Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla?
Miksi?
Tunteilla leikkiminen
113
901
Vastaukset 113
- Anonyymi00001
Ei helvetti minkälaista porukkaa täällä on, että tuollaista edes pitää kysyä...
- Anonyymi00002
Se haluaa saada tietää itsensä takia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se haluaa saada tietää itsensä takia.
Joo se on se joka itse pelaillut.
- Anonyymi00005
Kysyvä ei tieltä eksy, mutta anteeksi jos sulla meni vaippa vinoon.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo se on se joka itse pelaillut.
Mene nyt takasin hiekkalaatikolle.
- Anonyymi00007
Jos et ole sattunut lukemaan, niin valitettavasti tuollaista tapahtuu ja jotkut jopa tunnustavat sekä myöhemmin katuvat.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos et ole sattunut lukemaan, niin valitettavasti tuollaista tapahtuu ja jotkut jopa tunnustavat sekä myöhemmin katuvat.
Kannattaa viettää aikansa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ajattelevat ennen kuin toimivat. 👍
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kannattaa viettää aikansa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ajattelevat ennen kuin toimivat. 👍
En ole viettänyt aikaa sellaisten, enkä tällaisten kanssa 😉
- Anonyymi00003
Kosto
- Anonyymi00008
Kosto mistä asiasta?
- Anonyymi00045
Etköhän ole jo kostanut.
- Anonyymi00067
Onko oikein kostaa ihmiselle, jota on kiusattu ja nöyryytetty koko elämänsä ajan? Joka ei tietoisesti halua tehdä kenellekään pahaa? Minulle on näitä ihmisiä osunut kohdalle ja olen erakoitunut. Liian moni ihminen on halunnut tehdä minulle pahaa. Itse haluaisin vaan elellä rauhassa.
- Anonyymi00081
Anonyymi00067 kirjoitti:
Onko oikein kostaa ihmiselle, jota on kiusattu ja nöyryytetty koko elämänsä ajan? Joka ei tietoisesti halua tehdä kenellekään pahaa? Minulle on näitä ihmisiä osunut kohdalle ja olen erakoitunut. Liian moni ihminen on halunnut tehdä minulle pahaa. Itse haluaisin vaan elellä rauhassa.
Sama. Se johtuu varmaan siitä, että on sinut itsensä kanssa sitten kuitenkin. Siksi vetää heidänlaisiaan puoleensa, koska herättää heissä sen, että eivät pidä itsestään tai elämästään.
- Anonyymi00088
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sama. Se johtuu varmaan siitä, että on sinut itsensä kanssa sitten kuitenkin. Siksi vetää heidänlaisiaan puoleensa, koska herättää heissä sen, että eivät pidä itsestään tai elämästään.
Hyvin sanottu. Kateus on se mikä saa ihmisten ns.demonit pintaan. Sivusta
- Anonyymi00094
Kosto, mutta mistä syystä?
Kosto syyttömälle, jonkun toisen takia, vai?
- Anonyymi00010
En ole, enkä usko että kaivattukaan on. Tilanne on vaan haastava ja epämääräinen. Onneksi näyttää että valoa kohti mennään.
- Anonyymi00012
Hyvä 😊
- Anonyymi00013
En. Mutta toivon et jonkun vtun Jannen tunteilla leikitään.
- Anonyymi00028
Öö, ei olla tekemisissä. En ole sen jälkeen sanonut kuin hampaiden raosta puoliväkisin "moi", kun en kehdannut olla moikkaamatta takaisin, muiden takia.
- Anonyymi00063
Anonyymi00028 kirjoitti:
Öö, ei olla tekemisissä. En ole sen jälkeen sanonut kuin hampaiden raosta puoliväkisin "moi", kun en kehdannut olla moikkaamatta takaisin, muiden takia.
Joku nyt taas esiintyy toisina.
- Anonyymi00072
Eikun olin siis tuo 10.46.53. Kerran moikannut huhtikuun jälkeen tuolle Jannelle. Mutta tää tuskin oli mulle.
- Anonyymi00087
Tai Timon.
- Anonyymi00093
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tai Timon.
Ja Pumban.
- Anonyymi00099
Esität toista noilla jutuilla.
- Anonyymi00100
Puhut ja esität toista saatanan urpo.
- Anonyymi00101
Kateellisten panettelua.
- Anonyymi00106
Anonyymi00100 kirjoitti:
Puhut ja esität toista saatanan urpo.
Miten joku voi olla noin tyhmä. Heiti umpimähää tuon nimen.Kun väkisin väitettiin et tunnen hänet. En tunne teitä. Mut hauska seurata kuinka sekoatte. 😂 Itsepähän sotkette muiden viestejä täältä pesee.
