Ruotsin uskottavuus

Korjattakoon

Oliskohan alle viikko kun skepot sanoivat Ruotsin ufotapauksien olevan nolla koska he ajavat takaa olemattomia sukellusveneitäkin?
No nyt sieltä löytyi tuore haaksirikkoutunut sukellusvene, Menikö siis TAAS KERRAN skepojen "todisteet" metsään? Kapasitanssi kertokoon tai joku muu homoseksuaali skeptikko.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1437974873293.html

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scifi_freak

kuka tuollaiseen trolliin haluaa vastata, kun kysymykseen vastaaja leimataan homoseksuaaliksi. Onko se niin vaikeaa olla asiallinen?

• patakattilaasoimaa

Sama koskee mainitun henkilön itsensä harrastamaa nimittelyä. Pitää kestää asiattomuudet jos ei itse kykene olemaan asiallinen.

• scifi_freak
        patakattilaasoimaa kirjoitti:

Sama koskee mainitun henkilön itsensä harrastamaa nimittelyä. Pitää kestää asiattomuudet jos ei itse kykene olemaan asiallinen.

Mitä nimittelyä?

• PientäKriittisyyttä

Oletteko käyneet näiden kahden ruotsalaisen "tutkimusmatkailijan" kotisivuilla? Hah-hah, ettei vaan osoittautuisi täysin ankaksi tämä sukellusvene "havainto"

• PientäKriittisyyttä

Oletteko käyneet näiden kahden löytäjä-hepun kotisivuilla? Toivottavasti sukellusvene ei osoittaudu suureksi ankaksi.

• Venäläiset vahvistavat, että kyseessä on 10. toukokuuta 1916 ruotsalaisen höyrylaiva Ingermanlandin kanssa törmännyt sukellusvene Som.

• UusiAlus

Ei vahvistanut vaan joku väitti niin välttääkseen skandaalin.

• skandaalinkäryä
        UusiAlus kirjoitti:

Ei vahvistanut vaan joku väitti niin välttääkseen skandaalin.

Heh!

• daTrueBsDoc

luen aamusta ja illas kaikki nettilööpit... ja nähny tota, ikinä. Feikkipaskaa... sopii teille, morons.

Melkeen joku Ufo-Jeesus

• ihmettelevae

Miksei tuosta tuoreesta uponneesta sukellusveneestä ole enää valunut tietoja?

• pul-pul

1916

• plup-plup
        pul-pul kirjoitti:

1916

Jaa, eli homostelusta kiinnostuneen avaus oli yhtä syvältä kuin hän itse. Kiitos.

• ö.tota

joku maksaa tämmösistä sulle?

• Ruotsimainittu
      • Joo,tyypillimem Joulukuuilmiöhän se siinä vaikka emme ole joulukuussa ja tuo jättövana tällä kertaa on valkoinen. (Joulukuuilmiössä yleensä kirkkaan keltainen,joskus miltei punainen).
        Ja onhan tuo ruotsalainen asiantuntija jopa selvittänyt mistä koneista on kysymys. Eli yht. 3 konetta ( kaikki ei filmillä), joista yksi matkalla Tokioon ja toinen tulossa Tokiosta.
        Ja kuultuani sen selityksen niin se pistää miettimään...
        Se pistää miettimään sen takia ettei siitä olen niinkään kauan siitä kun selvitin että monet havainnot jotka tulivat SUTille yhteen aikaan, olisiko ollut n. vuosi sitten olivat japanilaisen JAL-yhtiön koneet matkalla/tulossa Tokioon/Tokiosta.
        Eli JAL taas tapetilla....

• freshie

Nostetaanpa tämä ajankohtainen aihe taas ylös.

• jepjep12

Hömelöiden typeryys on aina ajankohtaista

• noloanoloa

Nolo avaus! Kyllä skeptikot taas häpeää :-D

• uuyyttyyuy

Ruotsalaisia skepoja vaan naurattaa.

• åke_kara

Koko maailma nauraa...

• fhfghfg
      • Ei tuo ole sen virallisempi arkisto kuin Suomen SUT ry:n.
        Kyseessä on Ruotsin UFO-Sverigen arkisto johon yleisö pääsi tutustumaan vuonna 2009.

• Alfa_One...-Fox2

... riitä joku hapansilakka- jos rupee pukkaan Idästä: on vaan ME Poijjaat... kauheesti tähtäillä Ufoja sitten,tä? Contact on Radar... bring it Down... ja muuta paskaa, niiku?

• NEVakoiLeeSua

kaikkee tämmöstä paskaa laiteatte tänne? NOh... jot muuta tekemistä päivät pitkät... melkeen tajuunkin. kytänny muuten ketään partsilta tai tonkinu toisten roskiksia?

• skepot_sux

Olisi täällä ollut parempiakin avauksia nostettavaksi. Luu kurkkuun skepoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      251
      45439
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      39
      11300
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      219
      10926
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9745
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8558
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      241
      6576
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3230
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2279
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      40
      1847
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1550
    Aihe