaraksi" mm. tämä lovsan.exe.
Ajoin sen läpi,samoin pari muutakin extra-ohjelmaa. Ei vaikutusta. Itse ongelmasta vielä:
Se ilmenee ainoastaan tämän uuden CWShredderin skannauksen yhteydessä. Ei muuten.
Aiempien CWSredder-versioiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Palutuspistekin on poistettu,
bootattu ja tehty uusi palautuspiste. Ei auta. Ja anteeksi viiveellä tuleva vastaukseni;en ole
päässyt koneelle aiemmin.
Kuten jo mainitsin SP2 on koneella ja automaattipäivitys päällä. Norman,Sygate Firewall,Ad-Aware,
Spybot,Giant AntiSpyware,Pest Patrol,Spyware Guard,Spywareblaster,Easy Cleaner,Reg Cleaner,
jv16 PowerTools,Spy Sweeper,Scan Spyware,a2,mrublaster,brb,clear_ie_history,ilSystem Wiper,
oletusselain on Opera.Joskus käytän Firefoxia,IE:tä en laisinkaan.Mikkiksen päivitykset tietty.
Kaikki ohjelmat ovat päivitetty ja skannataan vuorotellen pari päivää kohti.Siinä se aika
kuluukin. Mikä lie mättää?Moi
Mikähän versio sulla oli ?
Kokeile viimeisintä 2.12 versiota.Ilmestyi eilen/tänään....
..CrackerZ kirjoitti:
Vahvistusta löytyikin tohon olettamukseen. Vaan eipä tunnu pelittävän ihan viellä.
CWShredder 1.49.0001
* Fixed a bug where SERVICES.EXE would be closed down when scanning CWS.Yexe.I’m REALLY sorry, my bad !
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/cwshredder_p%E4ivitys_info.htmViittasit tuohon bugiin mikä on jo korjattu siinä vahhassa versiossa mitä Merijn teki. Viimeinen Merijnin tekemä versio on 1.59.1.
Tästä uudesta versiosta 2.XX ei vielä ole kovin paljon tietoa....valitettavasti....ja mitä vikaa siinä mahdollisesti piilee....
Mutta uusi versiopäivitys ilmestyi eilen / tänään Versio 2.12. Ehkä "bugi" on siinä korjattu.
Ainakin tuolla ulkomaisilla foorumeilla näin ilmoittavat..
..- CrackerZ
Ad-Aware kirjoitti:
Viittasit tuohon bugiin mikä on jo korjattu siinä vahhassa versiossa mitä Merijn teki. Viimeinen Merijnin tekemä versio on 1.59.1.
Tästä uudesta versiosta 2.XX ei vielä ole kovin paljon tietoa....valitettavasti....ja mitä vikaa siinä mahdollisesti piilee....
Mutta uusi versiopäivitys ilmestyi eilen / tänään Versio 2.12. Ehkä "bugi" on siinä korjattu.
Ainakin tuolla ulkomaisilla foorumeilla näin ilmoittavat..
..Täytyy imuttaa toi uudempi versio ja kokeilla. Kiitos tiedosta.
- EAO
Ad-Aware kirjoitti:
Moi
Mikähän versio sulla oli ?
Kokeile viimeisintä 2.12 versiota.Ilmestyi eilen/tänään....
..Versio joka missasi oli 2.0. Nyt koneelle päästyäni latasin uuden 2.12 version,
eikä scannauksen suorittamisessa ole ongelmaa.
Kiitos paljon vastanneille ja Hyvää Joulua!
Marketeille voisin ehdottaa: "Koska meillä on
Joulu"-kappaleen esittämisen lopetuksen tässä vaiheessa.
Kaikki tietävät jo! Moi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674