Meripäivät

kawe

Ensi kerta kun sataa Meripäivillä. Tuossa lähellä aloittaa kohta Haloo Helsinki keikan,
mutta lienee tämän aika . Kairo merimieskapakka , lienee tässä aihio, siellä soitetaan tänäiltana jazzia................

https://www.youtube.com/watch?v=p3A4Yzqa2IA

7

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tule meripäiville. Meri on vaarallinen, sinne voi maakrapu hukkua.
      Miehet aina haaveilee, merimiesten Kotkanruususta aina lapin kullankaivajien Petronellaan.

      Naisilla ei ole muita haaveilukohteita, kun unohtumaton Elmeri. Ja kaikki miehet haluaa olla Elmereitä... Ottaa se vain joillekin koville.

      • quando

        Itseasiassa pelkään merta, vaikka se on kaunis ja sitä myöden pääsee sinne "aavan meren tuonne puolen jne.
        Kumpi sinä olet Elmerin vai Petronellan kaihoilija ?
        Nyt helottaa aurinko, tuttuun tapaan, täydeltä laidalta . Minulla lähin esiintymislava tuossa kulman takana - terassi vieressä, tule vaan tänne mahtuu kyllä.................


      • quando kirjoitti:

        Itseasiassa pelkään merta, vaikka se on kaunis ja sitä myöden pääsee sinne "aavan meren tuonne puolen jne.
        Kumpi sinä olet Elmerin vai Petronellan kaihoilija ?
        Nyt helottaa aurinko, tuttuun tapaan, täydeltä laidalta . Minulla lähin esiintymislava tuossa kulman takana - terassi vieressä, tule vaan tänne mahtuu kyllä.................

        Ilman muuta Petronellan kaihoilija, sille on nimetty lappiin omat kukkulatkin.
        Nähdä Petronellan kukkulat ja kuolla. Eikös näin sanota jostain kaupungista, sen sanojalta puuttuu mielikuvitus.


    • eppu2

      Kotkan meripäivillä en ole käynyt.
      Turussa joskus olin, kun niitä purjelaivoja siellä oli, siitä on jo vuosia.
      Kävimme Espajalaisessa purjelaivassa, sinne pääsi yleisö katsomaan.
      Ylväitä katsella.

    • Kotka on tuttu kaupunki minulle ja meripäivät olen kolunnut useaan otteeseen. Satamakapakka Kairokin on tuttu, siellä olemme viettäneet aikoinaan useita hauskoja iltoja. Aina muuten on aurinko paistanut kun olen ollut meripäivillä. Harmi jos nyt sataa.

      • Nyt Kotka kylpee auringonpaisteessa. Kävin oikeassa Kairossa ennen kuin täkäläisessä kapakassa. Kun erilaiset teatteriproduktiot saivat mainetta ja ottivat Kairon omakseen siellä on tullut käytyä.
        Isot purjelaivat ovat upea näky, kävin kerran katsomassa niiden lähtöä, niitä saattavat paikalliset veneet - oli hienoa nähdä kun purjeita reivataan ja ulappa vie ne kohti uusia seikkailua.
        Voin kuvitella jonkin kaukokaipuun ihmismieleen, joka vetää aina merelle


      • ent.siivoojaparka
        kawe kirjoitti:

        Nyt Kotka kylpee auringonpaisteessa. Kävin oikeassa Kairossa ennen kuin täkäläisessä kapakassa. Kun erilaiset teatteriproduktiot saivat mainetta ja ottivat Kairon omakseen siellä on tullut käytyä.
        Isot purjelaivat ovat upea näky, kävin kerran katsomassa niiden lähtöä, niitä saattavat paikalliset veneet - oli hienoa nähdä kun purjeita reivataan ja ulappa vie ne kohti uusia seikkailua.
        Voin kuvitella jonkin kaukokaipuun ihmismieleen, joka vetää aina merelle

        Joitakin vetää merelle, joitakin ilmaan, joitakin maantielle...
        Minusta on mukava kulkea meren rannoilla, haistella meren tuoksua, katsella aaltojen leikkiä ja tuntea suolainen merituuli kasvoillaan ja vain katsella merelle ihan niinkuin enemmän jotain odotellen kuin itse lähteä veneilemään. Asiasta vähän poiketen, likkani on nimennyt aamukampaukseni "havsvild".

        https://www.youtube.com/watch?v=Y9qUQGRhtOI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe