Eli joo kertokaa täällä unemien kumppanistanne!
Omani:
Poika. Suurinpiirtein samanikäine ja pidempi tai samanpitune. Mieluusti vaaleammat kuin tummat hiukset ja siniset tai vihreet silmät. Sellainen "hoikka" ja kuuspäkki ois ihan jees. Ois hygieenine ja pukeutuis hyvin (vois olla ehk vähän massa mut ei aina). Tuoksuis hyvälle ja omistais söpön hymyn. Ois mukava ja rehellinen. Tulis toimeen mun kamujen kaa ja esittelis mut omilleen. Olis hyvä kuuntelee ja tekis mun kaa kaikkee.. Olis romanttinen ja välil vähän pervokin ehkä...;) Ois hyvät jutut ja "kiusais" mua aina välil. Harrastas mieluusti liikuntaa tai soittas jotain. Ei käyttäs päihteitä. Sil ois hyvät jutut ja ei koskaan sanois tätä "onks sul menkat?" :)
Unelmakumppaninne
20
64
Vastaukset
kunhan sun fantasiat ei muutu vaa pakkomielteiseks todellisuudeks, nii eiköhä tommonen kaveri vastaan astele vielä joku kaunis päivä...
- TuommonenOnJees
Alottajalle: oon aikalailla just tommonen, mut kuuspäkki vasta hyvässä alussa.
Ja sitten se oma unelma:
1. Rehellinen
2. Luotettava
3. Uskollinen
4. Suorasanainen
5. Ei mikää tekopirteä. Jos hymyilyttää nii hymyilee sillo aidosti, ja jos on huono päivä nii saa luvan kanssa olla naama norsunvtulla.
6. Hygienia kunnossa (akne on ok jos sitä hoitaa)
7. Harrastaa jotain ulkoilmalajia
8. Paino siin pituus-100
9. Tietyllä tavalla spontaani
10. Tyyli semmosta et ite viihtyy niis kuteissa
11. Vartaloltaa lihaksikas tai muodokas
12. Raitis ja savuton
14. Tässä listassa ei ole kohtaa 13 ;)- KetJunAloittaja
Löytyykö jtn muuta somea kuin kik
- 16-v.mies
Mun naama on aika jämäkän totinen aina. Oon aika muskelikasa ja en harrasta mitään (ellei hölkkää ja rankkaa kuntoilua kotona lasketa) oon pitkä ja herrasmiesmäinen (tämän takia tytöt vihaa minuu) ja ei oo kavereita, kaikki vihaa minuu ja sanoo epäsosiaaliseksi paskaksi
- Reenarijätkä
Kyllä on kotona reenaamine ja hölkkä varsinki harrastuksii! Rankaa semmosta vielä nii uhh.
- Tyriki
Itse 01/14 tyttö ja oma unelma ois varmaan tää:
-Saman pitunen tai pidempi
-Paino ois pituus -100
-Hauska
-Rehellinen
-Luotettava
-Huumorintajuinen
-Hygienia kunnos pieni akne ei haittaa
-Ei esittäis porukassa
-Ei vittuilis pienistä asioista...
-Antais omaa rauhaa välillä
-Brunet hiukset lyhyet ei pitkät
-Silmät ruskeet mut muutkin kävis
-Ei silmälaseja xdd
-Se luottais muhun
-Käyttäis sellasii vaatteita mitkä sille itelle tuntuu kivalta
-Paljon lihaksii ei tarvi olla mut saa olla
-Täytyy olla vähän pervo mutta liika on liikaa
Ja tämähän oli UNELMA ei kaiken tarvitse olla noin kun kirjoitin.. Kirjoitin vain mitä tuli mieleen ja mikä olis kiva - Kfkffk
Muuten joo mut "tuoksun" bensalle
- tämäonvainunelma
Nonono.
1.Ois mua pidempi
2. Asuis täs aik lähel (jns)
3. Paino ois pituus - 100
4. Semmoi "hoikka" ja urheilullikas(??) vartalo.
5. Söpö hymy
6. Jos on pieni akne nii ei haittaa
7. Luotettava, kiltti, vähä pervo(liika on liikaa), hauska, seko, jne.
8.Harrastas jotain urheiluu
9. Ois 12-14v
10. Lyhyet hiukset :3 - hjkhk
Fakta on, ettei unelmakumppania voi ransalaisilla viivoilla kasata. Asia, joka ei muuten sytytä, voi toimia henkilössä joka ei sytytä, ja se voi olla se odottamaton unelmatyyppi. Pointti on se, ettei yksittäiset ihanteet välttämättä muodosta sitä ihannekumppania, itseasiassa tuskin muodostaa.
- 99likka
ihanne kumppani?
1. pidempi kun minä eli yli 170cm
2. huumorintajua
3. tarpeeks pervo
4. ei mikään treenattu mies vaan saa olla masua :3
5. tummat hiukset pitkät aina plussaa
6. on oma ittensä ei esitä muut kun on ja jos luonne on kohillaan niin edellä mainitut asiat jää toiseks.. täydellinen jätkä voi olla kaikkee ei välttämättä sitä mistä saattaisi tykätä... - Täydentyy
Oon aika tuon tyyppinen poika. :3 Paljo ikää sulla on?
- 14tyttö165cm
14v nimestä luulis tulevan ilmi
- Kysynvaan
Paljo sulla on ikää?
- 14tyttö153cm
14...
- 14tyttö165cm
14:)
- vessaharja69
poika tai tyttö ihasama huumorintajune ja jakaa sama kiinnostukse moottoripyörii kohtaa, ei oo liia takertuva et osaa olla erossaki :D ainii ja ei saa olla mikää nössö
enduro/motocross vaaleet hiukset (pojil) on plussaa
EIKÄ OO MUSTASUKKANE TYPERIST ASIOISt ja jos suuttuu jostai nii ei vaa pidä mykkäkouluu vaa suostuu puhuu - Kohta16vtyttö
-poika
-pitempi ku minä eli yli 160cm
-mieluusti lyhyethiukset
-silmieväril ei mitää väliä
-ei mikää kauheen ylipainonen/liika pumpattu
-osais rassaa mopoja tai autoja koska se on vaa jotenki seksikästä ;3
-tuoksuis hyvälle (bensa, deodorantti yms :3)
-olis semmone söpö. Hassu. huumorintajunen. Suojeleva.
-ei liian takertuvainen/antais omaa tilaa. - Tietämätönkö
Mitä toi paino pituus -100 tarkoittaa?
- Tudtr
Omasta pituudesta 100cm pois ja se ois max paino.
- tällästä
Itse olen siis 15 v. tyttö ja oma unelmakumooani olis siis tyttö
1. Hän ois rehellinen
2. Haluais olla mun kanssa ihan sillain rehellisesti ja vois näyttää tunteitaan ihan yleisillä paikoilla tms.
3. Ei ottais kaikkia asioita vitsinä (opiskelut ja muut vakavatkin asiat)
4. Olis suht. hyegieeninen, jos tuoksuis kivalle niin olis plussaa :3
5. Osais olla mun kanssa kahestaan ja osais olla myös mun kavereiden kanssa.
6. Tykkäis söpöillä sellasella tietyllä tasolla.
7. Hyväksyis omat paskat tunteensa, että osais kertoa niistä ja ottais munkin tunteen/huonit päivät huomioon
8. Ei olis mustasukkainen ja liian takertuva.
9. Olis okei sen kanssa, että käytän jonkun verran aikaa esim. opiskeluun ja omiinkin juttuihini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504