Voi Hhelvetti! onko tuossa ollut naisia juristina?

mariata

13

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkahattutätien kanssa samaa mieltä

      Tänään käsittelimme Essolla tätä raiskausjuttua ja olimme mutiaisia hyysäävien kukkahattutätien kanssa samaa mieltä siitä, että monikulttuurinen Suomi on "suuri rikkaus". Emme kuitenkaan ymmärrä sitä, mitä hyötyä on tästä rikkaudesta, jos neitoset eivät saa enää kulkea vapaasti, vaan heti on joku monikulttuurinen mieshenkilö työntämässä sormeaan neitosten peräaukkoon.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015062419920399_uu.shtml

      • xptt

        Tyttö luuli saavansa mustaa makiaa ja suuttui kun vain sormella koitettiin.


      • xptt kirjoitti:

        Tyttö luuli saavansa mustaa makiaa ja suuttui kun vain sormella koitettiin.

        Syytä on myös neitosissa

        Vaikka nämä eri kulttuurista tulleet tummat miehet ovatkin innokkaita pääsemään asiaan, niin paljon on syytä myös suomalaisissa nuorissa neitosissakin. Meidän essolaisten havaintojen mukaan nuoret kokemattomat neitoset näyttävät monesti aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" hyvinkin heikkotasoisille "paahtuneille" miehille, ja tietysti nämä "villi-ihmiset" tulkitsevat sen suostumuseksi vähän hurjempaankin leikkiin. Näiden miesten kulttuurissa nainen ei voi leikillisesti flirttailla miehen kanssa, vaan sen on sitten johdettava itse asiaankin. Ellei näin tapahdu, niin silloin mies menettää kasvonsa, ja sen jälkeen kaikki hirmuteot ovat mahdollisia. Esimerkkejä tästä on paljon.


      • tositapaus
        Yleismies kirjoitti:

        Syytä on myös neitosissa

        Vaikka nämä eri kulttuurista tulleet tummat miehet ovatkin innokkaita pääsemään asiaan, niin paljon on syytä myös suomalaisissa nuorissa neitosissakin. Meidän essolaisten havaintojen mukaan nuoret kokemattomat neitoset näyttävät monesti aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" hyvinkin heikkotasoisille "paahtuneille" miehille, ja tietysti nämä "villi-ihmiset" tulkitsevat sen suostumuseksi vähän hurjempaankin leikkiin. Näiden miesten kulttuurissa nainen ei voi leikillisesti flirttailla miehen kanssa, vaan sen on sitten johdettava itse asiaankin. Ellei näin tapahdu, niin silloin mies menettää kasvonsa, ja sen jälkeen kaikki hirmuteot ovat mahdollisia. Esimerkkejä tästä on paljon.

        Vaikka nainen kulkisi alasti, kukaan ei saa koskea häneen muuta kuin hänen itsensä luvalla, senkin tomppeli, alkukantainen moukka!!!


      • tositapaus kirjoitti:

        Vaikka nainen kulkisi alasti, kukaan ei saa koskea häneen muuta kuin hänen itsensä luvalla, senkin tomppeli, alkukantainen moukka!!!

        Haukut ihan väärää puuta?

        Ihan turhaan sinä minua haukut ja nimittelet alkukantaiseksi moukaksi, sillä enhän minä ole milloinkaan mihinkään rikokseen syyllistynyt. Me hövelit essolaiset olemme kasvaneet ja varttuneet suomalaisessa neitosia kunnioittavassa yhteiskunnassa, joten ei meille ole koskaan tullut mieleenkään yrittää päästä asiaan väkisin. Seksi-Sulokin pyrkii aina saatolle pelkästään puhumalla simpsakoille neitosille mukavia, eikä hänenkään ole koskaan tarvinnut ängetä saattoreissulle väkisin.

        Jos sinä joitakin haluat nyt haukkua tomppeleiksi ja alkukantaisiksi moukiksi, niin silloin sinun pitää esittää asiasi näille monikulttuurisuutta edustaville ymmärtämättömille mahanmuuttajille, koska he sitä opetusta tarvitsevat paljon enemmän kuin me neitosten itsemääräämisoikeutta kunnioittavat hurskaat essolaiset. Siitäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että sinisilmäiset ja kokemattomat suomalaisneitoset näyttävät aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" näille raiskauksiin taipuvaisille ymmärtämättömille maahanmuuttajille.


      • Äläkoske
        xptt kirjoitti:

        Tyttö luuli saavansa mustaa makiaa ja suuttui kun vain sormella koitettiin.

        Sormet on kuin nippu kyrpiä, joten ei mitään eroa tökkiikö sormella vai mulukulla. Henkilökohtainen koskemattomuus on rikottu.


      • yheksän
        Yleismies kirjoitti:

        Haukut ihan väärää puuta?

        Ihan turhaan sinä minua haukut ja nimittelet alkukantaiseksi moukaksi, sillä enhän minä ole milloinkaan mihinkään rikokseen syyllistynyt. Me hövelit essolaiset olemme kasvaneet ja varttuneet suomalaisessa neitosia kunnioittavassa yhteiskunnassa, joten ei meille ole koskaan tullut mieleenkään yrittää päästä asiaan väkisin. Seksi-Sulokin pyrkii aina saatolle pelkästään puhumalla simpsakoille neitosille mukavia, eikä hänenkään ole koskaan tarvinnut ängetä saattoreissulle väkisin.

        Jos sinä joitakin haluat nyt haukkua tomppeleiksi ja alkukantaisiksi moukiksi, niin silloin sinun pitää esittää asiasi näille monikulttuurisuutta edustaville ymmärtämättömille mahanmuuttajille, koska he sitä opetusta tarvitsevat paljon enemmän kuin me neitosten itsemääräämisoikeutta kunnioittavat hurskaat essolaiset. Siitäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että sinisilmäiset ja kokemattomat suomalaisneitoset näyttävät aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" näille raiskauksiin taipuvaisille ymmärtämättömille maahanmuuttajille.

        -kyllä tuo on aika moukkamainen lausunto, et suomalaisten pitäisi alkaa muuttaa käyttäytymistään, koska tänne tulevat ovat niin herkkiä...maassa maan tavalla, eikö?...Tarja Halonen teki presidenttinä ollessaan vierailun arabimaahan, ja laittoi huivin päähänsä; oli maassa maan tavalla...


    • ruusulankuja

      Kuka se tonttuhaastateltava Yle 1:n ½9 uutisissa, joka asiantuntemuksella" sanoi ehdollisen rankun joskus raiskauksissa olevan oikee rangaistus. Joka koskee toiseen ilman lupaa, ja varsinkin raiskaa, aina lukkojen taa pehmustettuun huoneeseen!

      • huomasin

        Jokainen tapaus on erillainen sitä se tarkoitti.


      • ainaainaaina
        huomasin kirjoitti:

        Jokainen tapaus on erillainen sitä se tarkoitti.

        Eikun se tarkoitti että ehdollinenkin vankeus sopii välillä raiskauksesta rangaistukseksi.


      • huomasin
        ainaainaaina kirjoitti:

        Eikun se tarkoitti että ehdollinenkin vankeus sopii välillä raiskauksesta rangaistukseksi.

        Jokainen tapaus erillainen


      • osseniinväärin

      • onseniinväärin
        osseniinväärin kirjoitti:

        Linkin takana Tapanilan raiskauden suojelijat oikeudessa:

        http://www.hs.fi/kotimaa/a1435114230298?jako=f67fbd53164b607be21f44d84a9eecac&ref=og-url

        Eipä ole ihme että suojelijoiden ja kansalaisten oikeuden ymmärrys ei kohtaa. Oman maan kansalaiset jotka vero euroilla el'ättävät maahan tulijat, em tiimi katsoo että pakolaisten ehdoilla saavat Suomen kansalaiset tottua elämään.

        Edellä olevassa viestissäni pitää olla sanan suojelijat paikalla oikeuden asiantuntijat, jotka eivät ole samaa mieltä tapauksessa saaduista tuomioista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe