Älyllisesti luotu vesi.

jyriui

Uiminen on tarkoitettu ihmisen iloksi, sillä mitä ihmettä varten se on niin kovin kivaa?
Tykkään uiskennella korallihiekkarannoilla turkoosinsinisissä lämpimissä vesissä kultakalojen seassa ja nyt käyn joka aamu meressä aamu-uinnilla ja lisäksi minulla on uima-allas pihassa sekä sisällä saunan yhteydessä.

Uimisesta ei ole ihmiselle mitään evoluuttista hyötyä joten päättelen sen olevan sen tuottaman mielihyvän vuoksi Luojan extrahyvä lahja ihmisille.

Vai onkohan uiskenteluhalu vain evoluuttinen jäänne siltä ajalta kun esivanhempani oli vielä ahven, hehe?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimisesta on ihmiselle evolutiivista hyötyä. Vesieläinten pyynnin mahdollistava toiminta takaa pääsyn energiapitoiseen ravintoon. Evoluutiopsykologiselta kantilta katsottuna on uintiin liittyvä mahdollinen mielihyväkin selitettävissä; puhdas makea vesi on juomaveden lähde ja yleisesti vesi tarjoaa mahdollisuuden ravinnonhankintaan, vilvoitteluun, peseytymiseen ja leikkiin.

• Uimalla pääsee myös kapeahkojen vesistöjen yli rakentamatta siltaa tai venhettä. Vesikulkuneuvon särkyessä uiminen voi pelastaa hengen ja tulevan lisääntymisen. Onhan näitä, mutta jyrbä ajattelee Jeesuksen käskyn mukaan kuin lapsi, sen sijaan että hän ajattelisi, mikä mahtaisi olla kreationistisen ydinfyysikon nimi..

• jyriisisiis
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Uimalla pääsee myös kapeahkojen vesistöjen yli rakentamatta siltaa tai venhettä. Vesikulkuneuvon särkyessä uiminen voi pelastaa hengen ja tulevan lisääntymisen. Onhan näitä, mutta jyrbä ajattelee Jeesuksen käskyn mukaan kuin lapsi, sen sijaan että hän ajattelisi, mikä mahtaisi olla kreationistisen ydinfyysikon nimi..

Repelle tiedoksi että minulla on ydinfyysikko lähisukulaispiirissä ja tapaan häntä muutaman kerran vuodessa sukutapahtumien merkeissä.
        Nimeä en kerro, mutta toki hän on kreationisti ja siksi meillä käykin usein niin että ajaudemme johonkin nurkkapöytään puhelemaan niin viisaita että muut pysyvät loitolla, hehe.

Ja Repe on tosi hassu kuvitellessaan että jokaisen tiedemiehen matrikkelilausumassa mainitaan myös hänen uskonnollinen taustansa.

Voiko tyhmempää tyyppiä olla? Siis tämä olli kysynmys, ei toeamus.

Kaikki vähänkin älykkäät evolutionistit ovat näet paenneet palstalta jyrin kormuuttamana mutta tuo yksi ei tajua että milloin olisi paras heittää pyyhe kehään.

• vonMunchhausen
        jyriisisiis kirjoitti:

Repelle tiedoksi että minulla on ydinfyysikko lähisukulaispiirissä ja tapaan häntä muutaman kerran vuodessa sukutapahtumien merkeissä.
        Nimeä en kerro, mutta toki hän on kreationisti ja siksi meillä käykin usein niin että ajaudemme johonkin nurkkapöytään puhelemaan niin viisaita että muut pysyvät loitolla, hehe.

Ja Repe on tosi hassu kuvitellessaan että jokaisen tiedemiehen matrikkelilausumassa mainitaan myös hänen uskonnollinen taustansa.

Kaikki vähänkin älykkäät evolutionistit ovat näet paenneet palstalta jyrin kormuuttamana mutta tuo yksi ei tajua että milloin olisi paras heittää pyyhe kehään.

En minäkään viitsi nimiä kertoa, mutta useimmat elossa olevat tieteellisiltä aloilta nobelin saaneet tapaavat käydä luonani kylässä. Heidän kanssaan on mukava pohdiskela syntyjä syviä punaviinilasit kädessä, ja olenhan minäkin tietysti heitä auttanut monissa vaikeissa tieteellisissä dilemmoissa.

• valehdellaan-vaan-kilpaa
        jyriisisiis kirjoitti:

Minä taas olen ydinfyysikko ja työskentelen Venäjän avaruustutkimuskeskuksen kanssa yhteistyössä. Projektin tarkoitus on kehittää fuusioydinvoimalla toimiva avaruusalus Marsin tutkimusta varten. Olen tavannut presidentti Vladimir Putinin useita kertoja ja tämä projektimme onkin hänen henilökohtaisesti alullepanemansa.
        Olen myös biologi, geologi, antropologi, arkeologi ja entinen hävittäjälentäjä. Älykkyysosamäärääni ei kyetä mittaamaan Mensan testillä, koska saan aina kaikki tehtävät 100% oikein. Olen opiskellut Suomen lisäksi Yhdysvalloissa, Venäjällä ja Kiinassa, puhun 17 kieltä sujuvasti ja 23 välttävästi. Minulla on luonnollisesti miljardiomaisuus ja 60-vuotiaaksi minulla on 35-vuotiaan terveys. Vaimoni on toissavuoden Miss- enpä sanokaan mikä maa.

• valehdellaan-vaan-kilpaa kirjoitti:

Minä taas olen ydinfyysikko ja työskentelen Venäjän avaruustutkimuskeskuksen kanssa yhteistyössä. Projektin tarkoitus on kehittää fuusioydinvoimalla toimiva avaruusalus Marsin tutkimusta varten. Olen tavannut presidentti Vladimir Putinin useita kertoja ja tämä projektimme onkin hänen henilökohtaisesti alullepanemansa.
        Olen myös biologi, geologi, antropologi, arkeologi ja entinen hävittäjälentäjä. Älykkyysosamäärääni ei kyetä mittaamaan Mensan testillä, koska saan aina kaikki tehtävät 100% oikein. Olen opiskellut Suomen lisäksi Yhdysvalloissa, Venäjällä ja Kiinassa, puhun 17 kieltä sujuvasti ja 23 välttävästi. Minulla on luonnollisesti miljardiomaisuus ja 60-vuotiaaksi minulla on 35-vuotiaan terveys. Vaimoni on toissavuoden Miss- enpä sanokaan mikä maa.

Sama täällä, mutta ikää on vähemmän ja naisia enemmän.

• PaterNoster
        jyriisisiis kirjoitti:

Minä taas olen Jumala, ja voin kertoa etten ole edes älykäs, joten ei minusta ole älykkääksi suunnittelijaksi. Itseasiassa en ole aivan varma edes siitä olenko olemassa.

• valehdellaan-vaan-kilpaa
        Kaoottinen kirjoitti:

Sama täällä, mutta ikää on vähemmän ja naisia enemmän.

"Sama täällä, mutta ikää on vähemmän ja naisia enemmän."
        Niin sinähän taidatkin olla se kaveri, joka on Suomesta ehdolla retkikunnan tieteelliseksi johtajaksi. Olen kyllä pikkuisen kateellinen nuoremmuudestasi;)

• jyriisisiis kirjoitti:

Valehtelukilpailu oli piristävää vaihtelua palstan perinteiseen tinkimättömään todenpuhumiseen. Nyt sitten niitä nimiä, jyrbäseni.:)

• Taikauskonnoton

Miksi oletat, että vesi olisi luotu ihmistä varten? Edes Raamatussa ei väitetä mitään sen suuntaista.

• "Tykkään uiskennella korallihiekkarannoilla turkoosinsinisissä lämpimissä vesissä kultakalojen seassa"

Syyntakeettomien ei tarvitse välittää siitä reaalimaailman tosiasiasta että korallit elävät merissä ja kultakalat suolattomissa sisävesissä.

Lapsilla näyttää muuten olevan verrattain kivaa Lintsillä ja Hoplopissa. Jyrbän logiikalla Jumala on käynyt taikomassa ne lapsille, perusteena se kun siellä on niin ältsin kivaa.

Voi morjens taas.

• heko-heko

Vesi luotiin siksi, että jyri voi pissata sinne omaan altaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2704
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      114
      2655
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      204
      1414
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      134
      1366
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      309
      1303
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1301
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      50
      1105
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1054
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      964
    Aihe