CWShredder-ongelma

EAO

Päivitin CWShredderin ja skannaus pysähtyy kesken ja näyttöön pomppaa ikkuna:
Järjestelmän sammutus. Järjestelmä sammutetaan.NT-hallinta system\C:\ windows\
system services.exe loppui PP600CDSP1- 12345678.
Järjestelmä sammutetaan ja ajan laskenta alkaa nyt.

Kysymyksessä XP-Home.SP2 asennettiin heti kun sen sai.Ei ongelmia.
Kaikki päivitykset suoritettu. Norman-Anti Vir.Sygate-firewall. Spywareblaster.
Spywareguard.Giant AntiSpyware. Spybot.Ad-Aware.Easy-Cleaner joka puolestaan
lakkasi päivittämästä joskus elokuussa.Päivitysyritys kaataa koneen.

Ohjelmien päivitykset ajetaan säännöllisesti. Ongelmia ei muutoin ole esiintynyt.
Kotisivukaapparia ei ole,niin että CWShredderin skannaus ei ollut tarpeellinen,
mutta pitihän sen toimivuus testata.Ei vain käy.
Missä mahtaa mättää? Nauvoista olisin kovin kiitollinen.

10

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      • EOA

        Kiitos vinkistä! Ei tosin auttanut. Koneelle on ladattu ikäänkuin "hätävaraksi" mm. tämä lovsan.exe.
        Ajoin sen läpi,samoin pari muutakin extra-ohjelmaa. Ei vaikutusta. Itse ongelmasta vielä:
        Se ilmenee ainoastaan tämän uuden CWShredderin skannauksen yhteydessä. Ei muuten.
        Aiempien CWSredder-versioiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Palutuspistekin on poistettu,
        bootattu ja tehty uusi palautuspiste. Ei auta. Ja anteeksi viiveellä tuleva vastaukseni;en ole
        päässyt koneelle aiemmin.

        Kuten jo mainitsin SP2 on koneella ja automaattipäivitys päällä. Norman,Sygate Firewall,Ad-Aware,
        Spybot,Giant AntiSpyware,Pest Patrol,Spyware Guard,Spywareblaster,Easy Cleaner,Reg Cleaner,
        jv16 PowerTools,Spy Sweeper,Scan Spyware,a2,mrublaster,brb,clear_ie_history,ilSystem Wiper,
        oletusselain on Opera.Joskus käytän Firefoxia,IE:tä en laisinkaan.Mikkiksen päivitykset tietty.
        Kaikki ohjelmat ovat päivitetty ja skannataan vuorotellen pari päivää kohti.Siinä se aika
        kuluukin. Mikä lie mättää?


      • CrackerZ
        EOA kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Ei tosin auttanut. Koneelle on ladattu ikäänkuin "hätävaraksi" mm. tämä lovsan.exe.
        Ajoin sen läpi,samoin pari muutakin extra-ohjelmaa. Ei vaikutusta. Itse ongelmasta vielä:
        Se ilmenee ainoastaan tämän uuden CWShredderin skannauksen yhteydessä. Ei muuten.
        Aiempien CWSredder-versioiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Palutuspistekin on poistettu,
        bootattu ja tehty uusi palautuspiste. Ei auta. Ja anteeksi viiveellä tuleva vastaukseni;en ole
        päässyt koneelle aiemmin.

        Kuten jo mainitsin SP2 on koneella ja automaattipäivitys päällä. Norman,Sygate Firewall,Ad-Aware,
        Spybot,Giant AntiSpyware,Pest Patrol,Spyware Guard,Spywareblaster,Easy Cleaner,Reg Cleaner,
        jv16 PowerTools,Spy Sweeper,Scan Spyware,a2,mrublaster,brb,clear_ie_history,ilSystem Wiper,
        oletusselain on Opera.Joskus käytän Firefoxia,IE:tä en laisinkaan.Mikkiksen päivitykset tietty.
        Kaikki ohjelmat ovat päivitetty ja skannataan vuorotellen pari päivää kohti.Siinä se aika
        kuluukin. Mikä lie mättää?

        Saman teki meikäläisenkin koneelle toi uus CWShredder. Aika takuuvarma olen kuitenkin siitä, että kone on pöpöistä puhdas. Toi ilmoituskin koskee
        Win32\services.exe tiedostosta. Ei siis sama, kuin toi Lovsan RPC ilmo.


      • EOA
        CrackerZ kirjoitti:

        Saman teki meikäläisenkin koneelle toi uus CWShredder. Aika takuuvarma olen kuitenkin siitä, että kone on pöpöistä puhdas. Toi ilmoituskin koskee
        Win32\services.exe tiedostosta. Ei siis sama, kuin toi Lovsan RPC ilmo.

        Kiitos vastauksestasi."Hauska kuulla että...." ei taida olla aivan oikea ilmaisu,mutta omalta kannaltani kyllä toimiva! Hyvää Joulunalusaikaa Sinulle!


