Palstan fiksuimmat

räävälle

naiset ja miehet. Onko heitä vai onko kaikki ilkeilijöitä. Uskallatko vain haukkua etkä kehua.

47

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiketäänmuita

Hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz

• munmielipide

Hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz hunksz

• henrjii

• huhhunksi

• naurun.paikka

Siinä H kerjää huomiota ja hyväksyntää ihan sairaasti. Kehukaa nyt sitä niin rauhoittuu.

• kylmätotuus

Uskallan kehua itseäni. Minä olen ehdottomasti kaikista fiksuin tälläkin palstalla, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Hyvä minä!

• eppu2

´´Kukas sen kissanhännän nostaa, jollei kissa itse.´´
        Hyvä Sinä.

• jäät.toiseksi

Vain huomiseen, silloin hunksz kertoo olevansa palstan viisain.Niin hän tekee joka päivä.

• sTart-Zaani

Minäkin olet parasta ennen viimeistä päivämäärää, eräpäivä joskus.
        Kukas se Leijonan hännän nostaa, ellei mies itse.

• 1eero

Minä olen tarpeeksi fiksu itselleni siis tulen toimeen itseni kans, muitten viksuutta on turha miettiä sen huomaa kenestä pitää.

• Korppis1

Miten voit kysyä puskasta kuka on fiksuin tai kuka on riidankylväjä. Puskat ovat puskia vaikka rypsiöljyssä keitettäisiin tuntitolokulla yrttivoin kera, itsetunnottomia, vittuilijoita, rumia, pelkäävät varjoaan ja ja ja... lisää negatiivisiä adjektiivejä, hippasta heikkaa porukkaa. Eli puskasta tehdyt tämänkaltaiset aloitukset eivät osoita aloittajan olevan fiksu tai edes filmaattinen. TYHMÄ syönjuuriaan myöten.

• fiksuoon

Ahistaako ?

• Korppis1
        fiksuoon kirjoitti:

Ahistaako ?

Ei ahista huvittaa, puska kysyy, kuka pusta voisi olla se fiksu tai vähemmän fiksu, kerro se minulle niin olen hiljaa?

• peili.käteen
        Korppis1 kirjoitti:

Ei ahista huvittaa, puska kysyy, kuka pusta voisi olla se fiksu tai vähemmän fiksu, kerro se minulle niin olen hiljaa?

Etpä se sinäkään rekisteröidyllä kirjoita näköjään. Puska se oot sinäkii. Räksyn, räksyn...

• turhaahöpinää

Mitä sitten? Ei täällä kenenkään äo:ta tarvitse tietää, kirjoituksista näkee mitä kukin on.

• En-tiedä-kuka-olen

Niin-kö olisi?
        Kuka minä olen?
        Pappikaan ei muista, kasteesta niin kauan.
        Lie vainaakin.

• osaatkoymmärrätkö
        En-tiedä-kuka-olen kirjoitti:

Niin-kö olisi?
        Kuka minä olen?
        Pappikaan ei muista, kasteesta niin kauan.
        Lie vainaakin.

Mitä kukin on, ei kuka kukin on.
        Sun äo on alle pääsi ympäryksen.
        Heti huomaa mitä sä olet.

• Essolaiset ovat höveleitä

Me essolaiset emme koskaan haasta riitaa kenenkään kanssa, vaan hyvin hövelisti me opastamme ja neuvomme niitä, jotka eivät kaikkia asioita ymmärrä yhtä hyvin kuin me. Varsinkin simpsakoille neitosille me esitämme asiamme aina hyvin kohteliaasti ja kauniisti, sillä silloin voimme päästä saatollekin.

• Korppis1

Ei ja oi, keksi joku uusi juttu, ei jaksa lukea toistoa, hövelit, simpsakat, essolaiset, kalu kallet, einarit ja muut saatolle pyrkijät. Onko mielikuvituksesi jumittunut ...rajoittunut ei jaksa,,,

• Korppis1 kirjoitti:

Ei ja oi, keksi joku uusi juttu, ei jaksa lukea toistoa, hövelit, simpsakat, essolaiset, kalu kallet, einarit ja muut saatolle pyrkijät. Onko mielikuvituksesi jumittunut ...rajoittunut ei jaksa,,,

Essolaisilla pelaa mielikuvitus

Emme me essolaiset ole mitenkään rajoittuneita persoonia, eikä mielikuvituksessamme ole vielä pienintäkään vikaa. Vaikka tarinamme saattavatkin vaikuttaa joskus uusinnoilta, niin useimmissa tapauksissa mukana on myös uusia elementtejä. Otamme päivittäin pohdittavaksi erilaisia aiheita tavallisesta arkielämästä, joten sekin kielii meidän essolaisten pysyvästä henkisestä vireydestä.

Olemme pitkään seurailleet tämänkin palstan kirjoituksia, joten olemme alkaneet tunnistaa jokaisen kirjoittajan tyylin. Hyvin monet kirjoittajat toistavat kaikissa jutuissaan itseään, joten se ei ole pelkästään meidän essolaisten tavaramerkki. Essolaisten jutuissa juoni on monesti hyvinkin perinteinen, mutta varsinaiset käsiteltävät asiat ovan useimmiten uusia ja tuoreita.

• Suuri valio-kunta on kutsuttu koolle mumisemaan hyväksyvästi.
      Soini on jo päätöksen Kreikasta tehnyt.
      Lisää velkaa tullaan myöntämään.
      Luultavasti on Suomellekin annettu lupa velkaantua lisää.
      Kyllä nyt pitäisi saada nopeasti uudet vaalit ja meidän Ruotsia, sekä virheetöntä Suomea osaavien puolue enemmistöksi :)
      Kuka meistä olisi tarpeeksi älykäs Hallituksen johtoon?

H.

• tukevasti-fiksu-

vastaus alotukseen :

minkälainen on fiksuin palstalainen,
      se on
      aito, rehellinen, asia ilmaistaan niinkuin se on,
      rehellisyys ja totuus tuo turvaa,
      siihen voi rakentaa jämäkän tulevaisuuden,
      menneisyyskää ei heilauta kun tuntee totuuden,
      siinä ei kenkä lipsu eikä talo kaadu,
      totuus on lääke joka parantaa " jopa kuoleman taudista kuvaanollisesti ",

• Pamiriippuvuus

Ja onko nyt kysymys absoluuttisesta totuudesta vai jonkun pamipäissään laatimasta omasta "totuudesta"?
        On ihmisiä jotka eivät kestä totuutta itsestään ja omista tekemisistään vaan ovat laatineet itselleen "totuuden" jota julistavat kaikille, ja johon itsekin lopulta uskovat. Ovat siis aivopesseet itsensä uskomaan. Ja vahvistuksena tietenkin aina rauhoittavat lääkkeet.
        Esittävät raivoraitista ja eivät ole "koskaan" juoneet, vaikka ovat olleet alkoriippuvaisia ja ovat vaihtaneet sen pamiriippuvuuteen.

• silimuori
        Pamiriippuvuus kirjoitti:

Ja onko nyt kysymys absoluuttisesta totuudesta vai jonkun pamipäissään laatimasta omasta "totuudesta"?
        On ihmisiä jotka eivät kestä totuutta itsestään ja omista tekemisistään vaan ovat laatineet itselleen "totuuden" jota julistavat kaikille, ja johon itsekin lopulta uskovat. Ovat siis aivopesseet itsensä uskomaan. Ja vahvistuksena tietenkin aina rauhoittavat lääkkeet.
        Esittävät raivoraitista ja eivät ole "koskaan" juoneet, vaikka ovat olleet alkoriippuvaisia ja ovat vaihtaneet sen pamiriippuvuuteen.

Pameista en niin tiedä mutta kuka osaa sanoa toisesta "totuuden" ja millainen totuudenpohja tällä totuudentorvella on lausua totuuksia toisista?

• siilimuori

Mistä voit anonyymipalstalla tieää kuka on "rehellinen" ja mitä rehellisyys anonyymipalstalla mielestäsi tarkoittaa?

• luutturätti
        siilimuori kirjoitti:

Mistä voit anonyymipalstalla tieää kuka on "rehellinen" ja mitä rehellisyys anonyymipalstalla mielestäsi tarkoittaa?

Ei mistään ellei tunne kirjoittajaa henkilökohtaisesti. Joillakin saattaa olla rooli jota täällä vetää. Joku ansiokkaastikin ja joku siihen uskoo.

• siilimuori
        luutturätti kirjoitti:

Ei mistään ellei tunne kirjoittajaa henkilökohtaisesti. Joillakin saattaa olla rooli jota täällä vetää. Joku ansiokkaastikin ja joku siihen uskoo.

