Välillä tulee haikeus

Anonyymi-ap

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.

81

1087

Vastaukset 81

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep. Huomasin sen jo heti alusta asti, kun hommailit muiden miesten kanssa, mutta ymmärtäväisenä miehenä ymmärsin jättää sinut rauhaan.

• Anonyymi00002

Valehtelet

• Anonyymi00006

Ketkähän järjen riemuvoitot äänestää keinottomina aloittajaäijän arvotonta näytelmää? Hmm

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ketkähän järjen riemuvoitot äänestää keinottomina aloittajaäijän arvotonta näytelmää? Hmm

Hän oikein ymmärsi jättää rauhaan- kiintoisasti muotoiltu heh

• Anonyymi00027

En tiedä kenelle olevinasi ton sanoit mutta jollain tavalla sopisi omaan juttuuni..
        Edelleenkään en hommaillut mitään yhtään kenenkään kanssa. Vai eikö nainen vai saa jutella edes muille miehille?

-joku muu

• Anonyymi00028
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eiköhän se ite peukuta omiansa.

-Joku muu

• Anonyymi00029

Moni mies luovuttaa liian helposti ja sitten selittää tilanteen itselleen noin, vaikka se ei ole totta, mutta ilmeisesti helpompaa.

• Anonyymi00037

Rehellisesti kaiken muun olen jo unohtanut mutta näiden muistojen takia en luota siihen naiseen irl 😮‍💨

Sivusta

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Moni mies luovuttaa liian helposti ja sitten selittää tilanteen itselleen noin, vaikka se ei ole totta, mutta ilmeisesti helpompaa.

Päinvastoin, liian moni mies sietää liian pitkään tökerösti käyttäytyvää naista.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Päinvastoin, liian moni mies sietää liian pitkään tökerösti käyttäytyvää naista.

Sitäkin varmasti sattuu ja toisinpäin, mutta jos alkaa olettaa, että kaikki ovat samanlaisia, silloin on itsellä peiliin katsomisen paikka.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Rehellisesti kaiken muun olen jo unohtanut mutta näiden muistojen takia en luota siihen naiseen irl 😮‍💨

Sivusta

Ja sinulla on faktaa pöydässä, että naisella on ollut seksiä tai jotain romanttista muiden miesten kanssa? Siis oikeasti, eikä mielikuvituksissasi. Ajattele sitä mahdollisuutta,ettei näin ole ollut ja syytät turhasta. Ja siksi teistä ei tule mitään. Kukaan nainen ei katso pitkään miestä, joka syyttää olemattomia. Se on erittäin sisältä syövää ja tuhoavaa suhteen kannalta. Aivan helvettiä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ja sinulla on faktaa pöydässä, että naisella on ollut seksiä tai jotain romanttista muiden miesten kanssa? Siis oikeasti, eikä mielikuvituksissasi. Ajattele sitä mahdollisuutta,ettei näin ole ollut ja syytät turhasta. Ja siksi teistä ei tule mitään. Kukaan nainen ei katso pitkään miestä, joka syyttää olemattomia. Se on erittäin sisältä syövää ja tuhoavaa suhteen kannalta. Aivan helvettiä.

Tiiän kuule nämä tämmöset jutut 😁👌

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tiiän kuule nämä tämmöset jutut 😁👌

Jos olisit mun kaivattuni ja luulisit minusta tuollaisia, antaisin olla. Hän olisi silloin ihastunut luulemaansa "pahaan tyttöön" , ei muhun. Hän ei ymmärtäisi mun luonnetta ja näkisi mua oikeasti. Johtuisi hänen omasta luonteestaan. Tiedän, että hän kykenee pahoihin, kylmiin tekoihin.Siitä johtuu myös hänen oma mustasukkaisuutensa. Hän luulee, että muutkin kykenevät. Minulla ei ole ollut mitään uutta, edes lyhyttä suhdetta kenenkään uuden ihmisen kanssa sinä aikana kun hänet olen tuntenut (melkein 10 v.)

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos olisit mun kaivattuni ja luulisit minusta tuollaisia, antaisin olla. Hän olisi silloin ihastunut luulemaansa "pahaan tyttöön" , ei muhun. Hän ei ymmärtäisi mun luonnetta ja näkisi mua oikeasti. Johtuisi hänen omasta luonteestaan. Tiedän, että hän kykenee pahoihin, kylmiin tekoihin.Siitä johtuu myös hänen oma mustasukkaisuutensa. Hän luulee, että muutkin kykenevät. Minulla ei ole ollut mitään uutta, edes lyhyttä suhdetta kenenkään uuden ihmisen kanssa sinä aikana kun hänet olen tuntenut (melkein 10 v.)

Oletko varattu?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Oletko varattu?

Olen. Se tietysti osaltaan selittää asiaa. Mutta uskon, että kaivatullani on ollut siihen vaikutusta.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Tykkäsin kiltistä tytöstä paaaaaaaljon enemmän ihan jos mitataan tunteiden voimakkuutta 😮‍💨

• Anonyymi00052

Mitä hommaili sitten? Itse kun ihastuin mieheen ja olin siitä iloinen niin se veti muita miehiä kimppuuni. Kenellekään muulle käynyt näin? En minä heitä halua.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mitä hommaili sitten? Itse kun ihastuin mieheen ja olin siitä iloinen niin se veti muita miehiä kimppuuni. Kenellekään muulle käynyt näin? En minä heitä halua.

Yleensä aloittajaäijä eli palstasetä viihdyttämässä rusinamisogyynejä shakaalit saapuu haaskalle näiden suhteiden jälkeen mikäli niikseen tulee. Anteeksi karkea kieli lukijat, on tarkoituskin herätellä tähän päivään rujolla tavalla. T

• Anonyymi00057
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mikähän siihen voisi olla syynä- mukavuudenhaluko? Tuskin ymmärrät mitä tarkoitan, mumisija

• Anonyymi00058
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eiköhän se ite peukuta omiansa.

-Joku muu

En olisi lainkaan niin varma ettei aloittajaäijän ketjuissa pyörisi epätoivoisia nk mielipidevaikuttaja äänestämässä nsista vastaan. Nämä kaikki kun ei mitään sateentekijöitä ole

• Anonyymi00071
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tykkäsin kiltistä tytöstä paaaaaaaljon enemmän ihan jos mitataan tunteiden voimakkuutta 😮‍💨

No eikö se oleggi ollutkaan kiltti?

• Anonyymi00003

Ei mitään eikä ketään ole "tarkoitettu".

Se yhteinen elämä tehdään yhdessä tai jätetään tekemättä.

• Anonyymi00004

Joku puhui kohtalosta

• Anonyymi00010

Yhteinen elämä? Olet puistattava. Sivusta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joku puhui kohtalosta

Kohtalo on ihmisen keksimä käsite. Ihmisten toiminta tässä fyysisessä maailmassa on se, joka tapahtumien kulun ratkaisee.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Yhteinen elämä? Olet puistattava. Sivusta

En puhunut sinulle.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kohtalo on ihmisen keksimä käsite. Ihmisten toiminta tässä fyysisessä maailmassa on se, joka tapahtumien kulun ratkaisee.

Ja alentuva puheenparsi sen kun jatkuu, homie

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja alentuva puheenparsi sen kun jatkuu, homie

Jumaliin ja kohtaloon uskovat ovat alempia joten sen vuoksi alentuva puheenparsi näitä idiootteja kohtaan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jumaliin ja kohtaloon uskovat ovat alempia joten sen vuoksi alentuva puheenparsi näitä idiootteja kohtaan.

Vaikutat henkilöltä jolla olisi paljon annettavaa toiselle aidossa päri_söhteessä

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jollakin, joka näkee toiset idiootteina, on minusta vielä paljon opittavaa.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jollakin, joka näkee toiset idiootteina, on minusta vielä paljon opittavaa.

