Olen harrastanut äijäjoogaa muutaman vuoden. Ongelmani ovat ilmavaivat, eli asentoja hakiessa saattaa pieru pamahtaa ilmoille ja sekös on noloa, kun paikalla on tietenkin koko ryhmä kuuntelemassa, että tuo se on saatana paskaperse!
Mites olette tämän ogleman ratkaiseet? Auttaako meditaatio enne sessiota? Olen koettanut vähentää syömistäkin ennen joogatuntia, en syö enää kuin pottuja ja kastiketta ja vähän ruisleipää.
Jooga ja ilmavaivat?
10
1355
Vastaukset
- kjjhhhh
Päästä vaan rohkeasti miehekäs pieru ja sitten röhönauru perään ja kerro että oli taas hernerokkapäivä.
- Yogia
Ongelma ratkeaa kun laitat tapin perseesees, mielellään pysyvästi. Sopii muillekin provoilijoille.
- Tässä-tietoa
Suhahdukset ja haju johtuu siitä että alin chakra puhdistuu tällaisten henkisten harjoitteiden aikana.
Mikäli haju ja pörähdykset ovat voimakkaita on alin chakra ollut hyvin likainen.
Jos turahtaa mämmit ihan housuun asti ei ole syytä huolestua sillä entiset elämät vaan tulivat ulos. - Aumvaanteillekkin
Ei Saatana mitä juttuja!!!
- kukuukyuky
Lootus-asennossa pieru saattaa johtaa joogalentoon, mikä vie taatusti nirvanaan.
- pörrrrr
Olen kuullut kerrottavan että tällainen lootusasennosta lähtenyt joogalentäjä olisi pöristellyt tiehensä eikä sitä löytynyt enää ollenkaan, ei jäänyt jälkeen muuta kuin kemikaalivana.
- Nir-vana
Tv:ssä sanottiin että kun on täysin läsnä niin pääsee nirvanaan.
- tuoksuu
Kurt Copain on housussas!!!
- lhhhjlhjl
Ainoa tavoitteeni elämässä on piereksiä Porilaisten marssi. Onkohan joogasta apua?
- Anonyymi
Torvet soi ja joogatunnilla moni pyörtyy kun paska haisee vahvasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305860Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171321Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511313Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231174PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1551098Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43989- 126974
- 37854
- 142793