maskuliiniset naiset?

myy-78

Moi,

Kysyisin teiltä arvon naisilta vähän noista kiinnostuksen kohteista. Olen itse nimittäin aika androgyyni, suhteellisen maskuliininen nainen... ja kaikki suhteeni ovat aina olleet hyvin ns. feminiinisten naisten kanssa. Kun mä kuitenkin vähän mietiskelen omia halujani, niin kyllä se maskuliinisuus kiehtoo mua naisessa...

Ongelmana on vaan kun nyt itse näytän tietynlaiselta ja kehon kielikin kai on sellainen että minusta yleensä kiinnostuu vaan tosi "femmet". Kertokaa vähän mielipiteitänne... Ehkäpä on olemassa joku joka ajattelee samoin kuin minä..?

PS: En tarkoita loukata ketään näillä "luokitteluilla"! Niitä oli nyt vaan vähän pakko käyttää tullakseen ymmärretyksi tässä yhteydessä...

20

4201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hapsu

ei suinkaan tarvitse pyytää anteeks, kuin ei täällä käsittääkseni muitakaan mielipiteitään ;D

Asiaan! Itse olen enemmän naisellinen, rento sellainen. Ihailen naisellisia naisia, joissa on sopivasti poikuutta tallella ;) Liian femme, naisellisuuden perikuva on minulle henk.kohtaisesti kauhistus. Liiallinen meikki, tulipunaiset liian pitkät kynnet - hyi hitto, anteeksi...

"Maskuliininen" harrastus sopii naiselle ja kertoo siitä, että kunnostaan pitää huolta. Siis esim: pitkähiuksinen söpön hauiksen omaava nainen on jees. Tosin pitää muistaa myös se, että itsekin huolehtii itsestään samassa määrin. Muuten kandee olla ihan hiljakseen.

Yleisesti ottaen: huoliteltu ulkonäkö, treenattu kroppa, terveet elämäntavat ja asiallinen järjenjuoksu. Siinä tärkeimmät.

• aabeecee

Ihan just samoilla linjoilla kuin Hapsu.
        Rento, naiselllinen nainen. Ja naisellisuudella en tarkoita turhamaista sievistelyä jonka taakse piiloudutaan ja kauhistellaan kaikkea maailman menoa.

"Maskuliiniset" harrastukset naisella puolestaan kertovat minulle siitä ettei ihminen lukeudu luokittelijoihin, vaan valitsee harrastuksensa sen perusteella, minkä omakseen tuntee. Ja se ominaisuus on aina ihmisessä plussaa.

• Zor-ro

Luokittelu onkin vaikeaa vaikka sitä haluaisikin tehdä, koska ihmiset näkevät samankin asian niin eri tavoin.

Itse en koe olevani ollenkaan maskuliininen, parempi sana (vaikkakin on jonkinasteinen synonyymi edelliselle) on poikamainen. Ennen kaikkea olen tyyliltäni rento ja maanläheinen.

Kiinnostun samantyyppisistä naisista, en ollenkaan tunne oloani kotoisaksi kovin feminiinisten naisten kanssa, ulkoisina merkkeinä usein juuri (runsas) ehostus, korkokengät jne. jne. Tosin toinen ääripääkään, siilipää lesbo jota ei välttämättä juurikaan erota miehestä ulkoisesti ei sytytä.

Mutta sehän se mukavaa onkin, että meille jokaiselle löytyy se miellyttävä ja sopiva kumppani, ainakin usein.... siilipää löytää kumppaninsa samoin kuin barbinainenkin... ja ehkä minäkin vielä, uudelleen, löydän rakkauden.

• zzahra

"en ollenkaan tunne oloani kotoisaksi kovin feminiinisten naisten kanssa, ulkoisina merkkeinä usein juuri (runsas) ehostus, korkokengät jne. jne. Tosin toinen ääripääkään, siilipää lesbo jota ei välttämättä juurikaan erota miehestä ulkoisesti ei sytytä. "
        ..näin minäkin koen. Varsinkaan punavärillä maalattuja huulia en riemumielin suuteloisi :P
        Luonnollisuus ja persoonallisuus on in. Ja se, että "kantaa olemuksensa" terveellä itsevarmuudella & hyväksyen.
        Minäkin lukeudun poikamaisiin, urheilullisiin naisiin, kukkaleninkiin en ihan hevillä
        pynttäytyisi mutta pitsialusvaatteet menettelee ;D

• Catsy_666

Minulla on ollut vähän sama ongelma sillä erotuksella ettei minusta kiinnostu paljon kukaan. Muutaman kerran minulle on sanottu että olen LIIAN maskuliininen, yhden kerran että minä olen liian feminiininen (!) ja kun mä olen sanonut tämän lesbotuttavilleni niin he sanovat etten minä ole lainkaan maskuliininen...

Tuntuu etten miellytä koskaan ketään, aina on jotain väärin!

• sexy girl

Olen jo kauan kummastellut tätä asiaa, miksei nainen saa näyttää naiselta! Tuntuu että todella monet lesbot tykkää ainoastaan maskuliinisista naisista...Itse olen naisellinen nainen, ja tahtoisin samaa myös kumppanilta. Naisellinen, nätti nainen, jolla on sopivasti meikkiä on makuuni, pitkä hiukset ovat myös ihanat, niihin voi itsekin "sotkeentua".. Olenko ainut laatuani täällä..?

• sonja

Heips
        Et ole todellakaan ainut laatuasi. Olen myös naisellinen lepakko ja pidän enemmän naisellisista naisista.

• Pir

Edellisestä gallupista ei ole kauaakaan, muutama kuukausi. Ylivoimainen enemmistö valitsi ihanteekseen naisellisen naisen. Ihan vain siistä syystä, tasapainottaakseni vastausjakaumaa, laitoin minäkin silloin painavan kantani gallupiin. Olin yksi niistä parista, kolmesta, jotka kiinnostuvat hieman poikamaisen oloisista naisista, mutta NAISIA niiden on oltava, naisia kaikella tapaa. Eikä tarvitse olla edes rento, kunhan NÄYTTÄÄ ajattelevaiselta - ja jospa vielä olisi sitä, miltä näyttää. Niin konservatiivinenkin olen, että melkein pelästyn kaljuja ja nenärengastettuja tyyppejä, sorry, älkää suuttuko, mä oon melkein vanhus.

• Lumienkeli22

kysymys.. Itse en välttämättä innostu kaljupäistä, mutta en myöskään rakennekynsistä ja 15cm koroista kengissä =)..

Joka tapauksessa kiinnostun kauniista silmistä, joissa on pilkettä, persoonallisesta olemuksesta, huumorintajusta sekä siitä, jos tytöllä on sana hallussa.. Noita ulkonäköjuttuja on vähän vaikea määritellä.

En tiedä olenko itsekään femme, vai mikä, alaselkään asti pitkät hiukset omistan sekä meikkiä ja pitkiä hameita käytän, mutta minihametta tai jotain hirveitä korkokenkiä en jalkaani laittaisi. =)

• Lumienkeli22

vielä, tosin hieman aiheen sivusta kylläkin.. Niin, mielestäni nainen kuin nainen on parhaimmillaan saunasta tullessaan, puhtaana ja raikkaana =)

• Battery016

korkokengät, runsas meikki, pitkät räikeänväriset kynnet, minihame&verkkosukkikset=ei kiitos! liian miehen näköinen=ei kiitos! jotain tältä väliltä, ei kanamainen mutta naiselta pitää näyttää. muuten ei ole ulkonäköasioilla niin merkitystä.

• Lumienkeli22

kirjoitus! Juuri tuota yritin itsekin sanoa, mutta sä sanoit sen paljon selkeämmin! =)

• Klaudia

taitaa käyttää verkkosukkiksia, varsinkaan arkena. Ei ole ainakaan täällä päin katukuvassa näkynyt. Minusta juhlaan voi ihan hyvin pukeutua vaikka verkkosukkahousuihin ja muutenkin vähän erikoisemmin. Korkokengät, meikki ja lakatut kynnetkin ovat ihan hienon näköisiä, mutta ei niitäkään tarvitse joka päivä laittaa.

• muita en tunne

....

• Itse olen tälläinen "femme", pidän poikamaisista tytöistä. En pidä tosin tästä femme-nimikkeestä, ehkä sen vuoksi, että monilla on kauhean paljon ennakkoluuloja femmejä kohtaan.. ainakin omilla kavereillani oli ja heidän täytyi myöntää jälkeenpäin että eivät olleet uskoneet että voitais ees tulla toimeen...

Näin myös ajatteli muutama exäni, minut ensi kerran tavatessaan :D Ja ollaan edelleen hyviä ystäviä..

Mutta nyt mä kyl harhauduin aiheen vierestä vaahtoamaan, sori...

Miertit että onko olemassa samanlaisia kuin sinä..? Voi kyllä! :)

Tunnen paljon pareja joissa ovat molemmat osapuolet poikatyttöjä (enemmän tai vähemmän maskuliinisia) eivätkä he ole lainkaan kiinnostuneita femmeistä.

Joten etköhän sinäkin löydä itsellesi jonkun samanhenkisen.. :)

• rva möykky

Mä oon aika neutraali, omasta mielestäni..
      Tyttöystäväni haukkuu mua "pojaksi", kun käytän aika paljon urheiluvaatteita, töissäkin..

Mun maku on "kaunis, aito, itsevarma, sopivasti herkkyyttä & kovuutta omaava nainen, joka tietää mitä haluaa.."

Ja joskus ns"poikamaisetkin" on tosi kauniita vaikka eivät meikkaa..

• La-Cerise

näyttää löytyvän niitä, jota pitävät poikamaisista naisista. Edellisessä, samasta aiheesta käydyssä keskustelussa näytti siltä, että kaikki halusivat oikean, muodokkaan naisen (voihan poikamainenkin nainen tietysti olla muodokas...)

Minä olen poikamainen enkä tarkoita tällä pelkästään tyyliä. Yritän kyllä jossain määrin peittää sitä. Vapaa-aikana käytän melkein aina poikien vaatteita ja ne sopivat päälle kunhan ovat tarpeeksi pieniä. Hameen voin laittaa päälleni, kukkamekkoa en koskaan.

Salainen ihastukseni on myös poikamainen. Pienikokoinen, lyhythiuksinen. Ei juuri meikkaa. Ja vaatteet ovat tyylikkäitä, mutta eivät millään lailla naisellisia. Hametta en muista nähneeni ikinä. Tyyliltään hän on siis vielä poikamaisempi kuin minä, vartaloltaan todennäköisesti ei (eikä olekaan).

Minut "liiallinen" naisellisuus karkoittaa varmasti. Ystäväpiirissäni on monia todella mukavia ja hyvännäköisiä naisia, mutta liian naisellisia minun makuuni, vaikka he eivät esim. pukeutumisella naisellisuuttaan korostaisikaan.

Muutama palstalla kävijöistä ehkä muistaa minun elämäntilanteeni? Voin sanoa, että minua ei nykyään todellakaan kiinnosta, pitääkö joku mies minua seksikkäänä tai söpönä (vielä ällöttävämpää) vai ei. Jos joku on sitä mieltä että olen hyvän näköinen, olen imarreltu, mutta heti kun asiaan tulee mukaan jotain seksiin liittyvää, minua lähinnä ärsyttää. Aika monet naiset sanovat turhan askeettiseksi.

• Zor-ro

Mitenkään kenenkään naismakuun ja mielipiteisiin puuttumatta korostan omasta puolestani ettei mun mielestä naisellisuus liity ulkonäköön.... Minusta naisellisuus on paljolti ihan muuta, löytyy pääasiassa sieltä korvien välistä. Ja sydämestä.

Vaikka poikamainen nainen olenkin hieman, olen 100% NAINEN, ja haluankin olla. On ihanaa olla nainen, naista rakastava nainen. Ei poikamaisuus jne. tee kenestäkään vähemmän naista, tai edes naisellista, mun mielestä.

Jotkut tulkitsevat sen niin että haluaisikin oikeasti olla mies jne. Mun kohdalla ei todellakaan ole kyse siitä. En missään nimessä haluaisi olla mies. Minusta on ihanaa tosiaankin olla nainen, omalla tavallani naisellinen, ja saada rakastaa toista naista.

• Klaudia

Minä olen ihan normaalin näköinen ja oloinen nainen, näin uskon. Minulle on ihan yksi ja sama, onko nainen maskuliininen tai feminiininen. Liian korostetusti jompi kumpi saattaa kyllä vähän ärsyttää. Eikä luonteenpiirteet ole sidottu stereotyyppisesti ulkonäköön.

• Gee81

Totta on, ettei naisellisuus tai naiseus riipu ulkonäöstä. Itseänikin toisaalta ärsyttää sanoa, että olen "naisellinen" tarkoittaessani tyyliä, siksi sanon mieluummin olevani femme. Ja jos jotain sanotaan "poikamaiseksi", tarkoittaako se sitten vaatteita, hiuksia ym. vai ajatusmaailmaa..? Naisethan on kuitenkin enimmäkseen naisia, ulkonäöstä riippumatta, ellei sitten mennä jos transseksuaalisuuden puolelle.
        Huoh. Siis kuitenkin. Unohdin jo keskustelun varsinaisen aiheen, joten jospa annan olla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5166
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      35
      3563
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3223
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2365
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1976
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1887
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162