Minun tuomio olisi noille ssaatanoille, rikollisille, tekijöille, hidas kidutus, pakkotyö ja vehkeet koirille, ja lopunikäinen vankeus, kuolemantuomio liian helppo ratkaisu.
Eikä tuossakaan tarpeeksi.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1435030545729.html
Voi Hhelvetti! onko tuossa ollut naisia juristina?
13
<50
Vastaukset
Kukkahattutätien kanssa samaa mieltä
Tänään käsittelimme Essolla tätä raiskausjuttua ja olimme mutiaisia hyysäävien kukkahattutätien kanssa samaa mieltä siitä, että monikulttuurinen Suomi on "suuri rikkaus". Emme kuitenkaan ymmärrä sitä, mitä hyötyä on tästä rikkaudesta, jos neitoset eivät saa enää kulkea vapaasti, vaan heti on joku monikulttuurinen mieshenkilö työntämässä sormeaan neitosten peräaukkoon.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015062419920399_uu.shtml- xptt
Tyttö luuli saavansa mustaa makiaa ja suuttui kun vain sormella koitettiin.
xptt kirjoitti:
Syytä on myös neitosissa
Vaikka nämä eri kulttuurista tulleet tummat miehet ovatkin innokkaita pääsemään asiaan, niin paljon on syytä myös suomalaisissa nuorissa neitosissakin. Meidän essolaisten havaintojen mukaan nuoret kokemattomat neitoset näyttävät monesti aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" hyvinkin heikkotasoisille "paahtuneille" miehille, ja tietysti nämä "villi-ihmiset" tulkitsevat sen suostumuseksi vähän hurjempaankin leikkiin. Näiden miesten kulttuurissa nainen ei voi leikillisesti flirttailla miehen kanssa, vaan sen on sitten johdettava itse asiaankin. Ellei näin tapahdu, niin silloin mies menettää kasvonsa, ja sen jälkeen kaikki hirmuteot ovat mahdollisia. Esimerkkejä tästä on paljon.- tositapaus
Yleismies kirjoitti:
Syytä on myös neitosissa
Vaikka nämä eri kulttuurista tulleet tummat miehet ovatkin innokkaita pääsemään asiaan, niin paljon on syytä myös suomalaisissa nuorissa neitosissakin. Meidän essolaisten havaintojen mukaan nuoret kokemattomat neitoset näyttävät monesti aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" hyvinkin heikkotasoisille "paahtuneille" miehille, ja tietysti nämä "villi-ihmiset" tulkitsevat sen suostumuseksi vähän hurjempaankin leikkiin. Näiden miesten kulttuurissa nainen ei voi leikillisesti flirttailla miehen kanssa, vaan sen on sitten johdettava itse asiaankin. Ellei näin tapahdu, niin silloin mies menettää kasvonsa, ja sen jälkeen kaikki hirmuteot ovat mahdollisia. Esimerkkejä tästä on paljon.Vaikka nainen kulkisi alasti, kukaan ei saa koskea häneen muuta kuin hänen itsensä luvalla, senkin tomppeli, alkukantainen moukka!!!
tositapaus kirjoitti:
Vaikka nainen kulkisi alasti, kukaan ei saa koskea häneen muuta kuin hänen itsensä luvalla, senkin tomppeli, alkukantainen moukka!!!
Haukut ihan väärää puuta?
Ihan turhaan sinä minua haukut ja nimittelet alkukantaiseksi moukaksi, sillä enhän minä ole milloinkaan mihinkään rikokseen syyllistynyt. Me hövelit essolaiset olemme kasvaneet ja varttuneet suomalaisessa neitosia kunnioittavassa yhteiskunnassa, joten ei meille ole koskaan tullut mieleenkään yrittää päästä asiaan väkisin. Seksi-Sulokin pyrkii aina saatolle pelkästään puhumalla simpsakoille neitosille mukavia, eikä hänenkään ole koskaan tarvinnut ängetä saattoreissulle väkisin.
