Onko teillä heteroystäviä? Tietääkö lesboudesta?
heteroystävät
24
3408
Vastaukset
- likka80
Mun lähes kaikki frendit on hetskuja ja kyllä suurin osa tietää että oon lepakko. Meillä on sellanen ydinporukka jossa on yks homppeli,mä ja neljä hetskua ja hyvin homma toimii ja on aina toiminut. Mun ystävät on ihan yli ihania ihmisiä ja oon tosi onnellinen niistä, ne kun on mun toinen perhe.
Nii ja oon asunut 3 vuotta kimpassa aikoinani yhen hetsku frendin kanssa eikä koskaan ole mitään ongelmia ollu=)
Ihmisenä mä ihmiseen tutustun ja joko tykkään jonku persoonallisuudesta tai sitten en...- Zor-ro
Siis on heteroystäviä/kavereita, mutta eivät tiedä lesboudestani. (mitä kukakin mielessään arvailee, sitä en voi tietää...) ;)
- Luna
Zor-ro kirjoitti:
Siis on heteroystäviä/kavereita, mutta eivät tiedä lesboudestani. (mitä kukakin mielessään arvailee, sitä en voi tietää...) ;)
Surullista...
- Catsy_666
Lopuille en ole kertonut laiskuuttani.
Onhan mulla noita ainakin ollut enemmän, mutta tuntuvat olevan katoava luonnonvara.. :/
hetsku miehiä on suurin osa ja sit on siä muutama nainenkin. Ja koko poppoo tietää mikä olen naisiani :)- Alkuperäinen Napsu
Mistäs noin näppärän nimmarin keksit napata?
- napsu2
Höh, en tiennyt, että olit jo sen ominut, löysin vasta äskettäin tieni näille palstoille! Koitan keksiä jotain rekisteröitävää...
- muutama
mutta aika vähälle jää oleilu heidän kanssaan.
Enempi tunnen oloni kotoisaksi ei heteroiden kanssa. - Ystäviä.
Joku aika sitten.
Silloin, kun meillä muutamalla oli hyvä olla joku, jolle puhua, kai. - Battery016
ja tietää.
- Battery016
nykyään minulla oikeastaan on enemmän hetero-kuin lesbo-ystäviä. muutamat entiset (lesbo) ystäväni osoittautuivat epäluotettaviksi, joten...
jotenkin tutustuminen toisiin lesboihin tuntuu hankalalta, tuntuu ettei kukaan halua "pelkkää" ystävyyttä. jos vaikka netinkin kautta etsii ystäviä, niin ei löydy millään.
- Hapsu
ystäviä kaikenlaisia. Tietävät, että olen lepakko.
- kathee
heteroystäviä oli ennen kaikki, koska en tiennyt itsekään suuntautumisestani.
nykyään parhaat ystäväni ovat lesbo, sekä kaksi biseksuaalia ja yksi hetero. ei-heteroille voi kuitenkin puhua asioista paremmin, heterot tuppaa vaivautumaan.
lähes kaikki "pinnallisemmat" ystäväni ovat heteroita; lesboihin minun on vaikea tutustua vain ystävänä..- zosu
Mun kaikki frendit on heteroita, ja osa tietää mikä oon ja osa ei.
mulla ei ole yhtään lesbofrendiä, kaikki joita olen tavannut vaikuttaa epäluuloisilta , siis lesbot - Napsu2
zosu kirjoitti:
Mun kaikki frendit on heteroita, ja osa tietää mikä oon ja osa ei.
mulla ei ole yhtään lesbofrendiä, kaikki joita olen tavannut vaikuttaa epäluuloisilta , siis lesbot..epäluuloisella??
- zosu
Napsu2 kirjoitti:
..epäluuloisella??
en osaa hirveen hyvin selittää, ehkä sitä, et on vaikea lähestyä, se kyllä voi tietysti johtua musta itsestänikin.
Baareissa näyttää siltä, et haetaan vaan yökyläseuraa ja sit kun en tiedä muita paikkoja jossa tavata kaltaisiaan niin siinäpä se sit
- tietää
Jos ei ole hetero ystäviä niin on saanut elää kirjaimellisesti kaapissa... Mun kaikki kaverit on heteroita ja niistä osa tietää musta. Kyllä mä niiden kanssa olen voinut jutella mistä tahansa, liitty se mun lesbouteen tai ei. Kyllä heterotkin osaa olla avoimia ja ymmärtäväisiä vaikka täällä välillä väitetään muuta. Tai sit oon niin ihanassa asemassa et mun hetero kaverit on jotain niin harvinaista ettei sellaisia löydy muualta.
- -tiitu-
Valtaosa ystävistäni on heteroita, ja kaikki tietävät suuntautumisestani. En minä sellaista ihmistä ystäväkseni kutsuisikaan, joka ei asiasta tietäisi..
- Einari
Minulla on useita.
- Gee81
Siis vois sanoa, että kaikki kaverini ovat heteroita, täällä mun pikkukaupungissa kun ei oikein lepakkopiirejä ole (tai en ainakaan niitä tunne) ja kaikki tietää. Ei mulla ole koskaan ollu mitään ongelmia sen suhteen, suvaitsevaista sakkia :D
Eipä sillä, etteikö olis kivaa tutustua lesboihinkin kaverina, kai sitä tavallaan kuitenkin ymmärtäis toisiaan paremmin tai jotain... - Julia
Kyllä on, suurin osa minunkin heteroystävistäni ovat miehiä. He viihtyvät kanssani ja minä heidän kanssaan koska koemme että meillä on jotakin yhteistä kun minä pidän naisista ja he pitävät myös. Toki me muustakin puhumme :) Naisiakin on heteroystäviä, kaikki, siis sekä miehet että naiset tietävät homoseksuaalisuudestani ja pitävät sitä loistavana osana persoonaani ;) Kiitos siitä heille, he ovat maailman ihanimpia ystäviä
- Kisu
Minulla on heteroystävä, josta pidän valtavasti, mutta hän ei tiedä, että olen leppis. Enkä tiedä, miten kertoa...
- Mimmu
On mulla yksi hyvä hetero ystävä, ja loput on bissejä ja lesboja.
Hetero ystävänikin tietää lesboudestani eikä se meidän ystävyyttämme ole haitannut.
Olisi kiva saada myöskin miehistä ystäviä.Mutta se vaan on niin vaikeeta. Useimmat miehet haluaa ihan jotain muuta,kuin ystävyyttä.. ainakin omien kokemuksien perusteella.. Miksi miehet eivät aina ymmärrä että jos tykkää naisista niin sitten tykkää,eikä miehistä ole kiinnostunut.. - Lepakkotyttönen
Melkein kaikki ystäväni ovat heteroita. Minut ja naisystäväni on jo vuosia kutsuttu aina yhdessä kaikkiin illanistujaisiin täysin luontevasti parina kuten muidenkin avecit.
Me olemme tosin jo vanhempi pari, neljänkympin korvilla, joten ystävät ovat samaa ikäluokkaa. Eikä enää jaksa lähteä rimpsalle niin usein...hyvä että kerran vuodessa hyvien lesboystäväpariskuntien kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284498- 343306
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823125- 102138
- 1561716
- 121698
- 231632
- 1011247
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14934