Sitähän minnäi.

• Heikunkeikku

Onko tämä joku kilpailupalsta häh?
      Kuka on pareet ja kuka huonoot ja kuka viisain ja kellä on korkein Ääoo.
      Minä tykkään kaikista kilpailuista. Peleistä ja sen semmosista.
      Heti jos kilpailusta on kyse, niin mun päälleni laskeutuu semmonen kilpahenkiviitta. Hampaat irvessä vedän itsestäni viimeisetkin energiarippeet, jos kyse on energiaa vievistä lajeista (kuten esim. sulkapallomatsi).
      Jos kyse on aivotoiminnan pinnistämisestä, niin eikö mitä, pinnistän kertakaikkiaan niin kauan, että puhkitila tulee. Pää puhki mietin ihan satasella.

Mutta tällainen kilpailu, josta aloituksessa kirjoitetaan, niin semmonen on ei-kivaa.
      En siis pistele paremmuusjärjestykseen ketään.
      Siihen aloituksen kysymykseen voin vastata, että "Uskallatko vain haukkua etkä kehua." Tuohon sanon, että tapanani ei ole haukkua. Ja kehun mielelläni sellaisia asioita, jotka ovat kehuttavan arvoisia mielestäni.

• "Heikunkeikku"

Eikö hän ansaitse kehuja joka tykkää pienoista?
        Näpelöivistä pikku sormista ja pikku varpaitten polkemisesta?

H.

• mieletöntä
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Eikö hän ansaitse kehuja joka tykkää pienoista?
        Näpelöivistä pikku sormista ja pikku varpaitten polkemisesta?

H.

Sinä kehujen kerjääjä, eikö sulle mikään riitä ;))))

• mieletöntä kirjoitti:

Sinä kehujen kerjääjä, eikö sulle mikään riitä ;))))

"mieletöntä"

No kun heikku on niin houkutteleva.
        Ajattelen että piano olisi hänen herkkä kohtansa.
        Herkempi kuin yksikään perä-moottori.

H.

• houkutuslintu
        hunksz kirjoitti:

"mieletöntä"

No kun heikku on niin houkutteleva.
        Ajattelen että piano olisi hänen herkkä kohtansa.
        Herkempi kuin yksikään perä-moottori.

H.

Kukahan sun mielestä EI olisi houkutteleva ;)))

• moksis.molskija

Ei täällä kukaan samalla nimimerkillä kirjoita kuin yhdessä ketjussa. Välttää leimautumisen.

Oma fiksuus kannattaa salata. Olla vain maltillisesti ja sivuuttaa haukkumiset ja henkilökohtaisuudet.

Tännä on kertynyt turhan paljon likakaivoporukkaa. Oikeassa elämäsäs näin ei ole, vaan oikeassa elämäsäs iso osa ihmisisätä on arkifiksuja. Ehkä he lakkaavat olemasta sitä, kun tulevat anonyymipalstalle. Tai osa heistä. uskon edelleen, että iso osa ihmisistä on fiksuja.

Ei-fiksuus johtuu vain oman elämän rajallisuudesta ja suppeista kuvioista. On synnytty tavalliseen perheeseen, jossa on vanhemmat ja sisaruksia, asuttu vain muutamalla paikkaunnalla, työskennelty vain muutamalla alalla, tunnettu vain rajallinen määrä ihmisiä, ei köyhyyttä, sairauksia, väkivaltaa jne omassa elämässä. Helposti sitten tulee tuominneeksi ne, jotka eivät anna periksi, vaan taistelevat rajoitteidensa kanssa ja ovat epätäydellisiä.

• Heikunkeikku

Kuule hei "moksis.molskija", saankos nyt sanoa jotakin?
        Kyllä sanon.
        Älä ihan kamalasti yleistä.
        Katsos kun MINÄ EN (tahallinen forteisuus) kirjoita millään muulla nimimerkillä, kuin tällä millä parasta-aikaa naputtelen.
        Asia vain on niin, että en kirjoita ja sillä siisti.