- Anonyymi00019
En ole itse leikkinyt kenenkään tunteilla, mutta valitettavasti olen saanut siipeeni 😔. Minun sydämellä on leikitty ja se on särkynyt 💔
- Anonyymi00023
Tuo tapahtuu kaikille joskus.
- Anonyymi00040
Elämässä satuttaa itsensä tavalla tai toisella jokainen, enkä ikinä satuttaisi ketään tahallani. Rehellinen ihminen tulee paremmin toimeen myös itsensä kuin muiden kanssa, pidän itseäni 100% lojaalina "joukkueelleni". Eikä meillä monellakaan ole varaa leikkiä tai testata itseämme kiinnostusmielessä, pelata peliä jonka on jo hävinnyt ennen kuin pilli on soinutkaan. Leikkimielisyys on tärkeä ominaisuus silloin kun osaa varoa ettei vahingossakaan loukkaa ketään.
- Anonyymi00042
En ole tehnyt niin, vaikka ymmärrän, että se on siltä voinut tuntua. Jos hän on leikkinyt, ei se haittaa. Se ei tilannetta enää pahemmaksi muuta. Olisi oikeastaan parempi niin.
- Anonyymi00084
Ymmärrän. Pahin tilanne molemminpuolinen mutta mahdoton?
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ymmärrän. Pahin tilanne molemminpuolinen mutta mahdoton?
Niin. Parempi jos edes toinen meistä vain leikkii ja ottaa tämän kevyesti. Muuten on molemmilla turhan raskasta.
nainen
- Anonyymi00043
Jos hänellä olisi tunteita, niin olisin voinut leikkiäkin. Mutta kun ei ole mitään tunteita, niinmilläs leikit.
- Anonyymi00050
En ole.Ollaan oltu samassa työpaikassa samoissa tiloissa joten oli hyvä kertoa miksi olen niin kummallinen ettei tule vääriä käsityksiä.
- Anonyymi00052
Joku kirjoitti kostamisesta.Minä nyt en kuitenkaan koska jos en suostu vaihtamaan työpaikkaa missä olen minä hän ja hänen nainen.
- Anonyymi00053
Rehellinen ihminen nukkuu yönsä paremmin, rakkaus asiat ovat kaikille ihmisille tärkeimpiä, niissä ihminen loukkaa itsensä tai toisen ikävimmällä tavalla ja tuntee sen nahoissaan vuosia, siis ne ei ole todellakaan leikin asia. Jos pitää jostain ihmisestä, on syytä kertoa se asianomaiselle koska sen käsittely on helpompaa käy asialle kuinka tahansa, mutta kukaan ei loukkaannu.
- Anonyymi00062
Sydänsuruiset ihmiset ei nuku.
- Anonyymi00068
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sydänsuruiset ihmiset ei nuku.
Eri mieltä.
- Anonyymi00114
Ei tuo pidä paikkaansa enää vanhemmalle naiselle! Monet vanhemmat naiset ovat eronsa jälkeen päättäneet olla yksin, kun on jo kokemusta kauan kestäneestä parisuhteesta! Miehet ovat usein sellaisia passattavia ja sellaisen elämään en enää koskaan suostu!! Pelkkä ystävyyssuhde riittää minulle nyt ja aina!
- Anonyymi00059
Kaasussa. Ei siinä kaasussa. Ei tällä alustalla.
- Anonyymi00065
En ole. Ei ole energiaa eikä kiinnostusta sellaiseen. Joskus palstalla hölmöillyt, mutta en pelailumielessä, vaan enemmän pöljyyttäni. Pomppinut kuin pallo, joka ei tajua, miksi pomppii. On vain pompittava.
- Anonyymi00070
Sama juttu. Tulee hölmöilyä ja purettua energiaa ja sekalaisia tunteita tänne, mutta kaivatun sydämellä en halua leikkiä täälläkään.
Nainen
- Anonyymi00073
En.
- Anonyymi00074
En ole leikkinyt, mutta muuten hoidin tilanteen niin huonosti, että se varmaan vaikutti osin siltä, että olisin leikkinyt jonkun tunteilla. Tilanne oli minulle uusi ja yllättävä. En osannut toimia. Olisi vaan pitänyt rohkeasti nostaa kissa pöydälle sen uhallakin, että olin tulkinnut asioita väärin. Jos tästä jotain hyvää seurasi niin ainakin se, että jatkossa osaan toimia paremmin, jos samanlainen tilanne uusiutuu.
- Anonyymi00082
Näin kävi itsellenikin. Mennä ihastuin ja rakastuin(?) ja säikähdin sitä kai niin, että tilanne meni päälaelleen. Mutta juuri tuonhan siitä oppii. Tuskaa ja tulkintoja, aina pitäisi puhua suoraan, se on paras, eikä jahkailla. Kissa jäi pöydän alle kyyristelemään, on siellä kai vieläkin. n
- Anonyymi00076
En.
Tosin minua syytetään siitä. - Anonyymi00080
Julmin tapa kohdella ihmistä mitä tiedän on leikkiä tämän tunteilla toiset on ansainnu jopa sen ihan itse usein se mitä pojat tekevät pillua saadakseen pitää kuulemma olla jo pirun hyvää tuuria että edes yhdeltä sadasta naisesta saa tuikituntematon edes pusua
- Anonyymi00083
En tietenkään. En ole välttämättä kovin kiinnostunut ihmisistä ja jos ihastun, niin se on itsellekin järkytys ja yllätys, enkä osaa toimia normaalisti ja en tiedä, miten kuuluu toimia, joten en tiedä, onko käytös ollut oikein tai hyvää, mutta että tahallisesti säätäisin jotain tunnepeliä, niin en. Mielestäni.
- Anonyymi00086
Ei uskoisi tästäkään aloituksesta päätellen aikuisten(?) kirjoittavan täällä.
- Anonyymi00089
No sinähän se vaikutat kin oikein aikuiselta. Ettei nyt vaan iltasatuaika ole jo mennyt ohi.
- Anonyymi00090
Leikkinyt, mutta en paljon, vain vähän härnännyt.
- Anonyymi00091
Mitä härnääminen on pitänyt sisällään?
- Anonyymi00111
Anonyymi00091 kirjoitti:
Mitä härnääminen on pitänyt sisällään?
Ei mitään erityistä, pitkiä katseita ja pieniä letkautuksia.
- Anonyymi00092
En ole vaikka hän on saattanut saada mainitun kaltaisia käsityksiä.
- Anonyymi00095
Miten niin pääsee käymään vahingossa?
- Anonyymi00096
En koskaan - edes vahingossa - en edes yhden drinksun tähden. Sille on oma sanansa ja se en ole minä.
- Anonyymi00097
En ole. Se olisi ilkeää.
- Anonyymi00098
Deittisivustojen lukuisat varatut vapaata teeskentelevät miehet. Olen törmännyt useaan. Törkeää sumutusta. Ovat itsekkäitä k*sipäitä.
- Anonyymi00115
Aivan varmasti moni mies toimii noin ja he todella ovat mielestäni vain itsekkäitä kusipäitä!
- Anonyymi00104
Omaa hymyn jonka helposti hyväksyy viimeisenä näkynään, mutta kieltämättä siinä on tietty etäisyys, se on hallinnassa, voi nähdä hänen päänsä työskentelevän sen takana. Punovan ehkä sitten jopa juoniaki saattamisekseni epäedullinen valoon. Ehkä olen liikaa.
- Anonyymi00105
Saa pohtimaan tarkoituksella tai tarkoittamattaan niin inhimillisten toiveiden turhuutta kuin inhimillisen toivon epätoivoa, myös ajan hammasta, hyvän haavoittuvuutta ja pahan näkymätöntä kaikkiallista läsnäoloa, kaiken haurautta ja intohimoa...anteliaisuutensa lähentelee orjantappurakruunuun päähän sullomista
- Anonyymi00107
En ole itse inhoan ajatustakinkuka voöoyvä sö
- Anonyymi00109
(= pikkuflickan) kanssa..." mutta minun kanssani voi
- Anonyymi00110
En oo. Hänestä en tiedä. Luulin, että hän olisi sellaisen yläpuolella, mutta taisin olla turhan sinisilmäinen. Ei kai siinä mitään. Opin läksyni.
n - Anonyymi00112
Minulla ei ole ollut kaivattua reilusti yli kymmeneen vuoteen! Ja minulla ei ole siksi ollut mitään tarvetta tutustua enää keneenkään koskaan suhteeseen liittyen! Siksi väistelin aina häirikköä, jotta hän jättäisi minut rauhaan!
- Anonyymi00113
Huijareita kaikki.
- Anonyymi00116
Olen tietysti jos mulle tehdään samaa.
- Anonyymi00117
heittelen mielummin kiviä jokeen
- Anonyymi00118
Voin olla ystävällinen niille, jotka vaikuttavat olevan jotenkin ihastuneita. En halua tylyttää ketään. Tiedän miltä tuntuu olla ihastunut yksipuolisesti. Silti se ei tarkoita, että olisin ihastunut niihin nuorempiin tai vanhempiin miehiin, jotka tykkäilevät somessa, hakeutuvat lähistölle IRL tms.
Sinä olet sydämessä, mutta sua en saa.
n>m
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2262393
- 1011681
- 1141103
- 1111015
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71912- 55788
- 65737
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42712- 31709
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78644