välimatkaa

eeeiiiiii

Tyttöystävä muutti yli 300km päähän. Mikä olisi paras tapa fyysiseen kontaktiin?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ikää on se 15v nii täytyy molemmilla olla kova usko suhteen jatkuvuuteen...

• ebhn

Viikonloput ja lomat. Eihä 300km ny maailman toisella puolen ole, varsinki jos pääsisit muijas luo julkisen liikenteen avuin.

• seinäjoki-turku

Itselläni on kokemusta tuosta 300km välimatkasta. Se oli itsellä mieltä raastavaa kun olisi halunut nähdä toisen mutta aikaa/rahaa ei vain välillä löytynyt pitkiin aikoihin. Tilannettakohdallani toki helpotti se että minulla on sukulaisia poikaystäväni lähiseudulla. Olin kuitenkin lähes kaikki pidemmät lomat poikaystävälläni ja hän vällillä meillä, rahaa siinä tietenkin kului ja kuluu edelleen. Se on totta että 300km ei ole toisella puolen maailmaa mutta kaukana kuitenkin. (Olen muuten 15)olemme suunnitelleet poikaystäväni kanssa yhteen muuttoa nyt jonkin aikaa ja olen hakemassa länen lähiseudullensa opiskelemaan joten ongelmani ratkeaa toivottavasti. Puhun kuitenkin jo puolentoista vuoden kokemuksesta kaukosuhteessa, kyllä ne asiataina jotenkin saa järjestettyä. Tiedän että olen vastauksellani monta kuukautta myöhässä mutta toivottavastitämä auttaa edes jotakuta.

• Westcurry

Fyysisen kosketukseen?
      Juna tai auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82