Pikkuprinssi nimitettiin herttuaksi - riemu repesi Ångermanlandissa
Ångermanlandilaiset ovat haltioissaan uudesta herttuastaan.
riemu repesi Ångermanlandissa
7
<50
Vastaukset
- Tämä-vaan-jatkuu
Aatelisarvot on aina saatu saadaan kuninkaan armosta
Kun oli keskikoulun viimeinen päivä, meidän luokkamme leikki pikkulapsia,
Oli autoja, nukkeja joillakin muistokirjoja.
Muuan poika kirjoitti muistokirjaani olevansa niin pieni ettei osaa kirjoittaa muuta kuin "hullun ilo on halpa" .
Onnea ja iloa sata kiloa sinne Ångermanlandiin...- Makriina.ek
Onneksi Suomi on tasavalta. Ajatelkaa sentään, jos meillä pikkuprinssi nimitettäisiin Savon herttuaksi. Prinsessa olisi Vakka-Suomen paronitar. Tai olisiko kuninkaallisia jo niin paljon, että kunnat pitäisi ottaa käyttöön: Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa, Sipoon prinssi Sampo Severius.
Meillehän oli aikanaan kuningas tulossa, ja hänen nimekseenkin oli ehdotettu Väinämö Ensimmäistä. Saksalainen ruhtinas. Ajatus sammui, ja tuskin kukaan on sitä surrut. - Säädyt
Aatelisille annettiin vallatut maat sodan jälkeen ja linna tai kartano rakennutettiin suomalaisilla työläisillä
ja heidät käskettiin sinne palvelijoiksi, työmiehiksi ja torppareiksi..
Säädyt muodostettiin , paremmuusjärjestys oli 1) aateliset 2) papisto
3) talonpojat 4) työväki ja palvelijat Näin se tieto karttuu. Näin ensimmäistä kertaa elämässäni kirjoitettuna paikan nimeltä Ångermanland. Ja ei kun googlettamaan. Iso lääni pohjoisen Pohjanlahden reunamilla.
https://www.google.fi/search?q=ångermanland&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=UKaXVcbLNIqqswHhmK-ACg- kuka.katuu.ja.mitä
Ånger (suom.) = Katumus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798