Minä en uskalla täällä enää kirjotella enkä vastailla mihinkään, ettei tule väärin käsityksiä;)
Ikävä jäi<3
Hyvvää vkl vielä tätäkin kautta miehelle<3
10
<50
Vastaukset
- jospasesiitä
kuten sinulle myös tuiki tuntematon minä piirrän mielessäni sinusta upea nainen sydäntä sykähdyttävän kuvan sydämeni sopukoihin jota varjelen rakkaudella ja lämmöllä :)))
- rentukkainen
Korjataan se ikävä unissamme, olet rakas...
- Mikset
uskalla kirjotella, onks jottain sattunut?
- rauhamaassa
Huumorilla pitää ottaa;) Ei tää niin vakavaa voi olla! Muutkin mokaa,;)
- saitaikaan
Väärinkäsitys täällä tuplaa annoksen.
- RakkaalleHyvääYötä
Jaa..a ehkä sinä kylvätkin niitä väärinkäsityksiä juuri näin.. ;)
- goodnight
hyvää yötä
- kaksitoistaplus
Kiitos! Parempi, että olet kuitenkin näppiksellä, kuin vaikka autonratissa. Naiset ovat niin hupsuja tuolla liikenteessä.
- rentukkainen
ei tule mitään vääriä käsityksiä kun tulee oikeita käsityksiä, olenhan sinulle sanonut että sinua rakastan ja sinua haluan haluan haluan, mitä siiihen voisi lisätä enää
- löydärakkaasi
Valitettavasti ei oo mulle sanonut kukaan noin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875