Välillä tulee haikeus

Anonyymi-ap

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.

58

630

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jep. Huomasin sen jo heti alusta asti, kun hommailit muiden miesten kanssa, mutta ymmärtäväisenä miehenä ymmärsin jättää sinut rauhaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Valehtelet

• Anonyymi00006
        UUSI

Ketkähän järjen riemuvoitot äänestää keinottomina aloittajaäijän arvotonta näytelmää? Hmm

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ketkähän järjen riemuvoitot äänestää keinottomina aloittajaäijän arvotonta näytelmää? Hmm

Hän oikein ymmärsi jättää rauhaan- kiintoisasti muotoiltu heh

• Anonyymi00027
        UUSI

En tiedä kenelle olevinasi ton sanoit mutta jollain tavalla sopisi omaan juttuuni..
        Edelleenkään en hommaillut mitään yhtään kenenkään kanssa. Vai eikö nainen vai saa jutella edes muille miehille?

-joku muu

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eiköhän se ite peukuta omiansa.

-Joku muu

• Anonyymi00029
        UUSI

Moni mies luovuttaa liian helposti ja sitten selittää tilanteen itselleen noin, vaikka se ei ole totta, mutta ilmeisesti helpompaa.

• Anonyymi00037
        UUSI

Rehellisesti kaiken muun olen jo unohtanut mutta näiden muistojen takia en luota siihen naiseen irl 😮‍💨

Sivusta

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Moni mies luovuttaa liian helposti ja sitten selittää tilanteen itselleen noin, vaikka se ei ole totta, mutta ilmeisesti helpompaa.

Päinvastoin, liian moni mies sietää liian pitkään tökerösti käyttäytyvää naista.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Päinvastoin, liian moni mies sietää liian pitkään tökerösti käyttäytyvää naista.

Sitäkin varmasti sattuu ja toisinpäin, mutta jos alkaa olettaa, että kaikki ovat samanlaisia, silloin on itsellä peiliin katsomisen paikka.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Rehellisesti kaiken muun olen jo unohtanut mutta näiden muistojen takia en luota siihen naiseen irl 😮‍💨

Sivusta

Ja sinulla on faktaa pöydässä, että naisella on ollut seksiä tai jotain romanttista muiden miesten kanssa? Siis oikeasti, eikä mielikuvituksissasi. Ajattele sitä mahdollisuutta,ettei näin ole ollut ja syytät turhasta. Ja siksi teistä ei tule mitään. Kukaan nainen ei katso pitkään miestä, joka syyttää olemattomia. Se on erittäin sisältä syövää ja tuhoavaa suhteen kannalta. Aivan helvettiä.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ja sinulla on faktaa pöydässä, että naisella on ollut seksiä tai jotain romanttista muiden miesten kanssa? Siis oikeasti, eikä mielikuvituksissasi. Ajattele sitä mahdollisuutta,ettei näin ole ollut ja syytät turhasta. Ja siksi teistä ei tule mitään. Kukaan nainen ei katso pitkään miestä, joka syyttää olemattomia. Se on erittäin sisältä syövää ja tuhoavaa suhteen kannalta. Aivan helvettiä.

Tiiän kuule nämä tämmöset jutut 😁👌

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tiiän kuule nämä tämmöset jutut 😁👌

Jos olisit mun kaivattuni ja luulisit minusta tuollaisia, antaisin olla. Hän olisi silloin ihastunut luulemaansa "pahaan tyttöön" , ei muhun. Hän ei ymmärtäisi mun luonnetta ja näkisi mua oikeasti. Johtuisi hänen omasta luonteestaan. Tiedän, että hän kykenee pahoihin, kylmiin tekoihin.Siitä johtuu myös hänen oma mustasukkaisuutensa. Hän luulee, että muutkin kykenevät. Minulla ei ole ollut mitään uutta, edes lyhyttä suhdetta kenenkään uuden ihmisen kanssa sinä aikana kun hänet olen tuntenut (melkein 10 v.)

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos olisit mun kaivattuni ja luulisit minusta tuollaisia, antaisin olla. Hän olisi silloin ihastunut luulemaansa "pahaan tyttöön" , ei muhun. Hän ei ymmärtäisi mun luonnetta ja näkisi mua oikeasti. Johtuisi hänen omasta luonteestaan. Tiedän, että hän kykenee pahoihin, kylmiin tekoihin.Siitä johtuu myös hänen oma mustasukkaisuutensa. Hän luulee, että muutkin kykenevät. Minulla ei ole ollut mitään uutta, edes lyhyttä suhdetta kenenkään uuden ihmisen kanssa sinä aikana kun hänet olen tuntenut (melkein 10 v.)

Oletko varattu?

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Oletko varattu?