Kaikkein typerin on se, joka ei tunnista idioottia itsessään ja muissa, uskoo satuolentoihin, ilmastouskoon ja muuhun hömppään.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kaikkein typerin on se, joka ei tunnista idioottia itsessään ja muissa, uskoo satuolentoihin, ilmastouskoon ja muuhun hömppään.

Älä tuomitse toisia tutustumatta. Hömppäkin voi tunnistaa idiootin itsessään ja olla hömppä silti, koska on onnellinen hömppänä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No mites häiskä- ootko vapailla markkinoilla vielä vai löytänyt jo yhtä positiivista seuraa?

• Anonyymi00005

Jos on samat tunteet molemmilla niin silloin molemmat ratkaisevat asian lähestymällä. Tekosyitähän voi keksiä niin paljon kun jaksaa keksiä jotta ei tarvitse itse tehdä mitään. Silloin asia ei ole tärkeäkään jos ei tee mitään.

• Anonyymi00009

Meinaatko että manipulatiiviset palopuheesi aloittajaäijän teennäisen henkevään aloitukseen edistää asioiden toteutumista? Käyt aukomassa tuolle päätäsi ja olet tyytyväinen itseesi hetken. Tuo käytös ei ole normaalia

• Anonyymi00011

Terveisin nimimerkki "Maalaan vain mustalla ja valkoisella, muita värejä ei palettiini mahdu" 😒

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Terveisin nimimerkki "Maalaan vain mustalla ja valkoisella, muita värejä ei palettiini mahdu" 😒

No miten se sitten menee?
        sivusta

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

sivusta

Ei yhtähän mitenkähän

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

sivusta

Joskus voi mennä vaikka niin, että kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä joutuu kasvamaan ensin ihmisinä tahoillaan, jotta voivat myöhemmin kohdata uudestaan. Tai sitten toinen on tehnyt jo paljon sitä työtä ja toinen on alkutekijöissään.
        Tai on jotain muita esteitä, jotka joskus poistuvat. Tai sitten eivät poistu. Elämä on usein yllättävän moniulotteista, eikä sitä oikein voi kuvata parilla lauseella, tuskin mitkään sanat riittävät kuvaamaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Joskus voi mennä vaikka niin, että kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä joutuu kasvamaan ensin ihmisinä tahoillaan, jotta voivat myöhemmin kohdata uudestaan. Tai sitten toinen on tehnyt jo paljon sitä työtä ja toinen on alkutekijöissään.
        Tai on jotain muita esteitä, jotka joskus poistuvat. Tai sitten eivät poistu. Elämä on usein yllättävän moniulotteista, eikä sitä oikein voi kuvata parilla lauseella, tuskin mitkään sanat riittävät kuvaamaan.

Okei annetaan sitten kasvurauha sellaisille.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hyvä vastaus, olen samaa mieltä.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minuun tuo ei liity ollenkaan! Etsin vain ikäistäni miestä ystäväkseni ja se riittää minulle!

• Anonyymi00074
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ainakaan minun kohdalla ole noin! Todella typerää ajattelua, en itse koskaan palaa sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vahingoittaneet minua, vaikka stalkkaamalla! Sellainen ihminen onn hirviö!

• Anonyymi00081
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuulostaa taas silunpuolikas tai liekkihemmo jutuilta, joihin en itse usko. Kasvua totta kai, mutta mikä hlvetin erillisyys ja erillään kasvaminen? Ihmiset joko on tai ei ole toisillensa, eikä rakkautta voi tai pidä laittaa holdiin ja olettaa että kyllä se sitten myöhemmin on mahdollista kunhan ensin. Mikään tässä elämässä ei juuri ole tyhmempää kuin lykätä asioita, että myöhemmin sitten!

• Anonyymi00016

Vaikka eristäytyisin kotiin niin sekään ei estä muita olemasta kiinnostunut minusta. Se etten ole tiennyt kuka kohtelisi minua hyvin ja olisi luotettava on vaatinut juttelua ihmisten kanssa. Joitain treffejä ja muutaman kanssa muutakin. Olet tulkinnut asiat ihan toisella tavalla. Kun olen kysynyt sinulta sitoutumisestasi, en ole saanut sellaista vastausta jonka varaan kannattaisi elämän haaveita jättää. Teet tulkintoja ja oletuksia sen sijaan, että olisit aidosti halukas kuulemaan, kysymään ja ymmärtämään.
      ❤️🌞

• Anonyymi00070

Te olette näitä kiusaajia,kantsii kattella ihan todella omanlaisianne ,eikö totta??

