Pitääkö muka paikkaansa? Oon omasta mielestä hyvä koulussa (ka 9,7), mut nyt kun luin jostain et kasiluokka ois hirmu vaikea, niin rupes stressaamaan tosi paljon (siinäpä syy, miksi kirjoitan puoli kolmelta yöllä tänne). Mikä siitä tekee niin vaikean, jos tekee? Ää, auttakaa!
Kasiluokka(ko) vaikein? Jännittää :s
7
608
Vastaukset
- näinseonn
ite pääsin just ysiltä joten voin kokemuksesta sanoo et yläastee kaikki luokat on iha samalaisia mun mielest tietysti riippuu sun omasta motivaatiosta et meneekö hyvi vai huonosti
itel oli seiskalla ka 7.7 sit kasil 7.4 ja nyt ysil 7.0 koska motivaatio laski kokoaika XDD
mutta siis eli riippuu susta itestäs onko vaikee mut sulla menee varmasti hyvi jos kerran noi hyvä ka on riippu kanssa että miten menee opetettavat asiat menee jakeluun. oman ymmärryksen mukaan joka vuosiluokalla tulee jotai uuttaa asiaa ja tehtävät vaikeutuu sitä mukaa miten teiän aivot kehittyy. eli jos omaksut asiat helposti niin silloin ei tule ongelmiakaan. ja sitte toi motivaatio, jos pää kestää nii kasi ja ysi on samaa kaavaa kun muutkin luokat tähä mennessä...
- tulevakasi
Okei, kiitti molemmille :)
- Paasausmestari22
KA ysiltä 6.5 ja jos omaa mielipidettä kysytään niin kasiluokka oli vaikein
- moiy
No joo onhan se jonkun verran vaikeenpi ku 7 luokka, mutta ei varmaan niin vaikee ku 9 luokka.
Ei tarvii yhtään jännittäää 8 luokkaa, vaikka se vähän vaikeenpi onkin. Kyllää siitä luokasta läpi pääsee. Kaikki sen on läpässyt ja tulee läpäisemään.
Iha normaali luokka. Ite en edes kasi luokalle mentyäni tullut edes mieleen että kasi luokka olisi mitenkään vaikea ja vaikein. - gshsksk
sulla on ihan älyhyvä ka. sie tuut ihan salee selviimään. ei sekovi paljo vaikeempi ol vaikka tietty asiaa tulee lisää
- paska8lk
Keskity 8 luokal.
Jos sä päästät ne arvosanat laskemaan niin se on paska juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504