Kuten tunnettua olen kivikova raittiusmies joka ei usko viinan matoja tappavan.
Olen kumminkin oikeudenmukainen ja annan kunnia sille joka sen on ansainnut.
Parivuotta takaperin oli toi katon maalaus ja sain puhuttua ,halvalla tietenkin itselleni tellinkit,olivat vaan umpirautasta putkea ja painoivat.
Kävelysillallakin olis voinu tankilla ajaa.
Pakkohan vanhan ja vaivaisen oli vonkata kavereita avuksi,tulivathan ne ja koska lämmin kesä oli niin talkoomiesten suu alkoi napsaamaan.
Sanoin silloin että yhtään lasikantista laulukirjaa ei nyt löyry mut ollaan ku torventekijä,perästä päin sitten.
Olin tänään kaupassa missä lööppejä katselin ja ihmettelin mailman menoa, tärkein ja mullistavin niistä lööpeistä oli kumminkin mennyt silmien ohitte.
Ovat alkaneet viinaa myymään ruokakaupoissa,kiitos eu köyhät kiittää.
Iso rivi väkiviina pulloja siinä kiilteli ,10 lekaa nakkasin kärryihin ja lähetin talkoomiehille tekstarin että nyt sitä saa.
Ei muuten ollut kallistakaan jäi hyvin rahaa siihen optikko reisuunkiin joka orottaa.
Menkäähän heti huomenissa ostoksille.
Lupauksen lunastus
26
<50
Vastaukset
- e-tikka
Mitä hää ny höpäjää, ruokakaupassa ei myydä ku etikkaa viinapullossa.
- höpsis
koti-kiusattu kirjoitti:
Ihan selvästi luki väkiviinaa potun kyljessä,itte luin.
Höpönlöpön.
Ei tavallisessa kaupassa myydä kuin viinietikoita ja kaljaa. höpsis kirjoitti:
Höpönlöpön.
Ei tavallisessa kaupassa myydä kuin viinietikoita ja kaljaa.Olet näköjään paljon viisaampi kun mä,olis pitäny uskoa.
- hörpsis
Mitähän talkoomiehet tykkää juomasta ;)
Pikkusen jouduin harvoilla askelilla poistumaan liiterin taakse, olis varmaan pitäny itte ensin maistaa kun tein sen boolin.
No ainakin varmaa et ne kuulusat madot kuoli,ellei muuta niin irvistyksiin,- hörpsis
koti-kiusattu kirjoitti:
Pikkusen jouduin harvoilla askelilla poistumaan liiterin taakse, olis varmaan pitäny itte ensin maistaa kun tein sen boolin.
No ainakin varmaa et ne kuulusat madot kuoli,ellei muuta niin irvistyksiin,Aina kannattaa ekaks testata mitä oma maha tykkää
hörpsis kirjoitti:
Aina kannattaa ekaks testata mitä oma maha tykkää
No joo,helppoo olla jälkiviisas.
Pääsin livahtamaan tupaan ja nyt pitää mennä hiljaa lepämään ,tuli vaan mieleen et kuka muu on erehtyny juomassa tai ruuassa.
Pankaas tarinaa tulemaan niin huomenna naureskellaan yhres.koti-kiusattu kirjoitti:
Pääsin livahtamaan tupaan ja nyt pitää mennä hiljaa lepämään ,tuli vaan mieleen et kuka muu on erehtyny juomassa tai ruuassa.
Pankaas tarinaa tulemaan niin huomenna naureskellaan yhres.Tuosta tuli mieleen naapurin isäntä, joka hörppäsi väärää ainetta. Emäntä oli sekoittanut mehupönttöön veden sekaan sitä tuttua vaaleanpunaista lannoitetta. Mies kaatoi juomaa lasiin ja maistettuaan ilme muuttui melkoisesti. Ei kuitenkaan ehtinyt nielaista, olisihan se voinut tukkaa kasvattaa.
Aamusella kun lehden hain polki maantiellä mies hurjaa vauhtia kohti etelää, et se sinä varmaan ollut.koti-kiusattu kirjoitti:
Pankaas tarinaa tulemaan niin huomenna naureskellaan yhres.Kiitos kivasta aloituksesta, sillä minä en puutu noihin pakolais ongelmiin. Kävin kuitenkin tarkastamassa ostokseni ja onneksi en korkannut Juhannuksena, vaikka pullon kyljessä lukikin "Väkiviina"...niin loppuahan en koskaan luekkaan.
Tuli kuitenkin mieleeni työkaverini (naisen) kertomus, jonka mies oli ostanut yleensä jotain muuta, kuin Väkiviinaa. Jallu pullo oli jemmassa ja nainen oli päättänyt, että hän vaihtaa sisuksen ja laittoi sinne teetä.
