...mutta mihinkään ei enää pääse 17-vuotiaana D: jalkapallo kiinnostaisi mutta kaikki alkeisjutut ovat pikkunapiksille... Onko olemassa mitään harrastusta minkä voisi aloittaa vanhemmalla iällä?
Haluaisin aloittaa harrastuksen
7
<50
Vastaukset
- Lalalalalallalalalalala
Hmm.. Ratsastus :D siis hevosella :D Uuden kielen opettelu, pyöräily, kuntosalil käynti, break dance (tai mikä vaan tanssi), laskettelu, skeittaus jne. :)
- sukela
Sukellus? Se on siistii
- vaikkaendurance
Moottoriurheilu
aloittajaki on myöhäisherännäinen urheilun tai no muunkin harrastuksen suhteen? niin minäkin olen :) oon aina liikkunu jollain tavalla mutta koskaan en ole pelaillu missään joukkueessa mitään lajia. kiinnostuin säbästä ja futiksesta myöhäisemmällä iällä, jolloin oli jo liian myöhästä hakeutua mihinkää joukkueeseen :(
nykyään pelailen semmosessa "höntsäporukassa" sählyä joka viikko paitsi kesäisin, ei siis missään sarjassa... joten säki voit mennä johonki höntsäporukkaan sun paikkakunnalla jos sielä semmosia on ja jos pääset :)- huntingforlife
metsästys
- mätahdonollamörkö
Parhaat urheilulajit on parkour,sali ja juoksu :-)
- awdawdawdawd
Jonkin soittimen soitto. Itse soitan pianoa ja rumpuja. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284498- 343306
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823125- 102138
- 1561716
- 121698
- 231632
- 1011247
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14934