Tänä vuonna ajattelin tuossa lokakuu puolessa välissä myydä itsetehtyjä kynttilöitä ja tässä olen jo alustavasti hintaa niille pohtinut.
Maksisitko itse pienistä, yksivärisistä kynttilöistä 1e ja erikoisimmista, monivärisistä noin. 5? Mielestäni tämä olisi suhteellisen sopiva hinta haarukka, johon sitten tulee vielä niitä muutaman euron, hieman isompia kynttilöitä.
Paljolla voi myydä itsetehtyjä kynttilöitä?
Kynttilä_myyjä
2
54
Vastaukset
- vastaaaaaaaaus
Kynttilöitä saa eurolla Tigerista, tiimarista, tarjoustalosta ja mitä näitä nyt on. Jos kynttilöissä on joku hieno yksityiskohta (erikoinen väri tai jokin koriste) niin voisin maksaa yli euron
- Ostaisin
Kuulostaa ihan ok 1-5 euron hintaan. Itse ostaisinkyllä, itse tehty on aina parempi ja erikoinen, tarj.talot ym.myyvät yleensä vain tylsää massaa. Yksityiskohdat kynttilässä houkuttavat.
Onnea kauppoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663