Kuinka ollakaan, mies vei "laina"pullon takaisin ja voi vain arvata, mikä selvittely siitä tuli! Taisi sen kertoakkin, mutta sitä en muista enää.- k-kk
Paapurix kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen naapurin isäntä, joka hörppäsi väärää ainetta. Emäntä oli sekoittanut mehupönttöön veden sekaan sitä tuttua vaaleanpunaista lannoitetta. Mies kaatoi juomaa lasiin ja maistettuaan ilme muuttui melkoisesti. Ei kuitenkaan ehtinyt nielaista, olisihan se voinut tukkaa kasvattaa.
Aamusella kun lehden hain polki maantiellä mies hurjaa vauhtia kohti etelää, et se sinä varmaan ollut.Muistan kun lapsena varoteltiin lipeästä,kaukaa piti purkki kiertää.
Mä poljin ensin kohti länttä ja sit etelää ja taas läntee ja lopuks kohti inhaa itää.
En koskaan polje hurjaa vauhtia,ain pitää arvokkuus säilyttää sillai eleettömän tyylikkäästi mennään. k-kk kirjoitti:
Muistan kun lapsena varoteltiin lipeästä,kaukaa piti purkki kiertää.
Mä poljin ensin kohti länttä ja sit etelää ja taas läntee ja lopuks kohti inhaa itää.
En koskaan polje hurjaa vauhtia,ain pitää arvokkuus säilyttää sillai eleettömän tyylikkäästi mennään.Et se sitten sinä ollut, tuolla miehellä oli tiukat pyöräilytrikoot ja -paita, juomapullo ja energiapatukka taskussa. Aika hyvin ehdin huomaamaan, vaikka polki niin lujaa. Vilkaisi minua, varmaan luuli että aamulypsyltä olin palaamassa. Kuluneet farkut ja anorakki ylläni, kummatkaan ei edes puhtaat.
Pukeutumisesta puheenollen, sinullahan vakaana miehenä olisi ollut teryleenihousut, pyykkipojat lahkeissa, ja valkoinen nylonpaita.Paapurix kirjoitti:
Et se sitten sinä ollut, tuolla miehellä oli tiukat pyöräilytrikoot ja -paita, juomapullo ja energiapatukka taskussa. Aika hyvin ehdin huomaamaan, vaikka polki niin lujaa. Vilkaisi minua, varmaan luuli että aamulypsyltä olin palaamassa. Kuluneet farkut ja anorakki ylläni, kummatkaan ei edes puhtaat.
Pukeutumisesta puheenollen, sinullahan vakaana miehenä olisi ollut teryleenihousut, pyykkipojat lahkeissa, ja valkoinen nylonpaita.Kattelin tossa kotiintultuani kirjotuksia ja niitten perusteel sanoisin et taustani perusteel mun pitäs köyhä olla,en kumminkaan tunnusta.
Tänäänkin kun luoja vihroin antoi aurinkon helliä meitä krominakkeja.
Maa tuoksui kymmenin eri hajuin ja oli lämmintä,pyöräkin kulki ku ilmassa, olin tosi rikas mielestäni kun sain sen tunteen omistaa.
Pakko tunnustaa et olen luopunut niistä pyykkipojista ja ostin pitkävartiset sukat,ne on kätevät vetää lahkeitten päälle.koti-kiusattu kirjoitti:
Kattelin tossa kotiintultuani kirjotuksia ja niitten perusteel sanoisin et taustani perusteel mun pitäs köyhä olla,en kumminkaan tunnusta.
Tänäänkin kun luoja vihroin antoi aurinkon helliä meitä krominakkeja.
Maa tuoksui kymmenin eri hajuin ja oli lämmintä,pyöräkin kulki ku ilmassa, olin tosi rikas mielestäni kun sain sen tunteen omistaa.
Pakko tunnustaa et olen luopunut niistä pyykkipojista ja ostin pitkävartiset sukat,ne on kätevät vetää lahkeitten päälle.En ole köyhä minäkään ja ensi viikolla rikkaus vaan lisääntyy, kun pikkurakas tulee kesälomalle mummolaan.
Eilen lämpötila meni hellerajan yli, joutuuko kaivamaan shortsit esiin jos sama tapahtuu tänään.
Samaa pitkäsukkasysteemiä olen käyttänyt pojalle, kun muuten hyttyset pistää ja hän raapii nilkkansa verille.
Onkohan sulla sellaiset ennenvanhaset golffarihousut, ruutukuvioiset sukat siihen kaveriksi ja nahkaiset nauhalliset kengät. Johan kulkee kun jaksaa polkee ja ihailevat katseet seuraavat.
Työt kutsuvat joutilasta, eilen etsin kasvimaalta suurennuslasin kanssa persiljan alkuja, huonosti on osa itänyt. Mutta tillikasvusto on oikein mätäs.
- Väki-väkevä-voimakas
Juomaahan se on väkiviina-etikkakin.
- 1eero
Tyhjään pulloon voi sylkästä,,ensin juotuaan.
- k-kk
Raittii kuulemma lasiin sylkee, mä kumminkin lunastan lupauksen ja painun maantielle.
polkemisiin - höpsis
k-kk kirjoitti:
Raittii kuulemma lasiin sylkee, mä kumminkin lunastan lupauksen ja painun maantielle.
polkemisiinEn ole vielä tähän päivään mennessä lasiin sylkenyt vaikka raitis olenkin.
Kummallisia tapoja, epähygieenistäkin.
Juon mieluummin puhtaasta lasista. - höpsis
k-kk kirjoitti:
polkemisiinMeillä kävi äsken mies polkupyörällä. En tiedä minkänäköinen olet ja oletko jo palannut pyörälenkiltäsi vai poikkesitko meidän pihalla ja jatkoit matkaasi.
- k-kk
höpsis kirjoitti:
En ole vielä tähän päivään mennessä lasiin sylkenyt vaikka raitis olenkin.
Kummallisia tapoja, epähygieenistäkin.
Juon mieluummin puhtaasta lasista.Vai ei syljetä lasiin ,entäs sitten tupakin poltto? onko märkä suu?
- k-kk
höpsis kirjoitti:
Meillä kävi äsken mies polkupyörällä. En tiedä minkänäköinen olet ja oletko jo palannut pyörälenkiltäsi vai poikkesitko meidän pihalla ja jatkoit matkaasi.
Pientä rajaa sentään ,mähän läksin puol seittemän ja tulin puol yhrelttoist.
En mä koko päivää jaksa veivittää semmonen 100km päiväs riittää kohtuuren miehelle.
Mut on helppo tuntee,matala otta,kytevä katse,varpaanväli toistametrii,syä hyvin ja pissaa pitkälle. - höpsis
k-kk kirjoitti:
Vai ei syljetä lasiin ,entäs sitten tupakin poltto? onko märkä suu?
Allerginen tupakansavullekin.
Alkoi pelottaa ajatus että aloittaja näkisi pulla-osastolla sanan: Täys-jyvää.
Innoissaan saattaa hän tuhota omaisuutensa, menettää polku-pyöränsä ulos-
ottajalle....
Perustaessaan myllyn.
H.- k-kk
En mä voi rahojani hukata ku ne on vaimon esiliina taskus,ei oo valtuuksia mennä ottamaan.
Oikeestaan toi mylly kuuluu sulle koska sinuu lukies tulee mieleen Kekkosen mylly ja paimen kirjeet,haatanan tunarit esim. k-kk kirjoitti:
En mä voi rahojani hukata ku ne on vaimon esiliina taskus,ei oo valtuuksia mennä ottamaan.
Oikeestaan toi mylly kuuluu sulle koska sinuu lukies tulee mieleen Kekkosen mylly ja paimen kirjeet,haatanan tunarit esim."feikki k-kk"
Miten minusta tuntui että minua potkaistiin nilkkaani pehmeällä tossulla?
Tismalleen kohtaan, johon potkun ansaitsinkin.
Eipä ollut potkaisija ihan haatanasta. :)
Olen huomannut että oikeitten pyöräilijöiden tossut ovat kova-muovisia.
Tori-kahville kun tulevat, niin kopina vain kuuluu.
Melkein kaipaa hametta trikoilleen.
Oli sitten mies tai nainen.
On se niin ruma joskus.
"Hyvä vaimo on miehelle kuolemaksi.
Huono vaimo elämän eliksiiriksi"
yst.
H.
- Ajatuksetmuualla
Mullekin on käynyt vahinko yhren kerran: jääkaapin ovess' oli etikkapullo ja Vichyvesi vierekkäin ja huusholskapäivän kiireessä otin pullon katsomatta tarkemmin. Kaadoin lasiinkin ja join - mutta en todellakaan nielaissut. Pelästyin niin että harvoin sellaista laakia peljästyksestä saa.
Nythän ma kerroin sen vaikka ajattelin silloin, että ikinä en kenellekään kehtaa tunnustaa. Sen sijaan sitä olen naureskellut usein, kun kerran löysin itseni jääkaapin oven välistä kuuma kahvipannu kädessä. Heräsin siihen ajatukseen, että mihin tämä nyt pitää panna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974