Tietäjä...

sofiax

Missä on dr.xyz nykyisin, onko enää tällä palstalla? Tai jossain täällä, aliaksella?

Halpa kopio kaipailee...

17

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumipääkottarainen

      Järkiveikot xyz ja repe ruutikallo tajusivat jo kauan sitten että tämä mesta on perseestä ja lähtivät muualle

      • ruutupaita_repe

        Repe hurahti uskoon ja uskontopalstoilla näkyy pyörivän.


      • sofiaxOnJoKÄytössä
        ruutupaita_repe kirjoitti:

        Repe hurahti uskoon ja uskontopalstoilla näkyy pyörivän.

        just joo...olisit edes sit vastannut mulle...xyz olisi osannut neuvoa ketä vain miten vaan, ja Repe myös!
        Mua ei haittaa uskovaiset...mutta millä palstalla xyz ja repe nyt heiluu? En itse paljon muualla heilu kuin täälllä satunnaisesti enää, ja olen pahasti pettynyt palstan nykytasoon..ei edes kunnon huumoria..


      • kyljämptionnii
        sofiaxOnJoKÄytössä kirjoitti:

        just joo...olisit edes sit vastannut mulle...xyz olisi osannut neuvoa ketä vain miten vaan, ja Repe myös!
        Mua ei haittaa uskovaiset...mutta millä palstalla xyz ja repe nyt heiluu? En itse paljon muualla heilu kuin täälllä satunnaisesti enää, ja olen pahasti pettynyt palstan nykytasoon..ei edes kunnon huumoria..

        Se miks tää on tällainen johtuu tuosta joensuulaisesta idiootista, palstan taso laski kun se tuli tänne lespaamaan ja kaikki muut paitsi matti lähti, matti jäi kun se on bannattu kaikkialta muualta ja tää on sen ainoa mesta enää missä se voi spämmätä


      • sofiaxxx
        kyljämptionnii kirjoitti:

        Se miks tää on tällainen johtuu tuosta joensuulaisesta idiootista, palstan taso laski kun se tuli tänne lespaamaan ja kaikki muut paitsi matti lähti, matti jäi kun se on bannattu kaikkialta muualta ja tää on sen ainoa mesta enää missä se voi spämmätä

        Joensuulainen vai...no joo oot ihanpihalla..miesten miehisistä jutuista päätellen molemmat oli tosi taitavia. Ei täällä voi yp:t paljon spämmäillä.


    • gsyjd

      Oi voi :(

    • Eipä riitä aika enää nykyisin palstalla roikkua, murossa pyörin sen mitä ehtii, siellä idioottien määräkin on hieman vähäisempi kuin täällä.

      • Minä_en_ole_enää

        Olihan täällä muitakin XP:n aikaisia, kuten harrastelijakirurgi - taitaa harvakseltaan vieläkin olla. Sitten tämä oobetimer, josta ei ole kuulunut mitään ainakaan tällä palstalla. Riiviönrautakin poistunut kehistä, mutta se taisikin olla aika ylimielinen vastailija.


      • murobbspellet

        Murossa niitä vasta onkin ns "toinen persoona" neuvojia eli he ovat ystävällisiä monia kyselijöitä kohtaan mutta jos joku tekee virheen niin tästä he kirjoittavat eri paikkoihin kaikkea sontaa heistä ja eivät poista kirjoituksiiaan.

        Tällainen on Murobbs palsta:(


      • syystäkin
        murobbspellet kirjoitti:

        Murossa niitä vasta onkin ns "toinen persoona" neuvojia eli he ovat ystävällisiä monia kyselijöitä kohtaan mutta jos joku tekee virheen niin tästä he kirjoittavat eri paikkoihin kaikkea sontaa heistä ja eivät poista kirjoituksiiaan.

        Tällainen on Murobbs palsta:(

        Moi vapunen / kannyman / datanen / windowsilainen! Tässähän on nyt kyse siitä, että sinä olet vuosikausia harrastanut systemaattista virheiden tekemistä, huonoja suosituksia ja täydellistä perustelemattomuutta. On ihan oikein, että siihen puututaan, ennen kuin ehdit aiheuttaa lisää vahinkoa.


      • neljäs_mies
        murobbspellet kirjoitti:

        Murossa niitä vasta onkin ns "toinen persoona" neuvojia eli he ovat ystävällisiä monia kyselijöitä kohtaan mutta jos joku tekee virheen niin tästä he kirjoittavat eri paikkoihin kaikkea sontaa heistä ja eivät poista kirjoituksiiaan.

        Tällainen on Murobbs palsta:(

        Kuka sitä päätöntä pajatusta samasta asiasta kestää.


      • kumipääkottarainen
        Minä_en_ole_enää kirjoitti:

        Olihan täällä muitakin XP:n aikaisia, kuten harrastelijakirurgi - taitaa harvakseltaan vieläkin olla. Sitten tämä oobetimer, josta ei ole kuulunut mitään ainakaan tällä palstalla. Riiviönrautakin poistunut kehistä, mutta se taisikin olla aika ylimielinen vastailija.

        Kasvoivat aikuisiksi


      • halpakopio

        Ohhos! Seuraat sittenkin satunnaisesti tätä ääl..eikun aloittelijoiden palstaa! Tuskin sinun ikäisesi missään murossa viihtyy, hyvä vaan kun pysyvät aamiaiskipossa..
        Mitä sinun koirallesi kuuluu? Yhtä nuori varmaan kuin nykyinen murolainenkin, edelleen ;)


      • Minä_en_ole_enää kirjoitti:

        Olihan täällä muitakin XP:n aikaisia, kuten harrastelijakirurgi - taitaa harvakseltaan vieläkin olla. Sitten tämä oobetimer, josta ei ole kuulunut mitään ainakaan tällä palstalla. Riiviönrautakin poistunut kehistä, mutta se taisikin olla aika ylimielinen vastailija.

        heh, kiitoksia vaan.
        jonkinverran pyörin nykyään valokuvauspalstalla. siellä on kuitenkin aika hiljaista nykyään kuten täälläkin.
        eli hengissä ollaan :)


      • tttkkksk

        Onhan täällä sentään onneksi vielä M-Kar jäjellä joka tietää asioista ja osaa neuvoa.


      • Vai_tietää
        tttkkksk kirjoitti:

        Onhan täällä sentään onneksi vielä M-Kar jäjellä joka tietää asioista ja osaa neuvoa.

        Tietää asioista?

        1. Dvd levyn hionta.
        2. Ubuntu ei tarvitse nettiä ohjelmien asennukseen / lataamiseen.
        3. Ubuntu ei ole linux.
        4. Windows on linux
        Löytyyhän näitä.


      • sdhdfydfy
        tttkkksk kirjoitti:

        Onhan täällä sentään onneksi vielä M-Kar jäjellä joka tietää asioista ja osaa neuvoa.

        Kehtasit sitten itseäsi kehua sivunikillä BUAHH!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe