Mikä on paras säättämismuoto ?

kertokaa-se-hänelle-

Kuka tietää, jos haluu säästää jokakuukausi hieman,
mikä muoto olisi paras,
pörssiosakkeisiin ei ( tyhmän ) kannata panna mitää,
siellä raha katoaa jonkun muun taskuun , sinne säästäjä on vain jokun tutemattoman jatkuva rahottaja, siellä tili näyttää aina nollaaa,

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nössö-

      Meikällä on kivat sukat, pistän sukkaan täytteeksi aina pien summan,
      pankkiin en luota, pankit on suurissa vaikeuksissa, ne vie viimesenki ropsen jos sinne uskaltaa jotain säästtää,
      toinen juttu, syö sen minkä tienaaki, eipä kenekää tarvi himoita pikkusäästöjä,,,

    • henrjii

      Tyyni ennen myrskyä, sitten kun tuuli repii puita ja taivas salamoi, niin se on vähän niin ja näin.
      Pitkä pimiä kylmä tuulinen luminen talvi ei ole oikein hauskaa

      • mikävirsi

        Hän säät ja ilmat säätää..


      • on-kokemusta-

        hah,
        miten toi säästämiseen liittyy,

        sitä mieltä asiasta:

        sijottajat kähmii aina sopivan summan omaan taskuunsa,
        on typerää luottaa pankkien sijotuksiin,

        miljoonaki katoaa kummasti muutamassa vuodessa taivaantuuliin pankin hoivissa,
        ellei ihminen sitäennen hoksaa käyttää rahojaan omiinki tarpeisiin,
        panankkiin ei voi luottaa,


    • Mielestäni ainakin varminta on kuluissa säästäminen! Jokaiselle käytetylle €:lle riittävä vastike.

      Joku on tarjonnut kolmea kohdetta.
      1. Maa. Sitä ei valmisteta enää.
      2. Kulta. Ei sen arvostus ole koskaan ollut ymmärrettävissä.
      3. Finanssimarkkinat kunkin oman harkinnan mukaan.

      • muista-missä-sukka-on

        " sukanvarsi säästäminen " kaikkein varmin,
        saa sen summan minkä on sukkaan säästäny,
        ku ei sitten hukkais koko sukkaansa,
        toi vanhuus voi viedä muistin,
        ei muista minne sukan on tallettanu, heh,


    • att2

      Hyvin toimii kaikki hoidan itse näin 68 vuotiaana eläke on pieni tosin 4600e/brutto/kk.
      Sijoitukset noin 15%/v kymmeniä vuosia pankissa ei ole rahaa, käteistä en käytä.

      Kaikki pankkikonttorit voi sulkea pankit ovat nykyään kotona, samoin kaikki taloudellinen uutis tieto.

      • dineros

        En ymmärrä lukemaani! Sijoitukset noin 15%/v kymmeniä vuosia! Pankissa ei rahaa.
        Ap. kysymys: Mikä on paras säästämismuoto?
        Siis, miten taltioit nuo vuosittaiset 15%?


      • Pankkiin.nolla.euroa

        15% sijoituksiin.
        5% elämiseen.
        80% Alkoon.


    • Luota itseesi, jos et edes pankkeihin luota,
      älä kysele muilta jos eivät osaa mieleisesti sinua neuvoa. Luuletko, että täältä löydät ohjeita. Säästäminen ja sijoittaminen ottaa huomioon sinun tarpeesi ja toiveesi, ei tyhjin taskuin voi aloittaa sijoittamista, jos niin luulet lottoa ja luota voittomahdollisuuteesi, heh, heh, siis jos haluat tuurilla pelata. Sijoittamisessakin tosin on tuuripeliä tiedon lisäksi.
      Pörssi on hyvä paikka, jos osaa ostaa ja myydä oikeaan aikaan.
      Pörssisijoittaminen vaatii tietoa ja taitoa, jonka tavallinen säästäjäkin hallitsee,
      vaatii tosin opiskelua ja asioihin perehtymistä, yrityksiin tutustumista. Ja aina kannattaa muistaa oma tavoite.

    • Kantapään.kautta

      Mihin sinä enää näillä kymmenillä säästät? Siinä viimeisessä paidassakaan ei ole taskuja ja se on selästä auki.
      Ei se ole rikkain jolla on eniten vaan se jolta vähiten puuttuu.

      • Varmuustoimenpide

        Minut pitää haudata pakkopaidassa. Varmuuden vuoksi. Ja selässä saa olla vetskari, abloy lukko mahdollisuudella.
        Säästöt saa löytäjä pitää, jos jotakin löytää, muuta kuin lapun häh häh hää ja aprillia.


      • näin-aateltu-

        Pitäshän arkkurahat säästää, vai maksaako yhteiskunta arkun ,,,,
        miten se nykyään menee, jos on köyhä, kuka ostaa arkun ja millä rahalla, ???
        mun ajatus olisi joku pahvilaatikko, joka työnnetään grematorioon ja tuhka ripotellaan sitten joko mereen tai maahan haravoidaan jokun puun lannotteeksi,
        sen verran pitäs ehtiä säästää että pahvilaatikon saavat ostettua,


    • Säättämismuotoja on erilaisia. Nyt esimerkiksi katson ulos ja ennustan huomista säätä. Sateeton kaunis päivä tulossa kun katson järven pintaan, tuulikin lie kohtuullista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe