Kakkuvalikoima uudistui Essolla?

Yleismies

Tänä kesänä muutamat neitoset ovat valittaneet Einarille, että Esson perinteinen kakkuvalikoima kaipaa uudistamista. Einari kunnioittaa vanhoja perinteitä, ja siksi baarissa on tähän asti ollut tarjolla samanlaisia kakkuja kuin Einarin isän aikaan, ja kyläläiset ovat olleet tyytyväisiä näihin leivonnaisiin. Nyt nämä ulkomailla matkustelleet trendikkäät neitoset haluaisivat uusia makuelämyksiä kahvihetkiinsä.

Koska Einari haluaa aina pitää asiakkaansa tytyväisinä, niin hän pyysi heti Esson keittiöneitosia etsimään uusia reseptejä. Neitoset löysivätkin nopeasti sopivan kakkureseptin ja paistoivat ensimmäisen erän uusia kakkuja. Asiakkaat ottivat uudet kakut riemuiten vastaan, ja varsinkin iäkkäämmät neitoset olivat todella tyytyväisen näköisiä, kun he iskivät hampaansa Esson uuteen herkkupalaan.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/232689/Kalu Kakku/?_ga=1.76519957.143874571.1437659792

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain yksi valitus tänään?

      Esson keittiötytöt olivat tänään tehneet runsaasti uusia kakkuja, ja niistä tuli heti kylämme neitosten suosikkileivonnaisia. Melkein kaikki kehuivat kakkujen sulavaa muotoa ja herkullista makua. Einari hykerteli todella tyytyväisenä kassakoneensa ääressä.

      Vaikka uudistus oli kaikkiaan hyvin onnistunut, niin yksi valitus kuitenkin tänään tuli. Erään syrjäkoulun eläkkeellä oleva tunnetusti siveä opettajatar ei ollut täysin tyytyväinen uuteen kakkuun. Hänen mielestään kakku olisi saanut olla reilusti isompi ja siinä olisi pitänyt olla ruskea suklaakuorrutus. Einari vähän ihmetteli sitä, miten kansainvälisiä ikäneitoja meidänkin kylässämme asustaa.

      • henrjii

        Enempi kiinostaa kummasta päästä neidot korkkaa kakun, käykö ne kiinni ensin kasseihin, vai viekö ne sen nupin päästä


      • henrjii kirjoitti:

        Enempi kiinostaa kummasta päästä neidot korkkaa kakun, käykö ne kiinni ensin kasseihin, vai viekö ne sen nupin päästä

        "Herkkumutteri" syötiin ensiksi

        Seksi-Sulo tarkkaili tänään baarissa, mistä päästä neitoset alkoivat syodä uutta kakkua. Sulon tilaston mukaan 85 % neitokaisista söi ensin "herkkumutterin" ja vasta sen jälkeen kakun muut osat.
        Neitokaiset halusivat siis nauttia parhaat palat ensiksi.


    • ö-Öö

      Einari tasa-arvoihmisiä.

      Esson miehethän syöneet karjalanpiirakoita hyvällä ruokahalulla vuosikaudet, hyvä että on naisillekin oma kahvileipä vaihtoehto.

      =DW=

      • Oikea havainto

        Olet tehnyt ihan oikean havainnon. Einarin mukaan kakku-uudistuksen yksi syy oli juuri tasa-arvokysymys. Hän tosiaan halusi ottaa uuden kalu-kakun valikoimaan siksi, että neitosetkin voisivat helpommin keskittää ajatuksensa oikeisiin asioihin, kun he istuvat baarissa kahvilla.

        Seksi-Sulon mukaan uudistus on parantanut myös yleistä neuvotteluilmapiiriä Essolla, joten saatolle pääsee nyt entistä vaivattomammin. Kakku-uudistuksella oli siis paljon myönteisiä vaikutuksia, joten Esso todennäköisesti säilyy vielä pitkään elinvoimaisena tankkaus- ja kohtauspaikkana.


      • henrjii
        Yleismies kirjoitti:

        Oikea havainto

        Olet tehnyt ihan oikean havainnon. Einarin mukaan kakku-uudistuksen yksi syy oli juuri tasa-arvokysymys. Hän tosiaan halusi ottaa uuden kalu-kakun valikoimaan siksi, että neitosetkin voisivat helpommin keskittää ajatuksensa oikeisiin asioihin, kun he istuvat baarissa kahvilla.

        Seksi-Sulon mukaan uudistus on parantanut myös yleistä neuvotteluilmapiiriä Essolla, joten saatolle pääsee nyt entistä vaivattomammin. Kakku-uudistuksella oli siis paljon myönteisiä vaikutuksia, joten Esso todennäköisesti säilyy vielä pitkään elinvoimaisena tankkaus- ja kohtauspaikkana.

        ST.1 on sen kyllä ajat sitten ostanut, että tarkistakaa mitä siellä katolla lukee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe