Yritin tilata puhelimitse kyseisestä "pizzeriasta" ruokaa. Ei vastausta lukuisten soittojen jälkeen. No ei siinä mitään, tilasin netin kautta safkat himaan, olettaen että se ruoka myös tulee kotiin, kuten yleensä on rehellisten "pizzerioiden" kanssa käynyt.
Koko vitun päivä nälässä, odotan sitä helvetin ruokaa täällä, tv:stä tulee jotain vitun Led Zeppelinin retrokeikkaa joka kuulostaa aivan yhtä paskalle kuin teidän kotiinkuljetus, eli ei miltään, voitteko kuvitella?
Saan vihdoin ja viimein tämän "kokin" tai "taxikuskin" tai mikä nyt ikinä olikaan, tai eipä sillä mitään vitun merkitystä enää edes ole. Vastaus on 1 1/2 tunnin odottamisen jälkeen että audo on riggi, tanan ei ole godinguljedus.
Ei siinäkään mitään, mutta te nyt satuitte olemaan se ainut "pizzeria" joka KULJETTAA, sanon vielä kerran uudestaan "KULJETTAA" sunnuntaina kotiin ne mielikuvitusruoat.
Vittu kyllä minä menen töihin vaikka auto on rikki, se on täällä suomessa vähän pakko. Tai jos ei muuta niin ilmottaisin sinne teidän hehkeille nettisivuille, niinkuin käytöstapoihin kuuluu että danan ei godinguljedus, eikös vain?
Kiitos, saitte minusta ikuisen asiakkaan tällä loistokkaalla palvelulla.
Mahtavat mielikuvitusruoat!
Ps. Jumalauta että mä olen nälkäinen ja vittuuntunut.
Luca's fast food kokkola
piss_off
3
<50
Vastaukset
- aoinc
Onko tuollaista firmaa edes olemassa??
- tälleenjärjestyy
No tee voileipä ja keitä vaikka teetä!
- NauravaLokki
Kokkaa itse ruokasi, sävellä ja soita itse musiikkisi niin ei tarvitse itkeä roskaruuan perään ja ei tarvitse kuunnella paskaa musiikkia. Parhaan aterian ja musiikin saa kun tekee itse. Et taida osata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847