Olen. Se tietysti osaltaan selittää asiaa. Mutta uskon, että kaivatullani on ollut siihen vaikutusta.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Tykkäsin kiltistä tytöstä paaaaaaaljon enemmän ihan jos mitataan tunteiden voimakkuutta 😮‍💨

• Anonyymi00052
        UUSI

Mitä hommaili sitten? Itse kun ihastuin mieheen ja olin siitä iloinen niin se veti muita miehiä kimppuuni. Kenellekään muulle käynyt näin? En minä heitä halua.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mitä hommaili sitten? Itse kun ihastuin mieheen ja olin siitä iloinen niin se veti muita miehiä kimppuuni. Kenellekään muulle käynyt näin? En minä heitä halua.

Yleensä aloittajaäijä eli palstasetä viihdyttämässä rusinamisogyynejä shakaalit saapuu haaskalle näiden suhteiden jälkeen mikäli niikseen tulee. Anteeksi karkea kieli lukijat, on tarkoituskin herätellä tähän päivään rujolla tavalla. T

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mikähän siihen voisi olla syynä- mukavuudenhaluko? Tuskin ymmärrät mitä tarkoitan, mumisija

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eiköhän se ite peukuta omiansa.

-Joku muu

En olisi lainkaan niin varma ettei aloittajaäijän ketjuissa pyörisi epätoivoisia nk mielipidevaikuttaja äänestämässä nsista vastaan. Nämä kaikki kun ei mitään sateentekijöitä ole

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei mitään eikä ketään ole "tarkoitettu".

Se yhteinen elämä tehdään yhdessä tai jätetään tekemättä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Joku puhui kohtalosta

• Anonyymi00010
        UUSI

Yhteinen elämä? Olet puistattava. Sivusta

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joku puhui kohtalosta

Kohtalo on ihmisen keksimä käsite. Ihmisten toiminta tässä fyysisessä maailmassa on se, joka tapahtumien kulun ratkaisee.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Yhteinen elämä? Olet puistattava. Sivusta

En puhunut sinulle.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kohtalo on ihmisen keksimä käsite. Ihmisten toiminta tässä fyysisessä maailmassa on se, joka tapahtumien kulun ratkaisee.

Ja alentuva puheenparsi sen kun jatkuu, homie

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja alentuva puheenparsi sen kun jatkuu, homie

Jumaliin ja kohtaloon uskovat ovat alempia joten sen vuoksi alentuva puheenparsi näitä idiootteja kohtaan.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jumaliin ja kohtaloon uskovat ovat alempia joten sen vuoksi alentuva puheenparsi näitä idiootteja kohtaan.

Vaikutat henkilöltä jolla olisi paljon annettavaa toiselle aidossa päri_söhteessä

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jollakin, joka näkee toiset idiootteina, on minusta vielä paljon opittavaa.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jollakin, joka näkee toiset idiootteina, on minusta vielä paljon opittavaa.

Kaikkein typerin on se, joka ei tunnista idioottia itsessään ja muissa, uskoo satuolentoihin, ilmastouskoon ja muuhun hömppään.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kaikkein typerin on se, joka ei tunnista idioottia itsessään ja muissa, uskoo satuolentoihin, ilmastouskoon ja muuhun hömppään.

Älä tuomitse toisia tutustumatta. Hömppäkin voi tunnistaa idiootin itsessään ja olla hömppä silti, koska on onnellinen hömppänä.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No mites häiskä- ootko vapailla markkinoilla vielä vai löytänyt jo yhtä positiivista seuraa?

• Anonyymi00005
      UUSI

Jos on samat tunteet molemmilla niin silloin molemmat ratkaisevat asian lähestymällä. Tekosyitähän voi keksiä niin paljon kun jaksaa keksiä jotta ei tarvitse itse tehdä mitään. Silloin asia ei ole tärkeäkään jos ei tee mitään.

• Anonyymi00009
        UUSI

Meinaatko että manipulatiiviset palopuheesi aloittajaäijän teennäisen henkevään aloitukseen edistää asioiden toteutumista? Käyt aukomassa tuolle päätäsi ja olet tyytyväinen itseesi hetken. Tuo käytös ei ole normaalia

• Anonyymi00011
        UUSI

Terveisin nimimerkki "Maalaan vain mustalla ja valkoisella, muita värejä ei palettiini mahdu" 😒

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Terveisin nimimerkki "Maalaan vain mustalla ja valkoisella, muita värejä ei palettiini mahdu" 😒

No miten se sitten menee?
        sivusta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

sivusta

Ei yhtähän mitenkähän

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

sivusta

Joskus voi mennä vaikka niin, että kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä joutuu kasvamaan ensin ihmisinä tahoillaan, jotta voivat myöhemmin kohdata uudestaan. Tai sitten toinen on tehnyt jo paljon sitä työtä ja toinen on alkutekijöissään.
        Tai on jotain muita esteitä, jotka joskus poistuvat. Tai sitten eivät poistu. Elämä on usein yllättävän moniulotteista, eikä sitä oikein voi kuvata parilla lauseella, tuskin mitkään sanat riittävät kuvaamaan.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Joskus voi mennä vaikka niin, että kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä joutuu kasvamaan ensin ihmisinä tahoillaan, jotta voivat myöhemmin kohdata uudestaan. Tai sitten toinen on tehnyt jo paljon sitä työtä ja toinen on alkutekijöissään.
        Tai on jotain muita esteitä, jotka joskus poistuvat. Tai sitten eivät poistu. Elämä on usein yllättävän moniulotteista, eikä sitä oikein voi kuvata parilla lauseella, tuskin mitkään sanat riittävät kuvaamaan.

