Ruotsin uskottavuus

Korjattakoon

Oliskohan alle viikko kun skepot sanoivat Ruotsin ufotapauksien olevan nolla koska he ajavat takaa olemattomia sukellusveneitäkin?
No nyt sieltä löytyi tuore haaksirikkoutunut sukellusvene, Menikö siis TAAS KERRAN skepojen "todisteet" metsään? Kapasitanssi kertokoon tai joku muu homoseksuaali skeptikko.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1437974873293.html

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scifi_freak

kuka tuollaiseen trolliin haluaa vastata, kun kysymykseen vastaaja leimataan homoseksuaaliksi. Onko se niin vaikeaa olla asiallinen?

• patakattilaasoimaa

Sama koskee mainitun henkilön itsensä harrastamaa nimittelyä. Pitää kestää asiattomuudet jos ei itse kykene olemaan asiallinen.

• scifi_freak
        patakattilaasoimaa kirjoitti:

Sama koskee mainitun henkilön itsensä harrastamaa nimittelyä. Pitää kestää asiattomuudet jos ei itse kykene olemaan asiallinen.

Mitä nimittelyä?

• PientäKriittisyyttä

Oletteko käyneet näiden kahden ruotsalaisen "tutkimusmatkailijan" kotisivuilla? Hah-hah, ettei vaan osoittautuisi täysin ankaksi tämä sukellusvene "havainto"

• PientäKriittisyyttä

Oletteko käyneet näiden kahden löytäjä-hepun kotisivuilla? Toivottavasti sukellusvene ei osoittaudu suureksi ankaksi.

• Venäläiset vahvistavat, että kyseessä on 10. toukokuuta 1916 ruotsalaisen höyrylaiva Ingermanlandin kanssa törmännyt sukellusvene Som.

• UusiAlus

Ei vahvistanut vaan joku väitti niin välttääkseen skandaalin.

• skandaalinkäryä
        UusiAlus kirjoitti:

Ei vahvistanut vaan joku väitti niin välttääkseen skandaalin.

Heh!

• daTrueBsDoc

luen aamusta ja illas kaikki nettilööpit... ja nähny tota, ikinä. Feikkipaskaa... sopii teille, morons.

Melkeen joku Ufo-Jeesus

• ihmettelevae

Miksei tuosta tuoreesta uponneesta sukellusveneestä ole enää valunut tietoja?

• pul-pul

1916

• plup-plup
        pul-pul kirjoitti:

1916

Jaa, eli homostelusta kiinnostuneen avaus oli yhtä syvältä kuin hän itse. Kiitos.

• ö.tota

joku maksaa tämmösistä sulle?

• Ruotsimainittu
      • Joo,tyypillimem Joulukuuilmiöhän se siinä vaikka emme ole joulukuussa ja tuo jättövana tällä kertaa on valkoinen. (Joulukuuilmiössä yleensä kirkkaan keltainen,joskus miltei punainen).
        Ja onhan tuo ruotsalainen asiantuntija jopa selvittänyt mistä koneista on kysymys. Eli yht. 3 konetta ( kaikki ei filmillä), joista yksi matkalla Tokioon ja toinen tulossa Tokiosta.
        Ja kuultuani sen selityksen niin se pistää miettimään...
        Se pistää miettimään sen takia ettei siitä olen niinkään kauan siitä kun selvitin että monet havainnot jotka tulivat SUTille yhteen aikaan, olisiko ollut n. vuosi sitten olivat japanilaisen JAL-yhtiön koneet matkalla/tulossa Tokioon/Tokiosta.
        Eli JAL taas tapetilla....

• freshie

Nostetaanpa tämä ajankohtainen aihe taas ylös.

• jepjep12

Hömelöiden typeryys on aina ajankohtaista

• noloanoloa

Nolo avaus! Kyllä skeptikot taas häpeää :-D

• uuyyttyyuy

Ruotsalaisia skepoja vaan naurattaa.

• åke_kara

Koko maailma nauraa...

• fhfghfg
      • Ei tuo ole sen virallisempi arkisto kuin Suomen SUT ry:n.
        Kyseessä on Ruotsin UFO-Sverigen arkisto johon yleisö pääsi tutustumaan vuonna 2009.

• Alfa_One...-Fox2

... riitä joku hapansilakka- jos rupee pukkaan Idästä: on vaan ME Poijjaat... kauheesti tähtäillä Ufoja sitten,tä? Contact on Radar... bring it Down... ja muuta paskaa, niiku?

• NEVakoiLeeSua

kaikkee tämmöstä paskaa laiteatte tänne? NOh... jot muuta tekemistä päivät pitkät... melkeen tajuunkin. kytänny muuten ketään partsilta tai tonkinu toisten roskiksia?

• skepot_sux

Olisi täällä ollut parempiakin avauksia nostettavaksi. Luu kurkkuun skepoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73