Olen yrittänyt tallentaa postisuodattimeen alla olevaa osoitetta, tallenna "nappi" ei reakoi. Sieltä tulee päivittäin roskapostia, miten onnistun
@software.avanquest.com
Postisuodatin
7
181
Vastaukset
Ei tunnu missään. Minä en saa postin suodattimille laitettua muuta kuin nimen. Aivan järkyttävää miten hankalaksi tehty ja käytetään ihmetermejä - mikä on mm. "kuori"? Aivan sama mutta en saa yhtää suodatinta laitettua, aivan mahdoton käyttää.
Laitteessani Android 4.4.4 ja selain Chrome- Apukoulun.vara-reksi
Postin käyttö mobiilivehkeillä tai tabletilla täysin mahdotonta. Toimii miten sattuu ainaki androidilla ja selaimesta riippuen. Android 4.4.4 oletusselaimella ei suodattimia saa laitettua mitenkään ja mm. vaihtaa kielen englanniksi Asetusten valikossa just suodattimien kohdalla..
Tämä on kyllä kuin olisi apukoululaisten jälki-istunnossa pahimpien karjujen tekemä koko laitos, suoli24 ja sen posti. Täyttä kuraa, kiitos!!!!! Millä selaimella ja millä versiolla siitä käytät palvelua? Mitä tapahtuu, kun kokeilet muita selaimia? Entä mitä laitetta käytät? Esim. mobiililaitteet edellyttävät IMAP-yhteyden asettamisen, ohjeet löytyvät Opastus-osiosta: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset Terveisin, Suomi24 Ylläpito
- Postipaten.postitoimisto
Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.
- eitoimieitoimi
Postipaten.postitoimisto kirjoitti:
Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.
No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.
- eitoimieitoimi
eitoimieitoimi kirjoitti:
No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.
Tai siis imapin sain laitettua puhelimeeni,mutta posti ei toimi kuitenkaan.
Olen yrittänyt tabletilla andoir 4.4.4 ja tietokoneella toimii samoin "tallenna" nappi ei reakoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453