• Anonyymi00076
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Te olette näitä kiusaajia,kantsii kattella ihan todella omanlaisianne ,eikö totta??

Olen täysin samaa mieltä! En tule koskaan olemaan missään tekemisissä yhdenkään kiusaajan kanssa!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Mitä kiusaajia ja keiden tai kenen kanssa?

• Anonyymi00022

Voiskohan auttaa että viestittelet suoraan kyseiselle henkilölle eikä tänne?

• Anonyymi00054

Voisikohan sinun omahyväiseen mussutukseen auttaa ettet kuvittelisi, että on sinun asiasi jankuttaa trollaavan äijän geneerisiin avauksiin itsestäänselvyyksiä?

• Anonyymi00023

Mä tyydyn kohtalooni. Jos muut on kerran parempia ja miellyttävämpää seuraa, olkoon niin. Ei makuasioista ja henkilökohtaisista mieltymyksistä pidä kiistellä. Ei sellaisessa kukaan voita mitään.

• Anonyymi00024

Kysyvälle vastaan. Kannattaa kysyä muualla kuin täällä. Viestillä vaikka.

• Anonyymi00026

Ihan tiedoksi sulle että ei toi ole mahdollista ihan jokaisen kohdalla.

-joku muu

• Anonyymi00077

Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa minua kauan stalkanneelle henkilölle!

• Anonyymi00025

Silloin jos molemmat pakenee ensimmäisrn vastoinkäymisen sattuessa, ei ollut tarkoitettu.

• Anonyymi00032

Pelko, usein vastaus siihen, miksi asiat menee pieleen, on pelko.

• Anonyymi00033

Menettämisen pelko. Ja sitten saa juuri sitä mitä tilasikin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Menettämisen pelko. Ja sitten saa juuri sitä mitä tilasikin.

Juuri niin, tai suojelee muka toista itseltään ja siinä sama tulos. Surkuhupaisaa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juuri niin, tai suojelee muka toista itseltään ja siinä sama tulos. Surkuhupaisaa.

Joo jep! 😅

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Joo jep! 😅

Että ansassa ollaan, naps! 😅 Itse rakennetussa..

• Anonyymi00079

Minä en ole koskaan edes halunnut olla missään tekemisissä minua kauan häirinneen henkilön kanssa! Hän on minun mielestä todella vastenmielinen ihminen!

• Anonyymi00038

Halusit vastauksia olematta valmis itse antamaan niitä?

• Anonyymi00041

minun pitää tuntea halua lähelle jos kosketuksesi ahdistaa niin arvata saattaa lopun

• Anonyymi00045

Oikein lähdin miettimään, että millä lailla itse haluaisin jonkun lähelleni? Padot murtui viimeksikin, kun kampaaja pesi hiuksia. Menen sekaisin kosketuksesta. Se tuntuu hyvältä, mutta on harvinaista. Halaan tietysti läheisten ihmisten kanssa joskus. Mutta en enempää.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Oikein lähdin miettimään, että millä lailla itse haluaisin jonkun lähelleni? Padot murtui viimeksikin, kun kampaaja pesi hiuksia. Menen sekaisin kosketuksesta. Se tuntuu hyvältä, mutta on harvinaista. Halaan tietysti läheisten ihmisten kanssa joskus. Mutta en enempää.

kampaajan kosketus tuntuu epämiellyttävältä

• Anonyymi00066
        Anonyymi00053 kirjoitti:

kampaajan kosketus tuntuu epämiellyttävältä

Omani on miellyttävä ihminen ja alan vankka ammattilainen. Voin olla oma itseni ja rento, vaikken kyllä tykkää kampaajalla käynnistä paljon sen enempää, kuin hammaslääkärikäynnistäkään.