      • CrackerZ
        EOA kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi."Hauska kuulla että...." ei taida olla aivan oikea ilmaisu,mutta omalta kannaltani kyllä toimiva! Hyvää Joulunalusaikaa Sinulle!

        Kiitokset ja kuin myös.


      • CrackerZ
        CrackerZ kirjoitti:

        Saman teki meikäläisenkin koneelle toi uus CWShredder. Aika takuuvarma olen kuitenkin siitä, että kone on pöpöistä puhdas. Toi ilmoituskin koskee
        Win32\services.exe tiedostosta. Ei siis sama, kuin toi Lovsan RPC ilmo.

        Vahvistusta löytyikin tohon olettamukseen. Vaan eipä tunnu pelittävän ihan viellä.

        CWShredder 1.49.0001
        * Fixed a bug where SERVICES.EXE would be closed down when scanning CWS.Yexe.I’m REALLY sorry, my bad !

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/cwshredder_p%E4ivitys_info.htm


      • EOA kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Ei tosin auttanut. Koneelle on ladattu ikäänkuin "hätävaraksi" mm. tämä lovsan.exe.
        Ajoin sen läpi,samoin pari muutakin extra-ohjelmaa. Ei vaikutusta. Itse ongelmasta vielä:
        Se ilmenee ainoastaan tämän uuden CWShredderin skannauksen yhteydessä. Ei muuten.
        Aiempien CWSredder-versioiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Palutuspistekin on poistettu,
        bootattu ja tehty uusi palautuspiste. Ei auta. Ja anteeksi viiveellä tuleva vastaukseni;en ole
        päässyt koneelle aiemmin.

        Kuten jo mainitsin SP2 on koneella ja automaattipäivitys päällä. Norman,Sygate Firewall,Ad-Aware,
        Spybot,Giant AntiSpyware,Pest Patrol,Spyware Guard,Spywareblaster,Easy Cleaner,Reg Cleaner,
        jv16 PowerTools,Spy Sweeper,Scan Spyware,a2,mrublaster,brb,clear_ie_history,ilSystem Wiper,
        oletusselain on Opera.Joskus käytän Firefoxia,IE:tä en laisinkaan.Mikkiksen päivitykset tietty.
        Kaikki ohjelmat ovat päivitetty ja skannataan vuorotellen pari päivää kohti.Siinä se aika
        kuluukin. Mikä lie mättää?

        Moi

        Mikähän versio sulla oli ?

        Kokeile viimeisintä 2.12 versiota.Ilmestyi eilen/tänään....
        ..


      • CrackerZ kirjoitti:

        Vahvistusta löytyikin tohon olettamukseen. Vaan eipä tunnu pelittävän ihan viellä.

        CWShredder 1.49.0001
        * Fixed a bug where SERVICES.EXE would be closed down when scanning CWS.Yexe.I’m REALLY sorry, my bad !

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/cwshredder_p%E4ivitys_info.htm

        Viittasit tuohon bugiin mikä on jo korjattu siinä vahhassa versiossa mitä Merijn teki. Viimeinen Merijnin tekemä versio on 1.59.1.

        Tästä uudesta versiosta 2.XX ei vielä ole kovin paljon tietoa....valitettavasti....ja mitä vikaa siinä mahdollisesti piilee....

        Mutta uusi versiopäivitys ilmestyi eilen / tänään Versio 2.12. Ehkä "bugi" on siinä korjattu.
        Ainakin tuolla ulkomaisilla foorumeilla näin ilmoittavat..
        ..


      • CrackerZ
        Ad-Aware kirjoitti:

        Viittasit tuohon bugiin mikä on jo korjattu siinä vahhassa versiossa mitä Merijn teki. Viimeinen Merijnin tekemä versio on 1.59.1.

        Tästä uudesta versiosta 2.XX ei vielä ole kovin paljon tietoa....valitettavasti....ja mitä vikaa siinä mahdollisesti piilee....

        Mutta uusi versiopäivitys ilmestyi eilen / tänään Versio 2.12. Ehkä "bugi" on siinä korjattu.
        Ainakin tuolla ulkomaisilla foorumeilla näin ilmoittavat..
        ..

        Täytyy imuttaa toi uudempi versio ja kokeilla. Kiitos tiedosta.


      • EAO
        Ad-Aware kirjoitti:

        Moi

        Mikähän versio sulla oli ?

        Kokeile viimeisintä 2.12 versiota.Ilmestyi eilen/tänään....
        ..

        Versio joka missasi oli 2.0. Nyt koneelle päästyäni latasin uuden 2.12 version,
        eikä scannauksen suorittamisessa ole ongelmaa.
        Kiitos paljon vastanneille ja Hyvää Joulua!

        Marketeille voisin ehdottaa: "Koska meillä on
        Joulu"-kappaleen esittämisen lopetuksen tässä vaiheessa.
        Kaikki tietävät jo! Moi!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe