Olen yrittänyt tallentaa postisuodattimeen alla olevaa osoitetta, tallenna "nappi" ei reakoi. Sieltä tulee päivittäin roskapostia, miten onnistun
@software.avanquest.com
Postisuodatin
7
72
Vastaukset
Ei tunnu missään. Minä en saa postin suodattimille laitettua muuta kuin nimen. Aivan järkyttävää miten hankalaksi tehty ja käytetään ihmetermejä - mikä on mm. "kuori"? Aivan sama mutta en saa yhtää suodatinta laitettua, aivan mahdoton käyttää.
Laitteessani Android 4.4.4 ja selain Chrome- Apukoulun.vara-reksi
Postin käyttö mobiilivehkeillä tai tabletilla täysin mahdotonta. Toimii miten sattuu ainaki androidilla ja selaimesta riippuen. Android 4.4.4 oletusselaimella ei suodattimia saa laitettua mitenkään ja mm. vaihtaa kielen englanniksi Asetusten valikossa just suodattimien kohdalla..
Tämä on kyllä kuin olisi apukoululaisten jälki-istunnossa pahimpien karjujen tekemä koko laitos, suoli24 ja sen posti. Täyttä kuraa, kiitos!!!!! Millä selaimella ja millä versiolla siitä käytät palvelua? Mitä tapahtuu, kun kokeilet muita selaimia? Entä mitä laitetta käytät? Esim. mobiililaitteet edellyttävät IMAP-yhteyden asettamisen, ohjeet löytyvät Opastus-osiosta: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset Terveisin, Suomi24 Ylläpito
- Postipaten.postitoimisto
Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.
- eitoimieitoimi
Postipaten.postitoimisto kirjoitti:
Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.
No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.
- eitoimieitoimi
eitoimieitoimi kirjoitti:
No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.
Tai siis imapin sain laitettua puhelimeeni,mutta posti ei toimi kuitenkaan.
Olen yrittänyt tabletilla andoir 4.4.4 ja tietokoneella toimii samoin "tallenna" nappi ei reakoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4092418Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v162159Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se51565PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli431227- 761086
- 501034
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???461014Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää157983It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st10964Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso49934