Meripäivät

Ensi kerta kun sataa Meripäivillä. Tuossa lähellä aloittaa kohta Haloo Helsinki keikan,
mutta lienee tämän aika . Kairo merimieskapakka , lienee tässä aihio, siellä soitetaan tänäiltana jazzia................

https://www.youtube.com/watch?v=p3A4Yzqa2IA

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tule meripäiville. Meri on vaarallinen, sinne voi maakrapu hukkua.
      Miehet aina haaveilee, merimiesten Kotkanruususta aina lapin kullankaivajien Petronellaan.

      Naisilla ei ole muita haaveilukohteita, kun unohtumaton Elmeri. Ja kaikki miehet haluaa olla Elmereitä... Ottaa se vain joillekin koville.

      • quando

        Itseasiassa pelkään merta, vaikka se on kaunis ja sitä myöden pääsee sinne "aavan meren tuonne puolen jne.
        Kumpi sinä olet Elmerin vai Petronellan kaihoilija ?
        Nyt helottaa aurinko, tuttuun tapaan, täydeltä laidalta . Minulla lähin esiintymislava tuossa kulman takana - terassi vieressä, tule vaan tänne mahtuu kyllä.................


      • quando kirjoitti:

        Itseasiassa pelkään merta, vaikka se on kaunis ja sitä myöden pääsee sinne "aavan meren tuonne puolen jne.
        Kumpi sinä olet Elmerin vai Petronellan kaihoilija ?
        Nyt helottaa aurinko, tuttuun tapaan, täydeltä laidalta . Minulla lähin esiintymislava tuossa kulman takana - terassi vieressä, tule vaan tänne mahtuu kyllä.................

        Ilman muuta Petronellan kaihoilija, sille on nimetty lappiin omat kukkulatkin.
        Nähdä Petronellan kukkulat ja kuolla. Eikös näin sanota jostain kaupungista, sen sanojalta puuttuu mielikuvitus.


    • eppu2

      Kotkan meripäivillä en ole käynyt.
      Turussa joskus olin, kun niitä purjelaivoja siellä oli, siitä on jo vuosia.
      Kävimme Espajalaisessa purjelaivassa, sinne pääsi yleisö katsomaan.
      Ylväitä katsella.

    • Kotka on tuttu kaupunki minulle ja meripäivät olen kolunnut useaan otteeseen. Satamakapakka Kairokin on tuttu, siellä olemme viettäneet aikoinaan useita hauskoja iltoja. Aina muuten on aurinko paistanut kun olen ollut meripäivillä. Harmi jos nyt sataa.

      • Nyt Kotka kylpee auringonpaisteessa. Kävin oikeassa Kairossa ennen kuin täkäläisessä kapakassa. Kun erilaiset teatteriproduktiot saivat mainetta ja ottivat Kairon omakseen siellä on tullut käytyä.
        Isot purjelaivat ovat upea näky, kävin kerran katsomassa niiden lähtöä, niitä saattavat paikalliset veneet - oli hienoa nähdä kun purjeita reivataan ja ulappa vie ne kohti uusia seikkailua.
        Voin kuvitella jonkin kaukokaipuun ihmismieleen, joka vetää aina merelle


      • ent.siivoojaparka
        kawe kirjoitti:

        Nyt Kotka kylpee auringonpaisteessa. Kävin oikeassa Kairossa ennen kuin täkäläisessä kapakassa. Kun erilaiset teatteriproduktiot saivat mainetta ja ottivat Kairon omakseen siellä on tullut käytyä.
        Isot purjelaivat ovat upea näky, kävin kerran katsomassa niiden lähtöä, niitä saattavat paikalliset veneet - oli hienoa nähdä kun purjeita reivataan ja ulappa vie ne kohti uusia seikkailua.
        Voin kuvitella jonkin kaukokaipuun ihmismieleen, joka vetää aina merelle

        Joitakin vetää merelle, joitakin ilmaan, joitakin maantielle...
        Minusta on mukava kulkea meren rannoilla, haistella meren tuoksua, katsella aaltojen leikkiä ja tuntea suolainen merituuli kasvoillaan ja vain katsella merelle ihan niinkuin enemmän jotain odotellen kuin itse lähteä veneilemään. Asiasta vähän poiketen, likkani on nimennyt aamukampaukseni "havsvild".

        https://www.youtube.com/watch?v=Y9qUQGRhtOI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe