Olen hankkimassa rinnakkaislupaa. Jos otan luvan rinnakkaispiippuiseen haulikkoon, niin saanko käyttää samanlain saman omistajan toista haulikkoa?
Rinnakkaislupa haulikkoon
6
79
Vastaukset
- Shkhf
Jos toimintatapa ja kaliiperi on sama niin kyllä saa antaa lainaksi. Mutta kehotan kyllä hankkimaan rinnakkaisluvan molempiin jos useammin meinasit lainata. Niihinhän saa kait vieläkin paljousalennusta kun hakee montaa lupaa yhtä aikaa.
- MAlanko
Kiitos neuvosta mutta jos se on saman kalipeerinen niin saako sitä sillon käyttää samalla luvalla?
MAlanko kirjoitti:
Kiitos neuvosta mutta jos se on saman kalipeerinen niin saako sitä sillon käyttää samalla luvalla?
Kyllä sitä ainaki pitäs saada. Ainakin jos kaliiperi ja toimintatapa on sama.
- Sjhgy
MAlanko kirjoitti:
Kiitos neuvosta mutta jos se on saman kalipeerinen niin saako sitä sillon käyttää samalla luvalla?
Niin siis esim. Rinnakkaispiippuisessa on toimintatapa kertatuli, jos toisessa haulikossa on sama toimintatapa eli käytännössä se on rinnakkais-, päällekkäis- tai yksipiippuinen niin saat käyttää molempia. Pumppu tai puoliautomaattista ei saa vaan pitää olla oma lupa.
- Pyssykkä
Sjhgy kirjoitti:
Niin siis esim. Rinnakkaispiippuisessa on toimintatapa kertatuli, jos toisessa haulikossa on sama toimintatapa eli käytännössä se on rinnakkais-, päällekkäis- tai yksipiippuinen niin saat käyttää molempia. Pumppu tai puoliautomaattista ei saa vaan pitää olla oma lupa.
Oletko aivan varma? Mielenkiintoinen huomio, joka ei ole tullut mieleenkään. Piti oikein tarkistaa, itsellä lukee pumpun luvassa lippaallinen kertatuli ja rinnakkaispiippuisessa kertatuli.
- metsällemieli
Eiköhän se luvan myöntäjä tiedä tämän asian tarkalleen. Kysy sieltä ettei tarvii arvauksiin luottaa. Toivottavasti saat luvan. Ovat nykyään tiukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492