• Fiksu_fiksumpi_fiksuin

Uskallan väittää, että keskimäärin fiksuutta on enemmän oikeassa elämässä kuin nettipalstoilla, jälkimmäiseen kun tuppautuvat pesimään ne, jotka siitä ensimmäisestä ovat jossain määrin - jotkut paljonkin - vieraantuneet, minkä taas henkilökohtaisin empiirisin perustein väitän sen tyhmistyttävän. Maailma suppenee ja erityisesti myös aloituksessa mainittu ilkeys silloin lisääntyy. Mutta fiksuimmuusjärjestykseen on paha ihmisiä laittaa, fiksuutta on niin monenlaista.

• ent.siivoojaparka

Kaikki ovat fiksuja niin pitkälle, kun ovat samaa mieltä minun kanssani.

• kesivä

Minusta ei ole fiksua arvioida toisia nimimerkkejä. Ei ainakaan niin, että toisi oman mielipiteensä julki ja toisten nähtäväksi.

• de-meter

Täällä taitaa olla vähän niin päin, että haukkuminen koetaan fiksuutena, "rehellisyytenä", kehumista pidetään epäilyttävänä, "nuolemisena".

Muistan kyllä, että "kauan sitten" jossakin ketjussa alettiin spontaanisti nimetä palstan fiksuimpia/pidetyimpiä kirjoittajia. Listan kärkeen sijoittuivat ahkerat ja sovinnolliset kirjoittajat ja heistä kai tykätään vieläkin. Itse arvostan kyllä myös niitä, jotka jakavat mielipiteitä, jotka herättävät ihastusta ja vihastusta. Heillä on usein myös taito herättää keskustelua, pitää dynamiikkaa yllä.

• outo.mielipide

Arvostat heitä jotka riidanhaluisuudellaan ja vittuiluillaan saavat pitkän ketjun aikaan? Ansiokas keskustelu on jotain muuta.

• de-meter
        outo.mielipide kirjoitti:

Arvostat heitä jotka riidanhaluisuudellaan ja vittuiluillaan saavat pitkän ketjun aikaan? Ansiokas keskustelu on jotain muuta.

No jos riidanhaastamista on, siihenhän voi vastata tai jättää vastaamatta. Yleensä siihen vastataan, joten pata kattilaa soimaa...

• "de-meter"

Ei kannata soitella, jos ei tunnista kieliäkään.
        Sanoo Siirakki.
        Vaan ei sano sinulle.

Minä ihan herkistyin sanoistasi.
        Ihan kuin ne olisivat antaneet minulle lento-suukon mennessään hipaisten ohi :)
        Ihan kuin "kauan sitten".

Olet sinä vaan niin ihastusta herättävä.
        Minä vain v-alkuinen fiksu, ihailijasi ikuinen.

"Suodessasi puutarhasi satoa toiselle, taita se varoen, älä raastaen irroita"

H.

• hunksz kirjoitti:

"de-meter"

Sanoo Siirakki.
        Vaan ei sano sinulle.

H.

...älä raastaen irti revi.

Anteeksi raakuuden puute riimissäni.

H.

• de-meter kirjoitti:

No jos riidanhaastamista on, siihenhän voi vastata tai jättää vastaamatta. Yleensä siihen vastataan, joten pata kattilaa soimaa...

Niin, siihenhän voi vastata tai jättää vastaamatta, mutta joillekin kun ei kumpikaan kelpaa. Ja kun vastaa, silloinkin vastaa väärin.

• de-meter
        Paapurix kirjoitti:

Niin, siihenhän voi vastata tai jättää vastaamatta, mutta joillekin kun ei kumpikaan kelpaa. Ja kun vastaa, silloinkin vastaa väärin.

Aivan, Paapurix. Tätäkin on nähty..))

• de-meter
        hunksz kirjoitti:

"de-meter"

Sanoo Siirakki.
        Vaan ei sano sinulle.

H.

Oho. Hunksi näkyy tosiaan herkistyneen..)) Mutta kun itseesi sovitit, teit ihan oikein. Yritin harrastaa piilokehuilua, mutta en näköjään onnistunut...

• määoonparas
        de-meter kirjoitti:

Oho. Hunksi näkyy tosiaan herkistyneen..)) Mutta kun itseesi sovitit, teit ihan oikein. Yritin harrastaa piilokehuilua, mutta en näköjään onnistunut...

Hunksi imasee kaikki kehut itteesä ;))

• de-meter
        määoonparas kirjoitti:

Hunksi imasee kaikki kehut itteesä ;))

Tapansa on tultu tuntemaan, mutta mitä välii...))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe