Särkänniemi miitti 1.8.2015

Delfiini79

Hei!

Yleisön pyynnöstä järkkään koko perheen miitin 1.8 Särkänniemeen (Tampere). Tapaaminen klo 12.30 Delffinaarion edessä. Särkänniemi on avoinna klo 19 saakka.

Jokainen hommaa liput, majoitukset ja kyydit itse!
Lippuja saa Särkänniemestä, Siwoista, Valintataloista ja Särkänniemen nettikaupasta. Lisäteitoja http://www.sarkanniemi.fi/

Jokaisesta ilmansuunnasta tulee junia Tampereelle klo 12 aikaan, josta on hyvä siirtyä bussilla Särkänniemeen. Suora bussi nro 20 ajaa Stocmannin edestä noin klo 12.05 Särkänniemeen, lisätietoja http://reittiopas.tampere.fi/#mapcenter(kkj3*3328299*6825379)from(address*Rautatienkatu 25, Tampere)to(poi*Särkänniemi, Tampere)time(1153)date(20150801)timetype(departure)routesuggestion(2)mapzoom(6) .

Autolla tuleville paikoitus on Kampissa sekä Särkänniemen vieressä 10€/pvä.

Hinnat bussissa: Alle 7v ilmaiseksi, 7-11v 1€ ja yli 12v 2,60€.
Särkänniemessä: http://www.sarkanniemi.fi/hinnasto/

Lisätietoja allekirjoittaneelta!
Olen luvannut tulla valkoisissa vaatteissa ja kiertää jokaisen vesilaitteen! :)
Halitaan kun tavataan!
Delffi

10

2901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossekin saapuu paikalle! Jos joku kaipaa kyytiä esim rautatieasemalta, niin mun kyytiin mahtuu 8 tyyppiä ja jokuset lapsen kulkupelit, jos sellaiset on mukana. Lastenistuimia mulla ei ole autoon.

    • Niin ja tietenkin paikoitus ei ole Kampissa, kun ei olla Helsingissä vaan HÄMPISSÄ!

      Ja tarkan reitin bussilla saa http://reittiopas.tampere.fi/#mapcenter(kkj3*3326933*6823534) alkupaikkana Rautatienkatu 25, Tampere ja määränpäänä Särkänniemi

    • paellaaaa
    • Mieluusti olisin mukana, mutta pakko heti aamusta lähtee Tampereelta ajamaan takaisin iloiseen itäsuomeen :( Pitäkäätte hauskaa miunki puolesta <3

    • Mukana ollaan! Junaliput Tampereelle hankittu, ruokarahat ja muut on sivussa pikkuseikkoja miten saa kasaan! Mutta tuun kanssa myöhässä junien liikkumisen ja hintojen takia, mutta oon erääseen yhteyksissä, että löytyy muu porukka tai ainakin osa siitä sitten. \,,/

    • Dsfsrfrfrfref
    • Kiitoksia asianosaisille! Oli kivaa nähdä livenä uusia ihmisiä ja "vanhoja" tuttuja pitkästä aikaa :)

      • Pieni porukka, mut toimiva sellanen! Kivaa oli ja mäki selvisin kotii vaikka juna myöhästy matkalla viel lisää entisestäänki ja lähijunassa joutu kuuntelee kännisten teinien parisuhderiitaa ja oli niin täys ettei meinannu mahtuu ees seistä nii ei paikkaa voinu vaihtaa. :D


    • En osaa yhtään käyttää tätä keskustelualuetta näköjään, täällä välissä on kaikkea kummallista ja mun viesti hukkui johonkin sekamelskaan. :( Laitan uudestaan:

      Mäkin sitten eksyin tähän miittiin mukaan "puolivahingossa" :D Oli toooooosi hauska päivä! Porukka oli kyllä just sopivan kokoinen. Isommalla jengillä olis ollut vaikeuksia varmaan pysyä koossa... Oli kiva nähdä vanhoja ja uusia naamoja! Törmäillään toistekin :)

    • Hei!
      Kuten huomasitte, en valitettavasti hautajaisten takia paikalle päässyt. TOivon mukaan paikalla olevilla oli hauskaa siitäkin edestä ja onnenkyyneliä!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe