Hei. Olen 18.v ja kesän jälkeen alkaa vika vuosi amiksessa.
Korean kieli on kiinnostanut tosi pitkään.
Olen koittanut sitä netissä opiskella, mutta en ole mitään hyvää paikkaa löytänyt.
''Learn Korea online''
Jos ostaisin Kirjakaupasta kaikkia erinlaisia Korean opiskelu kirjoja niin en varmaan aina pystyisi keskittymään opiskeluun tai sit en vaa tiedä mitä kantsis ostaa koska olen aloittelija.
Olen katsellut voisiko Suomessa (Mieluiten Tampereella) opiskella Koreaa/mennä joillekin kurseille.
Löysin että Helsingissä voi jossain paikoissa jotain opiskella? (Ite asun Tampereella) mutta jos opiskelisin Helsingissä niin en ole varma mihin kantsisi/pystyisin hakea opiskelemaan Korean kieltä?
Ja missä Tampereella voi opiskella kieliä? Jos ehdottaisi joskus Korean kielen kurssia..
Koska Helsinki voisi olla vasta 2 vaihtoehto..
Olen nyt aika hukassa ja apua tarvitsisin.
Kiitos! :)
Korean opiskelu..?
7
437
Vastaukset
- äåpölo
Tampereella voi opiskella kieliä kuka vain Tampereen työväenopistossa. Tarjonta on runsas. En tiedä, onko koreaa. Ensi syyslukukauden ohjelma varmaankin on jo valmis. Kurssien hinnat ovat kohtuulliset.
Monestakin syystä opettaja on melkein välttämätön uuden kielen opiskelun alussa. Muuten ei opi kunnollista ääntämistäkään. Onnea opiskeluun!- Saranghaee2456
Katsoin Tampereen Työväenopiston kieli tarjontaa. Siellä oli muita Aasialisia kieliä mutta ei Koreaa valitettavasti.
Pitää keksiä jotain...Kiitos! - Saranghaee2456
Saranghaee2456 kirjoitti:
Katsoin Tampereen Työväenopiston kieli tarjontaa. Siellä oli muita Aasialisia kieliä mutta ei Koreaa valitettavasti.
Pitää keksiä jotain...Kiitos!Aasialaisia*
- Saranghaee2456
Aasialaisia*
- Saranghaee2456
Aasialaisia*
Oletko löytänyt ja miksi Korea? Onnea vaan.
- Saranghaee2456
En. Ja koska tykkään Korean kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463060Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082789Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132178Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935