Eli olen Yläasteelle siirtyvä poika ja minua ovat nämä 7 luokan matematiikan laskut pelotelleet. Oikeesti mie pelkään, että mä en ymmärrä niitä. Onko Yläasteen matematiikka helppoa? Ku itse en ole ihan paras matematiikassa miulla se on 7 1/2 - 8 Ja myös kertokaa minkänlaisia aineita teillä on ollu ja sanokaa oliko se helppoa?
Yläasteen tunnit
2
62
Vastaukset
mulla on jo vähän aikaa siitä kun olin ylä asteella, mutta jos sulla on ongelmia tai tulee niitä matikassa yläasteella nii on olemassa pienryhmiä, tukiopetusta tai sitte voit mennä tekemään mukautettua matikkaa.
jos sulla on seiska puolta ja kasia tullu arvosteluissa nii en usko että sulla tulee sen matikan kanssa ongelmia myöskään yläasteella :)- Eiseniivaikeetaoo
Ei mulla ainakaa mitää ongelmii tullu vaik matikas en niin hyvä ookkaa..Ei ne laskut sen kummallisempia oo kun ala-asteellakaan..Toki etenemistä tahti on vähän nopeampi mutta itse olen ainakin saanut tarvittaessa tukiopetusta:)Ja meidän luokallakin yks tyttö joka ei ymmärrä matikkaa ollenkaan ja on aina ihan kujalla mutta opettaja selitti sille asiaa niin kauan ns "kädestä pitäen" kunnes tyttö ymmärsi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1233007Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki52965Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242714Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452588Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv822464PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462412Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102284Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801932Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971786- 1341695