Okei annetaan sitten kasvurauha sellaisille.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hyvä vastaus, olen samaa mieltä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Vaikka eristäytyisin kotiin niin sekään ei estä muita olemasta kiinnostunut minusta. Se etten ole tiennyt kuka kohtelisi minua hyvin ja olisi luotettava on vaatinut juttelua ihmisten kanssa. Joitain treffejä ja muutaman kanssa muutakin. Olet tulkinnut asiat ihan toisella tavalla. Kun olen kysynyt sinulta sitoutumisestasi, en ole saanut sellaista vastausta jonka varaan kannattaisi elämän haaveita jättää. Teet tulkintoja ja oletuksia sen sijaan, että olisit aidosti halukas kuulemaan, kysymään ja ymmärtämään.
      ❤️🌞

• Anonyymi00022
      UUSI

Voiskohan auttaa että viestittelet suoraan kyseiselle henkilölle eikä tänne?

• Anonyymi00054
        UUSI

Voisikohan sinun omahyväiseen mussutukseen auttaa ettet kuvittelisi, että on sinun asiasi jankuttaa trollaavan äijän geneerisiin avauksiin itsestäänselvyyksiä?

• Anonyymi00023
      UUSI

Mä tyydyn kohtalooni. Jos muut on kerran parempia ja miellyttävämpää seuraa, olkoon niin. Ei makuasioista ja henkilökohtaisista mieltymyksistä pidä kiistellä. Ei sellaisessa kukaan voita mitään.

• Anonyymi00024
      UUSI

Kysyvälle vastaan. Kannattaa kysyä muualla kuin täällä. Viestillä vaikka.

• Anonyymi00026
        UUSI

Ihan tiedoksi sulle että ei toi ole mahdollista ihan jokaisen kohdalla.

-joku muu

• Anonyymi00025
      UUSI

Silloin jos molemmat pakenee ensimmäisrn vastoinkäymisen sattuessa, ei ollut tarkoitettu.

• Anonyymi00032
      UUSI

Pelko, usein vastaus siihen, miksi asiat menee pieleen, on pelko.

• Anonyymi00033
        UUSI

Menettämisen pelko. Ja sitten saa juuri sitä mitä tilasikin.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Menettämisen pelko. Ja sitten saa juuri sitä mitä tilasikin.

Juuri niin, tai suojelee muka toista itseltään ja siinä sama tulos. Surkuhupaisaa.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juuri niin, tai suojelee muka toista itseltään ja siinä sama tulos. Surkuhupaisaa.

Joo jep! 😅

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Joo jep! 😅

Että ansassa ollaan, naps! 😅 Itse rakennetussa..

• Anonyymi00038
      UUSI

Halusit vastauksia olematta valmis itse antamaan niitä?

• Anonyymi00041
      UUSI

minun pitää tuntea halua lähelle jos kosketuksesi ahdistaa niin arvata saattaa lopun

• Anonyymi00045
        UUSI

Oikein lähdin miettimään, että millä lailla itse haluaisin jonkun lähelleni? Padot murtui viimeksikin, kun kampaaja pesi hiuksia. Menen sekaisin kosketuksesta. Se tuntuu hyvältä, mutta on harvinaista. Halaan tietysti läheisten ihmisten kanssa joskus. Mutta en enempää.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Oikein lähdin miettimään, että millä lailla itse haluaisin jonkun lähelleni? Padot murtui viimeksikin, kun kampaaja pesi hiuksia. Menen sekaisin kosketuksesta. Se tuntuu hyvältä, mutta on harvinaista. Halaan tietysti läheisten ihmisten kanssa joskus. Mutta en enempää.

kampaajan kosketus tuntuu epämiellyttävältä

• Anonyymi00044
      UUSI

Minulla oli vajaa 40v sitten tilanne, että jouduin hylkäämään minulle tehdyn aika suoran aloitteen syystä jota en voinut silloin kertoa enkä ala tässäkään avaamaan. Näitä tarinoita kirjoitetaan muulla.

• Anonyymi00059
      UUSI

Toivo oli aina tosiasioiden edellä, silkka mahdollisuus peitti alleen todellisuuden ääriviivat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      88
      1348
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      59
      1081
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      65
      931
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      160
      812
    5. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      57
      623
    6. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      96
      582
    7. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      34
      556
    8. kaikkea sitä onkin tullut

valehdeltua 🤣🤣🤣🤣🤣 ja nainen uskoo kaiken 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      548
    9. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      75