Jos sinä joitakin haluat nyt haukkua tomppeleiksi ja alkukantaisiksi moukiksi, niin silloin sinun pitää esittää asiasi näille monikulttuurisuutta edustaville ymmärtämättömille mahanmuuttajille, koska he sitä opetusta tarvitsevat paljon enemmän kuin me neitosten itsemääräämisoikeutta kunnioittavat hurskaat essolaiset. Siitäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että sinisilmäiset ja kokemattomat suomalaisneitoset näyttävät aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" näille raiskauksiin taipuvaisille ymmärtämättömille maahanmuuttajille.- Äläkoske
xptt kirjoitti:
Sormet on kuin nippu kyrpiä, joten ei mitään eroa tökkiikö sormella vai mulukulla. Henkilökohtainen koskemattomuus on rikottu.
- yheksän
Yleismies kirjoitti:
Haukut ihan väärää puuta?
Ihan turhaan sinä minua haukut ja nimittelet alkukantaiseksi moukaksi, sillä enhän minä ole milloinkaan mihinkään rikokseen syyllistynyt. Me hövelit essolaiset olemme kasvaneet ja varttuneet suomalaisessa neitosia kunnioittavassa yhteiskunnassa, joten ei meille ole koskaan tullut mieleenkään yrittää päästä asiaan väkisin. Seksi-Sulokin pyrkii aina saatolle pelkästään puhumalla simpsakoille neitosille mukavia, eikä hänenkään ole koskaan tarvinnut ängetä saattoreissulle väkisin.
Jos sinä joitakin haluat nyt haukkua tomppeleiksi ja alkukantaisiksi moukiksi, niin silloin sinun pitää esittää asiasi näille monikulttuurisuutta edustaville ymmärtämättömille mahanmuuttajille, koska he sitä opetusta tarvitsevat paljon enemmän kuin me neitosten itsemääräämisoikeutta kunnioittavat hurskaat essolaiset. Siitäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että sinisilmäiset ja kokemattomat suomalaisneitoset näyttävät aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" näille raiskauksiin taipuvaisille ymmärtämättömille maahanmuuttajille.-kyllä tuo on aika moukkamainen lausunto, et suomalaisten pitäisi alkaa muuttaa käyttäytymistään, koska tänne tulevat ovat niin herkkiä...maassa maan tavalla, eikö?...Tarja Halonen teki presidenttinä ollessaan vierailun arabimaahan, ja laittoi huivin päähänsä; oli maassa maan tavalla...
- ruusulankuja
Kuka se tonttuhaastateltava Yle 1:n ½9 uutisissa, joka asiantuntemuksella" sanoi ehdollisen rankun joskus raiskauksissa olevan oikee rangaistus. Joka koskee toiseen ilman lupaa, ja varsinkin raiskaa, aina lukkojen taa pehmustettuun huoneeseen!
- huomasin
Jokainen tapaus on erillainen sitä se tarkoitti.
- ainaainaaina
huomasin kirjoitti:
Jokainen tapaus on erillainen sitä se tarkoitti.
Eikun se tarkoitti että ehdollinenkin vankeus sopii välillä raiskauksesta rangaistukseksi.
- huomasin
ainaainaaina kirjoitti:
Eikun se tarkoitti että ehdollinenkin vankeus sopii välillä raiskauksesta rangaistukseksi.
Jokainen tapaus erillainen
- osseniinväärin
huomasin kirjoitti:
Jokainen tapaus erillainen
Linkin takana Tapanilan raiskauden suojelijat oikeudessa:
http://www.hs.fi/kotimaa/a1435114230298?jako=f67fbd53164b607be21f44d84a9eecac&ref=og-url
Eipä ole ihme että suojelijoiden ja kansalaisten oikeuden ymmärrys ei kohtaa. Oman maan kansalaiset jotka vero euroilla el'ättävät maahan tulijat, em tiimi katsoo että pakolaisten ehdoilla saavat Suomen kansalaiset tottua elämään. - onseniinväärin
osseniinväärin kirjoitti:
Linkin takana Tapanilan raiskauden suojelijat oikeudessa:
http://www.hs.fi/kotimaa/a1435114230298?jako=f67fbd53164b607be21f44d84a9eecac&ref=og-url
Eipä ole ihme että suojelijoiden ja kansalaisten oikeuden ymmärrys ei kohtaa. Oman maan kansalaiset jotka vero euroilla el'ättävät maahan tulijat, em tiimi katsoo että pakolaisten ehdoilla saavat Suomen kansalaiset tottua elämään.Edellä olevassa viestissäni pitää olla sanan suojelijat paikalla oikeuden asiantuntijat, jotka eivät ole samaa mieltä tapauksessa saaduista tuomioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111581Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931141- 861008
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49781
- 50766