Oletko rasisti?

oletkosss

Mikä innosti sinua liittymään puolueeseen?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeukko

      Perussuomalaisethan ovat nimensä mukaan hyvin monenlaista sakkia.
      Oikeasti kannattaisi paneutua hieman paremminkin asioihin. Löytyy lukeneita ja lukemattomia. On toisten elättäjiä, ja toisten elätettäviä. Haukuttavia riittää.
      On rasisteja ja luusereita. Ns. sanoakseni ei jätä kylmäksi ketään. Moni on sen varmasti huomannutkin.
      Itse en olisi voinut kuvitellakaan liittyväni Kansalliseen Kokoomukseen.
      Eikös siinä hieman kalskahda tämän Hitlerin peräänkuuluttama kansallis soisialimi. Kysehän taisi olla herrakansan kansan noususta. Lopuksi aloittajan kysymykseen. En ole rasisti. Olen toisten siivellä elävä eläkeukko.

    • JytkyPersu

      Karvaperseäijäin Kylmäkarhu- ja Yllätysmuna-seurapeli-iltamat, Homosaaren kurssikeskuksen tapahtumavalikoima, Tähtitorninmäen jytkyjuna... Siinä muutama syyy.

      • tsykiatri

        Kuulostaa sairaalta...


      • AntipersunUnelmointia
        tsykiatri kirjoitti:

        Kuulostaa sairaalta...

        Antipersu on sairas kuvitelmissaan mitä kaikkea persut hänen mielikuvituksissaan oikein tekevätkään - tai voi olla että antipersu unelmoi, millaista olisi elämä persuna - siis antipersun haavemaailmassa.


    • jörgens

      Olen rasisti, ja siksi liityin persuihin. Lika barn leker bäst.

    • rtyhrhrtght

      Miksi kuuluisin terveenä ihmisenä Viher-Punikkeihin, yksi hyvä syy?

      • Mitenkäs kristilliset, RKP, Keskusta tai Kokoommus?


      • pepetipep
        pepep kirjoitti:

        Mitenkäs kristilliset, RKP, Keskusta tai Kokoommus?

        aatteleppa ite omalle kohalles ! Mikä kärsimysnäytelmä.


      • pepetipep kirjoitti:

        aatteleppa ite omalle kohalles ! Mikä kärsimysnäytelmä.

        Keskusta tai Vihreät olisi se minun vaihtoehto tällä hetkellä. Sinulle valintani lienisi mainitsemasi näytelmä.


      • pepetipep
        pepep kirjoitti:

        Keskusta tai Vihreät olisi se minun vaihtoehto tällä hetkellä. Sinulle valintani lienisi mainitsemasi näytelmä.

        Miksi se minulle kärsimysnäytelmä olisi? Ei voisi vähempää kiinnostaa palstaidioottien puoluevalinnat, kunhan lopettaisivat paskanjauhamisen täällä, ja menisivät sinne suosikkipuolueidensa palstaille kertomaan elämänsä kohokohtia ja älykkyyksiä.

        Mutta ei kyllä yllätä nuo pueluevalintasi, epäluotetavuushan on in antipersun kirjoissa.


      • pepetipep kirjoitti:

        Miksi se minulle kärsimysnäytelmä olisi? Ei voisi vähempää kiinnostaa palstaidioottien puoluevalinnat, kunhan lopettaisivat paskanjauhamisen täällä, ja menisivät sinne suosikkipuolueidensa palstaille kertomaan elämänsä kohokohtia ja älykkyyksiä.

        Mutta ei kyllä yllätä nuo pueluevalintasi, epäluotetavuushan on in antipersun kirjoissa.

        No ehkä sitten vain Vihreät, niin ei ole joukossa ketään, joka olisi valehdellut ennen vaaleja.


      • pepetipep
        pepep kirjoitti:

        No ehkä sitten vain Vihreät, niin ei ole joukossa ketään, joka olisi valehdellut ennen vaaleja.

        No vihreät on siihen aivan väärä porukka. Epärehellisempää sakkia saa hakea, pelkkää kusetusta ja siivestämistä.


      • pepetipep kirjoitti:

        No vihreät on siihen aivan väärä porukka. Epärehellisempää sakkia saa hakea, pelkkää kusetusta ja siivestämistä.

        Eivätpähän ole persettänsä myyneet kuitenkaan - toisin, kuin eräät.


    • Aaterasismiton

      Jalo aate. Kuullostaa vanhanaikaiselta. Olenko rasisti: en huutele tai kirjoittele tai törkeyksiä vierasmaalaisista. En ajattele negatiivisesti meidän vähemmistöistä.
      Suhtaudun vierasmaalaisiin kuitenkin kielteisesti silloin ja samoin perustein kun suomalaisiin: jos käyttäytyvät tökerösti, väkivaltaisesti, sivistymättömästi niin en voi hyväksyä sellaista. Ainoa asia, mikä mieltäni on kaikenaikaa vaivannut, miksi on tabu ne määrärahat, joilla yritetään auttaa tulijoita. Miksi tällainen tieto pidetään pimennossa. Tulee sellainen tunne, että virkamiehillä ei ole kanttia kertoa. Ja tässä suhtaudun epäluuloisesti ko. asiaan: jokin mättää, kun ei kerrota. Muutoin, ehkä olen elänyt sellaisia vuosikymmeniä, jolloin ruotsinkielen opiskelusta ei ollut tällaista asiatonta huutelua, toisaalta venäjänkieltä opiskeltiin vähän ja kiinnostusta siihen on enemmän kuin ennen, mikä on positiivinen asennemuutos. Tietenkin valinnaisuus poistaisi tästäkin asiasta ne terävimmät kärjet. On ollut surullista lukea niitä vihamielisiä, rasistisia, kovin kiihkoisia kirjoituksia täällä = sivistymätöntä. Minulle tulee aina tunne, että sellaisia kirjoittavat eivät ole koskaan edes opiskelleet järin paljon. Sori.

    • Aaterasismiton2

      Täytyy täydentää, että en ole persu. En voisi olla, koska en ole löytänyt mitään selkeää punaista lankaa koko politiikasta. Sori2

    • jkl47

      En sitten liittynyt. Puolueella ei ole oikeesti mitään aatetta. Soini sanoo aina arvostelun sattuessa kohille että katsokaa puolueen ohjelmasta. Ohjelma on joku paperi jota ei kukaan PS-edustaja koskaan missään noudata. Ja siihen pitäis olla tyytyväinen. Puolueen edustajat eduskunnassa ja kunnallisvaltuustoissa ovat niitä änkyröitä jotka ei koskaan pärjänneet muissa puolueissa. Kylähullujakin monet.

    • Muut_Wihaa_suomalaisia

      .

      Kaikki muut puolueet vihaa suomalaisia

      .

      • älävalehtele

        Kyllä suomalaisten vihaaminen kuuluu PS:n salattuun puolueohjelman liitteeseen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1869
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      905
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    10. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      794
    Aihe