Mitä kampaamoa suosittelette Hämeenlinnassa?
Hyvä, edullinen kampaamo
8
1890
Vastaukset
- Vaikiasiakas
Tiiriössä, Prisman tiloissa oleva Hairlekiini. Kokeile sitä. Ite ainakin tykkään. Tiedä sitten onko tuo edullinen sun rahapussille.
- aina-mun-pitää
En suosittele. Oli jos jonkinlaista lisää mm. tuuheuslisä ja hinta raidoille oli kaksinkertainen edelliseen kampaajaan verrattuna vaikka oli opiskelijan tekemä ja lopputulos surkea. Nyt kun hallituskin säästää niin minäkin säästän värjäämällä ja leikkaamalla hiukseni itse.
- lidli-fani
Itse ostin juuri Lidlistä Silvercrest hiustenleikkuukoneen 12 eurolla eikä minun tarvitse lainkaan kåydä enää parturissa.
- Hesaan
Hyvä ja edullinen on mahdoton yhdistelmä Hämeenlinnassa. Täällä on vain huonoja ja kalliita.
- Parturia_etsimässä
Karmea tunne istahtaa sellaisen parturikampaajan tuoliin, jonka työstä ei ole mitään varmuutta, eikä kokemusta. Se ensimmäinen kerta on aina kestettävä, jotta tietäisi millaista jälkeä hän tekee. Mutta kyllä se vaan riepoo kauan, jos joku leikkaakin hiuksesi pilalle. Eihän ne hiukset hetkessä kasva takaisin entiselleen.
Eli parturikampajan etsiminen on työlästä ja heihin luottaminen on melko riskialtista hommaa, ellei ole jo löytänyt sitä luotettavaa vakiparturia.
Se on koettu ja nähty, että tässäkin kaupungissa on kaikenlaisia saksiensa naksuttelijoita. Jotka kyllä itse luottaa kykyihinsä, mutta eivät ymmärrä, ettei asiakkaiden ole niin helppoa luottaa heidän työnsä jälkeen.
Olisi ihan kiva idea, että parturikampaajat, laittaisivat vaikka ikkunoihinsa näytille malleja työnsä jäljistä. Niistä kuvista voisi päätellä jo aika paljon liikkeenharjoittajan ammattitaidosta. - tahtooparturiksi
saako kampaamosta kreikankielisiä kuitteja?
Salon Serenella (Linnankatu) Hyvä ja kohtuuhintainen.
- Katja0901
Ajanvarausjärjestelmä on http://www.phorest.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612548Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131602- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221262- 831159
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen381055Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141033Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?221010Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58937