Postisuodatin

Olen yrittänyt tallentaa postisuodattimeen alla olevaa osoitetta, tallenna "nappi" ei reakoi. Sieltä tulee päivittäin roskapostia, miten onnistun
@software.avanquest.com

7

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tunnu missään. Minä en saa postin suodattimille laitettua muuta kuin nimen. Aivan järkyttävää miten hankalaksi tehty ja käytetään ihmetermejä - mikä on mm. "kuori"? Aivan sama mutta en saa yhtää suodatinta laitettua, aivan mahdoton käyttää.
      Laitteessani Android 4.4.4 ja selain Chrome

• Apukoulun.vara-reksi

Postin käyttö mobiilivehkeillä tai tabletilla täysin mahdotonta. Toimii miten sattuu ainaki androidilla ja selaimesta riippuen. Android 4.4.4 oletusselaimella ei suodattimia saa laitettua mitenkään ja mm. vaihtaa kielen englanniksi Asetusten valikossa just suodattimien kohdalla..
      Tämä on kyllä kuin olisi apukoululaisten jälki-istunnossa pahimpien karjujen tekemä koko laitos, suoli24 ja sen posti. Täyttä kuraa, kiitos!!!!!

• Millä selaimella ja millä versiolla siitä käytät palvelua? Mitä tapahtuu, kun kokeilet muita selaimia? Entä mitä laitetta käytät? Esim. mobiililaitteet edellyttävät IMAP-yhteyden asettamisen, ohjeet löytyvät Opastus-osiosta: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset Terveisin, Suomi24 Ylläpito

• Postipaten.postitoimisto

Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.

• eitoimieitoimi
        Postipaten.postitoimisto kirjoitti:

Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.

No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.

• eitoimieitoimi
        eitoimieitoimi kirjoitti:

No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.

Tai siis imapin sain laitettua puhelimeeni,mutta posti ei toimi kuitenkaan.

• Olen yrittänyt tabletilla andoir 4.4.4 ja tietokoneella toimii samoin "tallenna" nappi ei reakoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      73
      5379
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2845
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      115
      2286
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1935
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1869
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1800
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      278
      1337
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      62
      1267
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1264
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1130
    Aihe