• Anonyymi00044

Minulla oli vajaa 40v sitten tilanne, että jouduin hylkäämään minulle tehdyn aika suoran aloitteen syystä jota en voinut silloin kertoa enkä ala tässäkään avaamaan. Näitä tarinoita kirjoitetaan muulla.

• Anonyymi00059

Toivo oli aina tosiasioiden edellä, silkka mahdollisuus peitti alleen todellisuuden ääriviivat.

• Anonyymi00060

Minä en ole kokenut minkäänlaista haikeutta ketään kohtaan! Olen todella tyytyväinen jos stalkkeria ei enää näy missään!

• Anonyymi00062

Haikailu kuulostaakin joltain intialaiseltaopilta mistä ensin tulee mieleen lähinnä joku demokratia. Sieltähän se on koko karmaisuus.

• Anonyymi00084

Ei se ihan noin yksioikoista ole. Sn

• Anonyymi00063

Tämä on ollut terveellinen muistutus siitä kuinka vaikea onkaan saada itseään pois elämänradaltaan. Ja miten ilman draamaa, päätöstä, tragediaa, paatosta, kohtuullisen järkevänä ja hyvää tarkoittavana voi kulkea elämän läpi päästä päähän hyvin nälissään...

• Anonyymi00064

Kuka elää miten elää, mutta ketään ei saa stalkata! Se on paskamaisinta mitä minä olen joutunut kauan kokemaan!

• Anonyymi00065

Ihan turha niitä asioita enää jauhaa. Ne kaikki ovat menneisyyttä, eikä niihin ole koskaan mitään syytä palata! Hyi olkoon stalkkeri!

• Anonyymi00067

Pahoin pelkään ettet saa minusta irti tämän enempää. En saata tietää miten voisin olla käytettävissäsi, tanssia luitasi myöten... Jotenkin olisi pitänyt pystyä ilmaisemaan kuinka vahva ja sitkeä olit, kärsivällinen, pysyvä ja yhdistävä voima, ja kuinka pehmeys osoittautui pitkällä aikavälillä vahvemmaksi antaessaan myöten...parantumaton haava. Ja ajatellessani sinut uudelleen eläväksi on mieleesi kaadettu mitta kaipausta, toinen tyytymättömyyttä, kolmas väsymystä, ripaus katkeruutta ja pöyhkeyttä, siinä seisot etkä muuta voi. Sitä on kovempi kuin luulemmekaan. Niin ehjä, että lähes kaikki paranee.

• Anonyymi00085

Paremmin ei sitä kaikkea voisi kuvaillakaan kuin noin miten sen kuvailit.

• Anonyymi00068

Teidät e ja o on aika erottaa,molemmat omille saarille,te kiusaatte,teette pahaa,yritätte tunkea jopa naapureiden asioihin,jotka ei teille kuulu pätkän vertaa! Valehtelette aivan omasta sairaasta päästä keksittyjä asioita! Kyllä tämä alkaa riittää,onhan tässä mennyt kohta 20 vuotta,muuta diagnoosia teille ei voi antaa,ku olette mieleltään sairaita ja hoidon tarpeessa!Miksi se opeli piti siirtää sinne nurkan taa,että naapurit luulisi,ettette ole tuossa kyttäämässä,naispuolinen pelkää teitä ihan oikiasti!

• Anonyymi00080

Tuo viimeinen lause on niin totta kuin olla voi!

• Anonyymi00072

Et ole suostunut ymmärtämään sitä, etten ole koskaan tykännyt sinusta ja sinun stalkkaamisesta vielä vähemmän! Hae apua ja vähän äkkiä!

• Anonyymi00073

Kiva, kuka on sun mielikuvitusystävä?

• Anonyymi00075

Tilanteen totaalinollaus!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      272
      3844
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      211
      1798
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      145
      1532
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      125
      1235
    5. 76
      1038
    6. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      132
      1027
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      417
      914
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      757
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      9
      731
    10. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      45