Mitä väliä?!?

Luna

No, mutta. Kyllä itse vähän ihmettelen, miksi täytyy niin tarkoin määritellä omaa seksualisuuttaan, lesbo, bi vai hetero? Onko kukaan kokenut, että oma seksuaalisuus on yhteydessä tunteeseen/ihmiseen, ei sukupuoleen? Tarkoitatteko te seksuaalisuuden määrittelemisellä sitä, että jos sanoo olevansa vaikkapa lesbo, ei enää voi ajatella miehiä siinä mielessä. Eikö se ole kauhean rajoittavaa?
Minä olen kyllä ihastunut naiseenkin joskus, mutta naisen täytyy olla naisen näköinen, eikä mikään "puolimies". Miksi usein lepakot ovat kovin miehekkäitä??

33

3036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexy girl

minäkin.. ja tullut siihen tulokseen että ihmisen seksuaalisuus on ikäänkuin jatkumo, jonka ääripäinä ovat homo- ja heteroseksuaalisuus, joiden esiintymiseen täysin "puhtaina" on vaikea uskoa..Esim. tiettyyn ikäkauteen voi kuulua normaalina seksuaal.ajatukset samasta sukupuolesta. Olen myös kuullut teorioita joiden mukaan kaikki ihmiset ovat syntyessään bi-seksuaaleja, mutta en kyllä välttämättä allekirjoittaisi niitäkään. Oman identiteetin määrittely on tärkeää,jotta voimme kokea yhteenkuuluvuutta vertaisryhmämme kanssa... Miehekkyyttä olen itse pohtinut ja heittänyt kysymyksen ilmaan, että olisiko asialla tekemistä hormonien kanssa (joilla on tekemistä geenien kanssa ja myös mahd. koko homoseksuaalisen suuntautumisen kanssa), mutta en puhu asiasta enempää ettei sensuuri iske jälleen...

• Zor-ro

Siis tarkoitin että kummankin kanssa eri linjoilla kahden ensimmäisen vastanneen kanssa.

Lainaus:

"Esim. tiettyyn ikäkauteen voi kuulua normaalina seksuaal.ajatukset samasta sukupuolesta"

Totta. Mutta tuolla ei olekaan mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa, joka tässä oli aiheena.

Itselleni on täysin luonnollista olla lesbo, siinä ei ole mitään rajoittavaa, vain vapauttavaa. Olen ajatusmaailmaltani suorastaan päinvastainen ketjun aloittajan ja sun kanssasi.

• sexy girl
        Zor-ro kirjoitti:

Siis tarkoitin että kummankin kanssa eri linjoilla kahden ensimmäisen vastanneen kanssa.

Lainaus:

"Esim. tiettyyn ikäkauteen voi kuulua normaalina seksuaal.ajatukset samasta sukupuolesta"

Totta. Mutta tuolla ei olekaan mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa, joka tässä oli aiheena.

Itselleni on täysin luonnollista olla lesbo, siinä ei ole mitään rajoittavaa, vain vapauttavaa. Olen ajatusmaailmaltani suorastaan päinvastainen ketjun aloittajan ja sun kanssasi.

Käy lukemassa bissejen puolelta otsikkoon "mikähän minäkin olen" vastaus "neljäs" nimimerkiltä kummajainen....Seksuaalisuus joko muuttuu tai itsensä löytäminen voi "hieman" kestää?

• Minä määrittelen oman seksuaali-identiteettini, oman itseni takia. Haluan tietää missä seison.
      Jos ei osaa määritellä omaa suuntaumustaan, se voi olla hyvin hämmentävää. Ainakin minusta.

Ja mielestäni homo-bi ja hetero määritteet eivät ole kovinkaan kattavat. Kaikki eivät tunne sopivansa näihin lokeroihin.

Mitä jos olet tyttö, pidät tytöistä, mutta et vain osaa MITENKÄÄN mieltää itseäsi naiseksi? et silloin voi olla lesbo. Koska lesbo on nainen ja sinä et tunne olevasi..

Jos taas yrität olla hetero ja olet miehen kanssa, tunnet itsesi homoksi... kinkkistä, eikö?

Joten mielestäni nämä määritteet eivät ole niin kaikenkattavia, että niillä voisi määritellä jokaisen vastaantulevan ihmisen.

Itse pystyn itseni sentään jollain tavoin lokeroimaan lesboksi, vaikka joku mies voi minusta joskus hyvältä näyttääkin..(telkkarissa ;D

ja tuollainen stereotypioden viljely että lepakot ovat usein kovin miehekkäitä, on mielestäni aika huvittavaa..
      ehkä et vain ole löytänyt etsimääsi tai olet etsinyt väärästä paikasta :)

Minä olen lepakko, minä olen myös naisellinen, enkä minä ole ainoa..

Ja luojan kiitos kaikki lepakot eivät ole naisellisia, kuten minä... siinä vaiheessä mun pitäisi jo harkita heteroksi ryhtymistä... (siirtymä poikatytöistä tyttöpoikiin;) Ensimmäisenä uhrina Jonne Aaron(menee melkein tytöstä;)

Onneksi nää sukupuoliroolit on aina niin selkeitä ja helppoja asioita.. huh huh.. ;)

• Luna

transseksuaali.

• Luna kirjoitti:

transseksuaali.

Jotain sellaista nimikettä mäkin käyttäisin :)

Mutta se taas ei ole niin yleinen ja käytetty termi, että jos jollekin kertois olevansa transseksuaali, sitä joutuis kuitenkin kertomaan, että mikä se transseksuaali on..

ainakin heteropiireissä monikaan ei tiedä tuon sanan merkitystä ja mullakin menee joskus kaikki termit sekaisin kun niitä on niin paljon.. heh.

Mutta, joskus kannattaa ehkä vaan unohtaa turhantarkat luokittelut ja kutsua itseään vain ihmiseksi :)

• pihjala

..minäkin joskus puoleensavetävän miehen huomaan, mutta en kyllä missään muualla,enkä tahokaan ;)pelkkä silmänruoka riittää tuolla osastolla.

lesboksi minä kutsun itseäni, ensin pohti kauan että taidan rakastua naisiin, ja sitten pohdintona kun huomasi että versioita siitäkin on monia, kumpi, no lesboksi, tunnen itseni, kuitenkin näistä kahdesta kovin vähän keskustellusta asiasta täällä ;)

• Zor-ro

Täysin eri mieltä kanssanne. Itse uskon että seksuaalinen suuntautuminen on vakio, synnynnäinen, muuttumaton asia. Se, elääkö sen mukaan ja missä elämänvaiheessa sen itsessään tunnistaa/tunnustaa, se on taas ihan ERI asia.

Mitä ihmettelemistä siinä on jos joku haluaa määrittää itsensä, jos jollekin seksuaalisuus EI ole häilyvä, rajaton asia? Kukin tyylillään.

Mulle on hyvin tärkeää "määritellä" itseni lesboksi, ja kotoisammaksi tunnen oloni toisen samoinajattelevan lesbon kanssa. Mulle rajat eivät ole rajoite tai este, vaan VAPAUS. Mulle ne tuovat turvaa, eheyttä ja selkeyttä elämään. Eli ovat vain hyvä asia.

Tiedän syntyneeni lesboksi, se on selvä asia. Sen mukaan eläminen ei ole tietenkään ollut yhtä yksinkertaista aina.

Itse en taas ymmärrä sitä häilyväisyyttä mitä joillakin on, eivät itsekään tiedä mitä ovat saati mitä haluavat, ja vielä vähemmän käsitän ajatusta että rakastuu ihmiseen, ei sukupuoleen. Mulle kun se sukupuoli ON hyvin olennainen osa ihmistä. Haluan rakastaa NAISTA, joka on sekä henkisesti että fyysisesti nainen.

Näkökantoja on yhtä monta kuin ihmisiäkin, ja niiden ihmettely ei sinällään johda mihinkään ja on turhaakin, tosin ainahan sitä voi keskustella. :D

• aabeecee

Totta, kukin tyylillään. Eiköhän jokainen määrittele itsensä ja seksuaalisuutensa, joka siihen pystyy. Ja määritelmiin ei mielestäni pitäisi suhtautua rajoitteina,esteinä tai vapautena vaan olemassa olevana faktana.
        Eri ihmisille ovat eri asiat ensisijaisia. Toisille se voi olla sukupuoli; heterolle se on oltava vastakkainen sukupuoli, lesbolle nainen.

Itse kuulun siihen ryhmään,joka ei osaa määritellä itseään. En tiedä olenko bi vai lesbo.
        Sanoisin bi, mutta entä jos olen syntynyt lesboksi (kaikki mahdollista) ja nyt vasta "itseni löydettyä" matkalla siihen, mutta eihän se yössä tapahdu?
        Sitäkään en voi täysin poissukea, vaikken miehistä kiinnostukaan, että tapaisin miehen kenen kanssa voisin solmia suhteen joka perustuisi ehkä ensisijaisesti hyvälle kumppanuudelle.
        Sanotaan, että olen avoin ja annan mahdollisuuden ihmiselle sukupuoleen katsomatta,mutta pääasiassa naiset kiinnostavat enemmän.

• täysin

samaa mieltä tässä asiassa sun kanssa. Aina itsensä määrittely ei ole vain ahdasmielisten touhua vaan selkee osa oma persoonaa.
        Kuten joskus on kuultu että oppiaksesi tuntemaan muita on sinun on ensin opittava tuntemaan itsesi.
        @

• Hapsu

sittenkin ;)

Itsensä vuoksi on hyvä tiedostaa oma seksuaali-identiteettinsä. Se taas ei ole meidän valittavissa, että joku viisas on keksinyt eri suuntautumisille nimet aikoinaa. Joten, jos naisista ainoastaan lämpenevä nainen on lesbo, niin avot - ollaan sitten sen nimisä ja yhtään ei ahdista tai rajoita.

Seksuaalisuutensa määritteleminen ei tarkoita "ettei voi ajatella miehiä siinä mielessä".
      Seksuaalisuuden määritteleminen ei välttämättä tarkoita yhtään mitään, mikä olisi määrittelemisen arvoista.

Minä rakastun naisiin ja rakastelen vain naisen kanssa - yksinkertaista - ei tehdä joka asiasta aina niin monimutkaista.

Kysymykseesi "miksi lepakot ovat miehekkäitä..."
      Niinpä! Miksi ja miksi....
      Miksi tummaihoiset saa tummaihoisia lapsia???
      Sitäkin joskus olen miettinyt...

Itse olen naisellinen ja niin moni muukin täällä, joten ihan turhaa pään vaivaa kelata joka asiaa oikeastaan...

• Zor-ro

"Ei voisi ajatella miehiä siinä mielessä"

No siitä vain, minä en ajattele, ja arvelen jotenkin etteivät monet muutkaan LESBOT, se kun vähän niin kuin on sitä lesboutta. ;) En koe sitä yhtään rajoittavana, päinvastoin. Aika naurettava ajatus suorastaan, että lesboa häiritsisi ja "rajoittaisi" se ettei ajattele miestä siinä mielessä....

Mua rajoittaisi sellainen etten tietäisi tarkkaan mikä olen, se aiheuttaisi sellaista juurettomuutta mikä tekisi sielulle vahinkoa. Siis mulla.

Joillakin on tarve ajatella että KAIKKI "määrittely ja lokerointi" on jotain kamalaa, vapaata sielua rajoittavaa, ja että on kamalan paha asia jos esim. ei voikaan harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa tai rakastua ihmiseen välittämättä sukupuolesta. Minusta tuo kaikki on biseksuaalisuutta. On outoa jos lesbo kokee rajoittavana sen jos ei "voi" ajatella miestä siinä mielessä. Paremminkin se on lesbolle vain luonnollista.

Minä en ahdistu määrittelyistä vaan ne ovat tärkeitä tasapainottavia tekijöitä mun elämässä. Ihan yksinkertaista, olen naista rakastava nainen, ja se on ihanaa.

Se tieto tuo mulle vain hyvää mieltä ja sielunrauhaa. Miksi ihmeessä kaipaisin muuta tai tuntisin jääväni jostakin paitsi? Päinvastoin! Näin voin saada kaiken, en vain häilyvää elämää vaan vakautta, ja aitoa rakkautta. Oman itseni näköistä. :D

• Zor-ro
        Zor-ro kirjoitti:

No siitä vain, minä en ajattele, ja arvelen jotenkin etteivät monet muutkaan LESBOT, se kun vähän niin kuin on sitä lesboutta. ;) En koe sitä yhtään rajoittavana, päinvastoin. Aika naurettava ajatus suorastaan, että lesboa häiritsisi ja "rajoittaisi" se ettei ajattele miestä siinä mielessä....

Mua rajoittaisi sellainen etten tietäisi tarkkaan mikä olen, se aiheuttaisi sellaista juurettomuutta mikä tekisi sielulle vahinkoa. Siis mulla.

Joillakin on tarve ajatella että KAIKKI "määrittely ja lokerointi" on jotain kamalaa, vapaata sielua rajoittavaa, ja että on kamalan paha asia jos esim. ei voikaan harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa tai rakastua ihmiseen välittämättä sukupuolesta. Minusta tuo kaikki on biseksuaalisuutta. On outoa jos lesbo kokee rajoittavana sen jos ei "voi" ajatella miestä siinä mielessä. Paremminkin se on lesbolle vain luonnollista.

Minä en ahdistu määrittelyistä vaan ne ovat tärkeitä tasapainottavia tekijöitä mun elämässä. Ihan yksinkertaista, olen naista rakastava nainen, ja se on ihanaa.

Se tieto tuo mulle vain hyvää mieltä ja sielunrauhaa. Miksi ihmeessä kaipaisin muuta tai tuntisin jääväni jostakin paitsi? Päinvastoin! Näin voin saada kaiken, en vain häilyvää elämää vaan vakautta, ja aitoa rakkautta. Oman itseni näköistä. :D

Vastaukseni oli suunnattu Lunalle, ei Hapsulle. Pahoitteluni.

Miehekkyydestä. Minusta on hyvin loukkaavaa käyttää moista sanaa. Minä ainakin ole nainen, ja naisellinen omalla tavallani. En ole mies enkä miehekäs enkä missään nimessä haluakaan olla!

Olen poikamainen kai sitten lähinnä. Mikä ihmeen jankutus lesbojen "miehekkyydestä" aina vallitsee? Joillakin on vastaavasti kauhea tarve mainostaa että ovat naisellisia ja naisen näköisiä.

Ihan kuin se olisi jotenkin parempaa. Eiköhän asia ole niin, että jokainen on sellainen kuin parhaiten omissa nahoissaan viihtyy? Ei tuomita ketään heti miehekkääksi jos hän ei ole mikään hameessa ja korkokengissä viihtyvä, meikattu nainen. Mua loukkaa tuollainen asenne, että naisellisuus olisi vain ulkoisesta olemuksesta kiinni!

Ja ainainen rinnastus miehiin. Typerää.

• Hapsu
        Zor-ro kirjoitti:

eli helpottavinta on tiedostaa se mitä on ja mitä ei ainakaan ole.

Siunattu olkoon se päivä, jolloin tajusin, ettei mun tarvikaan tuntea ukkelei kohtaan mitään ;)
        Hetken jo kuvittelin olevani kipee...,

• Hapsu
        Zor-ro kirjoitti:

Miehekkyydestä. Minusta on hyvin loukkaavaa käyttää moista sanaa. Minä ainakin ole nainen, ja naisellinen omalla tavallani. En ole mies enkä miehekäs enkä missään nimessä haluakaan olla!

Olen poikamainen kai sitten lähinnä. Mikä ihmeen jankutus lesbojen "miehekkyydestä" aina vallitsee? Joillakin on vastaavasti kauhea tarve mainostaa että ovat naisellisia ja naisen näköisiä.

Ihan kuin se olisi jotenkin parempaa. Eiköhän asia ole niin, että jokainen on sellainen kuin parhaiten omissa nahoissaan viihtyy? Ei tuomita ketään heti miehekkääksi jos hän ei ole mikään hameessa ja korkokengissä viihtyvä, meikattu nainen. Mua loukkaa tuollainen asenne, että naisellisuus olisi vain ulkoisesta olemuksesta kiinni!

.. juttuja kun lukee täällä, niin vakkarinicit ja niiden ajatusmaailma tulee todella tutuiksi. Tietää mikä on ideana, vaikka vastaisikin väärään paikkaa - you know ;)

• femme
        Zor-ro kirjoitti:

noita jankutuksia tuskin kukaan lesbo jankuttelee, siis kyselee miksi pitää olla miehen näköinen ja haluutko siten olla mies.
        En itse ole törmännyt siihen että joku lesbo sanoisi toiselle että haluuks olla mies kun sulla on kalju yms.
        @

• Klaudia
        Zor-ro kirjoitti:

Vähän ulkonäöstä:

Kuka se sanoo, minkä näköinen on luonnollisen näköinen nainen, miltä naisen pitäisi näyttää, miltä hän näyttää? Mitä on naisellisuus?

Osa naisista on halunnut kaunistaa itseään varmaan ihmiskunnan alusta asti. Osa ei ole varmaankaan ollut kiinnostunut samasta asiasta. Ihmiset ovat erilaisia näissä asioissa.

Minä sanon joskus olevani naisellinen ja sillä tarkoitan sitä, että käytän meikkiä ja hiukseni ovat pitemmät, voin pukeutua hameisiin ja vaikka kukkamekkoon ja korkokenkiin eikä mikään estä. Voin myös pukeutua rennommin, jos olen sillä tuulella. Ihana vapaus valita itse, minkä tyyliseltä haluaa milloinkin näyttää!

Mutta sitten, onhan miehilläkin pitkiä hiuksia, on ollut aina. Myös lyhythiuksisia naisia on, ja ainakin Suomessa tuntuu, että naisella on useammin lyhyeksi leikatut kuin pitkät hiukset, eikä kukaan pidä naista sen takia vähemmän naisellisena, Marilyn Monroellakin oli välillä lyhyet hiukset. Miehet käyttävät myös "mekkoja" eri puolilla maailmaa tänäkin päivänä. Osa miehistä myös ehostaa itseään.

Minä luulen, että ihminen joka pitää meikkaamista ym. sellaista turhamaisena ja halveksittavana, ei ehkä arvosta niitä toisissakaan. Minä taas pidän meikkaamisesta, mutta arvostan myös niitä ihmisiä, jotka uskaltavat näyttää omalta itseltään.

Vertausten tekeminen voi olla typerää, mutta joskus on vaikeata ilmaista ulkonäköön liittyviä asioita muutenkaan. Mikä olisi naiselle paremmin sopiva synonyymi sanoille miesmäinen ja poikamainen?

• Luna
        Zor-ro kirjoitti:

minulle on se, että en tarvitse määritteitä jotka rajoittavat tunteitani, tai saavat minut hämmennyksiin. jos ihastun mieheen, mutta olen määritellyt itseni lesboksi, eikä siitä seuraa massiivinen identiteettikriisi? Eikö luokittelu päinvastoin rajoita?
        Taitaa olla vähän omituista ajattelua monen mielestä, mutta minä haluan nähdä ihmiset yksilöinä, en sukupuolina, ihan sama miksi sitä kutsutaan. Eivät kaikki ole viehättäviä tai haluttavia mielestäni, vaikka jotain sukupuolta olisikin. Ei varmaan teistäkään kaikki lesbikset ole "naitavia", rakastettavia, mielenkintoisia tai haluttavia...

• Battery016
        Zor-ro kirjoitti:

näin minäkin ajattelen.

• Battery016
        Luna kirjoitti:

minulle on se, että en tarvitse määritteitä jotka rajoittavat tunteitani, tai saavat minut hämmennyksiin. jos ihastun mieheen, mutta olen määritellyt itseni lesboksi, eikä siitä seuraa massiivinen identiteettikriisi? Eikö luokittelu päinvastoin rajoita?
        Taitaa olla vähän omituista ajattelua monen mielestä, mutta minä haluan nähdä ihmiset yksilöinä, en sukupuolina, ihan sama miksi sitä kutsutaan. Eivät kaikki ole viehättäviä tai haluttavia mielestäni, vaikka jotain sukupuolta olisikin. Ei varmaan teistäkään kaikki lesbikset ole "naitavia", rakastettavia, mielenkintoisia tai haluttavia...

ei se ainakaan minua rajoita. koska tiedän mitä olen ja mitä haluan. yksinkertaista.

• kenai

..Näitä samoja asioita pitää jauhaa aina uudestaan ja uudestaan? Eikö vain voisi selata vanhat tappelut esiin ja lukea sieltä?

*vaipuu takas peiton alle sairastaan*

• Luna

..haluaisit keskustella? Ei kaikkea jaksa aina alusta kelata!!! Ja kuka niitä muutenkaan enää katsoo?

• outo lintu..

Oon aivan samaa mieltä sun kanssas.. Mun mielestä me kaikki rakastutaan ihmiseen, ei sukupuoleen.
      Ite oon hetero, mutta oon ihastunu tällä hetkellä yhteen ihanaan tyttöön, joka ei kylläkään oo hetero..
      Sellasta tää elämä on, ei me voida valita ihastuksemme kohteita..
      Mä henk. kohtasesti ihastun ennemmin miehekkäisiin tyttöihin, ku naiselliseen..
      Mut seki vähä riippuu, yleisesti ihastun sellasiin vahvaluonteisiin ihmisiin..Mut sit taas jollain tavalla kuitenki herkkiin .. Ja silloin en kyllä kato onko se nainen vai mies, joka on sellanen!!!

• Senkun

"Mun mielestä me kaikki rakastutaan ihmiseen, ei sukupuoleen."

Millä eväillä katsot edustavasi "kaikkia"? Täällä kaikki lesbot tietävät, etteivät rakastu miehiin, eivät kerta kaikkiaan. Heterot eivät rakastu oman sukupuolen edustajiin. Te bit rakastutte ihmiseen sukupuolesta riippumatta. Olet bi, älä yleistä, vaikka kuulutkin seksuaaliseen enemmistöön. Teitä on eniten, ja jostain syystä katsotte oikeudeksenne vallata kaikki palstat, hetero-, homo-, lesbo- ja bi-palstat.

• Yleistäjä
        Senkun kirjoitti:

"Mun mielestä me kaikki rakastutaan ihmiseen, ei sukupuoleen."

Millä eväillä katsot edustavasi "kaikkia"? Täällä kaikki lesbot tietävät, etteivät rakastu miehiin, eivät kerta kaikkiaan. Heterot eivät rakastu oman sukupuolen edustajiin. Te bit rakastutte ihmiseen sukupuolesta riippumatta. Olet bi, älä yleistä, vaikka kuulutkin seksuaaliseen enemmistöön. Teitä on eniten, ja jostain syystä katsotte oikeudeksenne vallata kaikki palstat, hetero-, homo-, lesbo- ja bi-palstat.

No niin mä luulisin, tunnen lesbon, joka on ihastunu jätkään..
        En tietenkään voi yleistää, mutta ootko koskaan ajatellu ite miestä siinä mielessä, ja jos tapaisit jonku kiinnostavan jätkän, nii sysäisitkö tuntees syrjään vaan sen takia että oot lesbo?..toivottavasti et..
        Pyydän anteeks yleistämistäni.. Se oli vaan mun mielipide, joka ois ilmeisesti pitäny jättää oman pääni sisälle..

• Senkun
        Yleistäjä kirjoitti:

En tietenkään voi yleistää, mutta ootko koskaan ajatellu ite miestä siinä mielessä, ja jos tapaisit jonku kiinnostavan jätkän, nii sysäisitkö tuntees syrjään vaan sen takia että oot lesbo?..toivottavasti et..
        Pyydän anteeks yleistämistäni.. Se oli vaan mun mielipide, joka ois ilmeisesti pitäny jättää oman pääni sisälle..

... se tuttavasi, ei lesbo. Lesbot eivät rakastu miehiin. Me yleensä pidämme miehistä, ovat hyviä kavereita, mutta erotiikka miesten kanssa ei tule edes mielikuviin, vain nainen.

• hyvin hyvin
        Senkun kirjoitti:

... se tuttavasi, ei lesbo. Lesbot eivät rakastu miehiin. Me yleensä pidämme miehistä, ovat hyviä kavereita, mutta erotiikka miesten kanssa ei tule edes mielikuviin, vain nainen.

tarkka näistä määritelmistä. Hyvä, hyvä, hyvä, hyvä.....

• Senkun
        hyvin hyvin kirjoitti:

tarkka näistä määritelmistä. Hyvä, hyvä, hyvä, hyvä.....

Mikä risoo? Sekö, mitä on? Vai mitä ei ole?

• Vitsin väänsit
        Senkun kirjoitti:

Luinpa tuosta alempaa keskusteluista, että lepakkotyttösen suurin päiväuni on kuvitella raiskaus, jonka tekee oikea mies...ei tietenkään oikeesti(?!) ;), mutta jo pelkkä kuvitelma saa kiihottumaan!!! hih....voi teitä "lepakoita". Olen hetero ja minulla on ihan samoja päiväunia....

• mää
        Vitsin väänsit kirjoitti:

Luinpa tuosta alempaa keskusteluista, että lepakkotyttösen suurin päiväuni on kuvitella raiskaus, jonka tekee oikea mies...ei tietenkään oikeesti(?!) ;), mutta jo pelkkä kuvitelma saa kiihottumaan!!! hih....voi teitä "lepakoita". Olen hetero ja minulla on ihan samoja päiväunia....

Hyi, mä en ainakaan unelmoi mistään miehen tekemästä raiskauksesta! Vain naisen sylissä saan rauhan ja täyttymyksen. Unelmissanikin.

• sen oikeasti kirjoitti
        Vitsin väänsit kirjoitti:

varmasti lesbo eikä joku niistä bisseistä jotka täällä pyörii ja kirjoittelee muka lesbona kaikkee? En mä halua alkaa huutamaan jostain kuka on mitäkin, pääasia että sen ite tietää. TUntuu vain että jotkut sanovat olevnasa lesboja bissejä heteroita vähän aina sen hetkisen fiiliksen mukaan. Mä en usko että täällä on loppujen lopuksi kauhean montaa lesboa jotka tänne kirjoittelee. Minä tiedän itseni lisäksi vain varmaksi 2 muuta. Eli näin taas yhdellä lesbo keskustelufoorumissa.
        @

• siltä
        sen oikeasti kirjoitti kirjoitti:

varmasti lesbo eikä joku niistä bisseistä jotka täällä pyörii ja kirjoittelee muka lesbona kaikkee? En mä halua alkaa huutamaan jostain kuka on mitäkin, pääasia että sen ite tietää. TUntuu vain että jotkut sanovat olevnasa lesboja bissejä heteroita vähän aina sen hetkisen fiiliksen mukaan. Mä en usko että täällä on loppujen lopuksi kauhean montaa lesboa jotka tänne kirjoittelee. Minä tiedän itseni lisäksi vain varmaksi 2 muuta. Eli näin taas yhdellä lesbo keskustelufoorumissa.
        @

että muiden viestiväyläksi tämä on mennyt. lapakot häädetään pois.

• Bluemist
        Yleistäjä kirjoitti:

...jos tapaisin kiinnostavan jätkän, toteaisin mielessäni "Hei, mä taidankin olla bi." Eli en sysäisi tunteita syrjään vaan määrittelisin itseni uudestaan ja lakkaisin olemasta lesbo, tai tajuaisin etten ole oikeasti ollutkaan lesbo vaan bi. (Ei seksuaalinen identiteetti voi olla niin "kiveenhakattu" lopullinen päätös, ettei sitä voisi miettiä tarvittaessa uudelleen.)

MUTTA näin ei tule tapahtumaan. En voi ikinä kuvitella tuntevani eroottista/seksuaalista/romanttista vetoa miestä kohtaan.
        Tiedän ettei viestisi ollut mulle tarkoitettu, mutta ymppäsinpä mielipiteeni tähän kuitenkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe