Olen hankkimassa rinnakkaislupaa. Jos otan luvan rinnakkaispiippuiseen haulikkoon, niin saanko käyttää samanlain saman omistajan toista haulikkoa?
Rinnakkaislupa haulikkoon
6
73
Vastaukset
- Shkhf
Jos toimintatapa ja kaliiperi on sama niin kyllä saa antaa lainaksi. Mutta kehotan kyllä hankkimaan rinnakkaisluvan molempiin jos useammin meinasit lainata. Niihinhän saa kait vieläkin paljousalennusta kun hakee montaa lupaa yhtä aikaa.
- MAlanko
Kiitos neuvosta mutta jos se on saman kalipeerinen niin saako sitä sillon käyttää samalla luvalla?
MAlanko kirjoitti:
Kiitos neuvosta mutta jos se on saman kalipeerinen niin saako sitä sillon käyttää samalla luvalla?
Kyllä sitä ainaki pitäs saada. Ainakin jos kaliiperi ja toimintatapa on sama.
- Sjhgy
MAlanko kirjoitti:
Niin siis esim. Rinnakkaispiippuisessa on toimintatapa kertatuli, jos toisessa haulikossa on sama toimintatapa eli käytännössä se on rinnakkais-, päällekkäis- tai yksipiippuinen niin saat käyttää molempia. Pumppu tai puoliautomaattista ei saa vaan pitää olla oma lupa.
- Pyssykkä
Sjhgy kirjoitti:
Niin siis esim. Rinnakkaispiippuisessa on toimintatapa kertatuli, jos toisessa haulikossa on sama toimintatapa eli käytännössä se on rinnakkais-, päällekkäis- tai yksipiippuinen niin saat käyttää molempia. Pumppu tai puoliautomaattista ei saa vaan pitää olla oma lupa.
Oletko aivan varma? Mielenkiintoinen huomio, joka ei ole tullut mieleenkään. Piti oikein tarkistaa, itsellä lukee pumpun luvassa lippaallinen kertatuli ja rinnakkaispiippuisessa kertatuli.
- metsällemieli
Eiköhän se luvan myöntäjä tiedä tämän asian tarkalleen. Kysy sieltä ettei tarvii arvauksiin luottaa. Toivottavasti saat luvan. Ovat nykyään tiukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788